  • 1. Data: 2009-11-11 07:17:55
    Temat: Ukrzyzowany pedofil
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Za 'Polityka' nr 46/2009:

    22-letni saudyjski pedofil, ktory porwal i zgwalcil pieciu
    chlopcow w wieku od 3 do 7 lat, a jednego zostawil na pustyni,
    gdzie ten zmarl, zostal skazany na kare smierci przez obciecie
    glowy oraz ukrzyzowanie i publiczne okazanie zwlok.

    No coz, trzeba przyznac, ze sa radykalni, ale w swietle
    przypadkow niektorych morderstw to az chcialoby sie winnych
    wyslac do osadzenia do Arabii. Bo u nas to 15 lat, a wychodzi po 7 :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-11-11 07:25:53
    Temat: Re: Ukrzyzowany pedofil
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > 22-letni saudyjski pedofil, ktory porwal i zgwalcil pieciu

    NIe uważasz że to oktucieństwo?

    jk

  • 3. Data: 2009-11-11 07:43:52
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 08:25:53 +0100, kołdunka napisał(a):

    > NIe uważasz że to oktucieństwo?

    Co nazywasz okrucieństwem? Gwałt na dziecku i zostawienie go na pustyni na
    pewną śmierć? Bo chyba nie współczujesz gwałcicielowi!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2009-11-11 07:53:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > przypadkow niektorych morderstw to az chcialoby sie winnych
    > wyslac do osadzenia do Arabii. Bo u nas to 15 lat, a wychodzi po 7 :(

    Nie ukrzyżowali pedofila, tylko gwałciciela i mordercę. Tytuł równie
    adekwatny, jak "ukrzyżowany brunet".

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-11-11 08:27:05
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > pewną śmierć? Bo chyba nie współczujesz gwałcicielowi!

    uważam że państwo nie powinno posówaćź się do tak brutalnych metod

    jk

  • 6. Data: 2009-11-11 09:34:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kołdunka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > NIe uważasz że to oktucieństwo?

    kolina trollu, az tu cie przywialo?

  • 7. Data: 2009-11-11 12:00:39
    Od: "joker" <j...@h...com>

    > Za 'Polityka' nr 46/2009:
    >
    > skazany na kare smierci przez obciecie
    > glowy oraz ukrzyzowanie i publiczne okazanie

    kolejność bym odwrócił.
    --
    j.

  • 8. Data: 2009-11-11 12:20:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    joker napisal:
    > kolejność bym odwrócił.

    Hm, tzw. opinia publiczna na Zachodzie juz by tego nie
    przezyla. Ja bym sie ograniczyl do Kodeksu Hammurabiego
    i po radykalnych doznaniach hm... analnych porzucil go
    na pustyni pilnujac, aby nigdzie pomocy nie uzyskal.

    A tu nowy kwiatek: "samobojstwo".
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1023499,title,Kierowca-k
    tory-wjechal-w-pieszych-popelnil-samobojstwo,wid,116
    77425,wiadomosc.html?ticaid=1915e

    Jak prawo i organy panstwowe staja sie parodia sprawiedliwosci,
    koncentrujac sie na sciganiu staruszek sprzedajacych pietruszke
    i przymykajacych oczy Temidy na mordercow, gwalcicieli itp.
    to ludzie biora sprawiedliwosc w swoje rece. "Samobojstwo", he, he...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-11-11 12:21:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > Nie ukrzyżowali pedofila, tylko gwałciciela i mordercę. Tytuł równie
    > adekwatny, jak "ukrzyżowany brunet".

    Gwalciciel dzieci to odmiana pedofila. Brutalniejsza.
    Tytul jest precyzyjny.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-11-11 12:28:21
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    >    Nie ukrzyżowali pedofila, tylko gwałciciela i mordercę. Tytuł równie
    > adekwatny, jak "ukrzyżowany brunet".

    gosciu gwalcil kilkuletnie dzieci (bo o ich *swiadomej* zgodzie mowy
    byc nie moze)- tak wiec idealnie pasuje pod pojecie pedofila.