  • 91. Data: 2009-11-11 20:16:25
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Słuchaj, leniwa serdeńko - miałeś wskazaną ustawę i ogólny opis
    > przepisu. Paluszki leniwe i nie chce ci się pobrać ustawy i poszukać
    > słowa "niedozwolone"?

    Nie mam zwyczaju pobierać, a tam gdzie mam zwyczaj czytać
    KC jest na ponad 14 stronach.

    Dzięki za przepis, ale na razie się nie zgadzam z taką interpretacją.
    Tak jak w tym artykule - uważa się w razie wątpliwości.
    A ja np nie mam wątpliwości. Przecież nikt nie nakazuje kupowania
    żarcia w tym kinie - możesz kupić tylko bilet na film.
    Regulamin -w formie jak podawany przykład -zabrania wnoszenia i spożywania
    obcego żarcia. Jak się zastosujesz, to i nie wniesiesz i nie bedziesz
    spożywał.

    Jeśli potrafisz jakoś uargumentować swoja interpretacje chętnie się
    zapoznam,
    mam nadzieję, że już teraz będzie Ci łatwiej.

  • 92. Data: 2009-11-11 20:28:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    > Nie mam zwyczaju pobierać, a tam gdzie mam zwyczaj czytać
    > KC jest na ponad 14 stronach.

    Biedactwo...

> [...]
    > Regulamin -w formie jak podawany przykład -zabrania wnoszenia i spożywania
    > obcego żarcia. Jak się zastosujesz, to i nie wniesiesz i nie bedziesz

    Spróbuj pomyśleć logicznie.

    > Jeśli potrafisz jakoś uargumentować swoja interpretacje chętnie się
    > zapoznam, mam nadzieję, że już teraz będzie Ci łatwiej.

    Nie zamierzam się powtarzać. Poczytaj sobie wątek.

  • 93. Data: 2009-11-11 20:35:23
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro można jeść i nie można wnieść niczego zakupionego gdzie indziej,
    > więc masz konieczność nabycia lokalnego (podłego i upiornie drogiego)
    > "jedzenia".

    W dalszym ciągu z tego,ze można cos jeść nie wynika nakaz. Możesz równie
    dobrze nie jeść.

    > Kodeks Cywilny, artykuł 385(3), punkt 7.

    No i? Możesz oglądać bez jedzenia? Możesz. no to gdzie masz uzależnienie
    jednej umowy od innej?

  • 94. Data: 2009-11-11 20:36:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > W dalszym ciągu z tego,ze można cos jeść nie wynika nakaz. Możesz równie
    > dobrze nie jeść.

    Czyli masz zakaz spożywania.

    > No i? Możesz oglądać bez jedzenia? Możesz. no to gdzie masz uzależnienie
    > jednej umowy od innej?

    Bileter nie chce wpuścić z jedzeniem innym, niż zakupione w jego sklepiku.

  • 95. Data: 2009-11-11 20:40:38
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli masz zakaz spożywania.

    A to już prędzej, ale zakaz to nie nakaz.

    > Bileter nie chce wpuścić z jedzeniem innym, niż zakupione w jego sklepiku.

    No i co z tego. Przecież wpuści bez jedzenia, nie zmusza do kupowania,
    nie uzależnia wykonania umowy od zawarcia innej. Pudło.

  • 96. Data: 2009-11-11 20:43:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > A to już prędzej, ale zakaz to nie nakaz.

    Gdyby ten zakaz był ogólny, a nie był uzależniony od miejsca zakupu
    żywności, to byś słowa sprzeciwu ode mnie nie usłyszał.

    > No i co z tego. Przecież wpuści bez jedzenia, nie zmusza do kupowania,
    > nie uzależnia wykonania umowy od zawarcia innej. Pudło.

    Aaaargh... Wszelkie przepisy oraz zapisy umowne należy traktować
    *całościowo*. Wyrywasz kawałek zapisu umownego z kontekstu i pozornie
    nie ma z nim problemu. Ale jak weźmiesz go w kontekście, to masz już
    umowę wiązaną - nie możesz oglądać filmu jak inni (pogryzając coś sobie)
    póki nie zawrzesz dodatkowej umowy kupna/sprzedaży!

  • 97. Data: 2009-11-11 20:49:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > umowę wiązaną - nie możesz oglądać filmu jak inni (pogryzając coś sobie)
    > póki nie zawrzesz dodatkowej umowy kupna/sprzedaży!

    Jak byś nie szukał paragrafów, to i tak tyłek będzie z tyłu. Jak już
    wywalczysz tę klauzulę niedozwoloną, to kina zrobią tak, że dla
    wchodzących z własnym biletem będzie normalny bilet za 30zł, a dla tych,
    co wchodzą bez jedzenia - promocja - 15zł.

    I co im wtedy zrobisz?

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2009-11-11 20:50:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]

    Jak byś nie szukał paragrafów, to i tak tyłek będzie z tyłu. Jak już
    wywalczysz tę klauzulę niedozwoloną, to kina zrobią tak, że dla
    wchodzących z jedzeniem będzie normalny bilet za 30zł, a dla tych, co
    wchodzą bez jedzenia (lub z zakupionym u nich) - promocja - 15zł.

    I co im wtedy zrobisz?

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2009-11-11 20:56:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > wchodzących z jedzeniem będzie normalny bilet za 30zł, a dla tych, co
    > wchodzą bez jedzenia (lub z zakupionym u nich) - promocja - 15zł.

    Ale tego nie zrobią, bo wtedy oficjalna normalna cena jest 2x wyższa i
    to wygląda nieatrakcyjnie.

  • 100. Data: 2009-11-11 20:57:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Biedactwo...

    Nie każdy jest tak oblatany, żeby od razu wiedzieć gdzie szukać.
    Gdybyś zamiast pół dnia rżnąć głupa podał od razu artykuł, to
    po prostu nie utrwaliłbyś należycie swojego wizerunku?

    > Nie zamierzam się powtarzać. Poczytaj sobie wątek.

    Czyli to co zwykle.