  • 1. Data: 2009-11-10 19:46:41
    Temat: Rozwód - od czego zacząć ???
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Moje małżeństwo kończy się ... rozwód - to pewne .
    A teraz od czego zacząć załatwiać ? - jakiś adwokat , czy samemu złozyć
    pozew ... proszę o porady .
    Boch

  • 2. Data: 2009-11-10 20:20:49
    Temat: Re: Rozwód - od czego zacząć ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Boch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Moje małżeństwo kończy się ... rozwód - to pewne .
    > A teraz od czego zacząć załatwiać ? - jakiś adwokat , czy samemu złożyć
    > pozew ... proszę o porady .
    > Boch

    A jakie stanowisko zajmuje współmałżonek? Jesteście w stanie się
    porozumieć - co wiele ułatwia - czy nie i bedzie wojna?

  • 3. Data: 2009-11-10 20:21:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Boch pisze:
    > Moje małżeństwo kończy się ... rozwód - to pewne .
    > A teraz od czego zacząć załatwiać ? - jakiś adwokat , czy samemu złozyć
    > pozew ... proszę o porady .

    Jeśli rozwód jest z winy małżonki, to spuścić jej porządne baty;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-11-10 20:34:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Robert Tomasik napisal:
    > A jakie stanowisko zajmuje współmałżonek? Jesteście w stanie się
    > porozumieć - co wiele ułatwia - czy nie i bedzie wojna?

    A sprobuj moze opisac to wariantowo. Pozostanie w archiwum grupy
    jako gotowa receptura postepowania, takie drzewo decyzyjne, w sam
    raz do uzycia :)

    Przy okazji, latwiej bedzie przedyskutowac poszczegolne wezly
    takiego diagramu niz mozolnie odgadywac je krok po kroku.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-11-10 21:09:46
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Chcemy rozwodu bez orzekania o winie , po prostu całkowity rozpad
    małżeński . Sprawy majątkowe wspólnego dorobku życiowego "mam nadzieję ,
    że sie dogalismy podział pół" - sprawa , aby była szybka i bezbolesna -
    chyba , że "kochani" teściowie się coś wtrącą ? .

    Boch

  • 6. Data: 2009-11-10 21:31:55
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Tylko od czego to wszysto zacząć ....

  • 7. Data: 2009-11-10 21:32:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Boch wrote:
> [...]
    > że sie dogalismy podział pół" - sprawa , aby była szybka i bezbolesna -
    > chyba , że "kochani" teściowie się coś wtrącą ? .

    złożyć samemu.

  • 8. Data: 2009-11-10 21:33:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Przy okazji, latwiej bedzie przedyskutowac poszczegolne wezly
    > takiego diagramu niz mozolnie odgadywac je krok po kroku.

    Ja tu widzę dwa warianty. Albo strony się porozumiewają, idą do sądu i jak
    ludzie rozwodzą. Albo nie i wówczas warto wziąć adwokata.

  • 9. Data: 2009-11-10 21:49:05
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    > złożyć samemu.

    Ale od czego zacząć - zupełnie nie mam pojęcia ? - wiem , że chcemy
    rozwodu ? - wszystkie poradniki jakie znalazłem w sieci to trochę są nie
    jasne do końca , potrzebuje porady , krok po kroku ... - jest to mój
    pierwszy rozwód , tak więc jestem zupełny laik ... może jakieś wzór pism
    rozwodowych itp.

    Boch

  • 10. Data: 2009-11-11 11:04:27
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > Ale od czego zacząć - zupełnie nie mam pojęcia ? - wiem , że chcemy
    > rozwodu ? - wszystkie poradniki jakie znalazłem w sieci to trochę są nie
    > jasne do końca , potrzebuje porady , krok po kroku ...

    http://www.kobietaiprawo.pl/rozwod-krok-po-kroku.htm
    Wzory pism:
    http://www.kobietaiprawo.pl/prawo-rodzinne2.html

    Krystian