  • Date: Tue, 17 Nov 2009 00:52:29 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    <hde6jq$plu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4afabb9d$1@news.home.net.pl>
    <hdeft9$g7q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4afad9a4$1@news.home.net.pl>
    <hdf1o7$nn3$2@news.onet.pl> <4afb0b36$1@news.home.net.pl>
    <hdf425$uvl$1@news.onet.pl> <4afb170a$1@news.home.net.pl>
    <hdf76d$9hn$1@news.onet.pl> <4afb2057$1@news.home.net.pl>
    <hdf7g8$9hn$2@news.onet.pl> <4afb2209$1@news.home.net.pl>
    <6...@l...googlegroups.com>
    <hdr56m$r20$1@news.onet.pl> <4b01432c$1@news.home.net.pl>
    <hdrml8$pgk$1@news.onet.pl> <4b01629b$1@news.home.net.pl>
    <hdrq95$5sf$1@news.onet.pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Proszę zatem - wykaż zgodnie z zasadami analizy logicznej, że bez
    > zakupienia towaru nie można obejrzeć filmu.

    Dlaczego mam udowadniać twoje teorie?

    Problem polega na tym, że wg. tzw. "regulaminu" nie można obejrzeć filmu
    bez zawarcia dodatkowej umowy - zobowiązania się do niewnoszenia na salę
    żywności tylko ze względu na jej pochodzenie.

    Teraz dotarło?

    > Ja nie mam wizji. Ja pisze na temat, a Ty masz wizje odzieży.

    To nie wizja, tylko analogia - znasz takie słowo?

    > Co sie uparłeś na różnice formalne.

    Bo mowa jest o PRAWIE.

    > Różnica jest przede wszystkim
    > faktyczna - nikt nikomu jak na razie nic nie mówił o tlenie/ubraniu i
    > podobnych.

    Na razie.

    Równie dobrze można by zalegalizować niewolnictwo ludzi o czarnej skórze
    w kraju, w którym jeszcze się takowi nie pojawili. I martwić się dopiero
    w sytuacji, jakby jakiś tam dotarł.

    > Stosowanie prawa, to stosowanie przepisów do określonego
    > stanu faktycznego. Wymyślanie sobie sytuacji hipotetycznych jest w
    > zależności od jakości wymyślonych stanów pożyteczne lub nie, ale nie
    > jest stosowaniem prawa.

    Nadal nie łapiesz koncepcji analogii...

    > A to, ze możesz wszystko z niczego nie wynika. Tak bys chciał, ale tak
    > nigdy nie jest.

    No popatrz - Konstytucję właśnie do kosza wyrzuciłeś...

    > Tu znowu pytanie o konkrety - jakiego

    Dowolnego.

    > i na co sie powołasz.

    Chęć zysku.