  • 101. Data: 2009-11-11 20:58:34
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Roman Rumpel wrote:

    > No i co z tego. Przecież wpuści bez jedzenia, nie zmusza do kupowania,
    > nie uzależnia wykonania umowy od zawarcia innej. Pudło.

    Daruj sobie dyskusję z trolem.
    On kiedys dostał od ochroniarza po żebach i czy z jedzeniem czy bez
    jedzenia zawsze bedzie warczał niezależnie od tego co napiszesz.

  • 102. Data: 2009-11-11 21:01:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    > Nie każdy jest tak oblatany, żeby od razu wiedzieć gdzie szukać.
    > Gdybyś zamiast pół dnia rżnąć głupa podał od razu artykuł, to
    > po prostu nie utrwaliłbyś należycie swojego wizerunku?

    Przyznaj się, że po prostu nie chciało ci się pomyśleć ani ruszyć palcem...

  • 103. Data: 2009-11-11 21:13:47
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > czyli mam rozumiec, ze wszedzie mozna korzystac z czesci oferty + cos
    > od konkurencji?
    > np. mozna wejsc do pizzerii, zamowic w niej piwo a pizze przez
    > telefon? ;)

    w normalnych lokalach jak najbardziej, chociaz przyklad z pizza to lekkie
    przegiecie, jaki jest sens isc do pizzerii z wlasna pizza?
    znam za to niejedno miejsce (bar\pub\restauracja) gdzie mozna sobie pizze
    przyniesc bo jej nie serwuja

    > albo wejsc do knajpy z wlasnym winem, bo oferowane sa kiepskie? ;)

    jak najbardziej, w kazdym szanujacym sie lokalu jest korkowe

  • 104. Data: 2009-11-11 21:20:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Przyznaj się, że po prostu nie chciało ci się pomyśleć ani ruszyć
    > palcem...

    Tak, to prawda. Liczyłem, że trafi się ktoś
    rozsądny, kto potrafi to składnie i sensownie
    wyłożyć i uargumentować. Może nawet wtedy możnaby podyskutować.
    Ale się nie trafiło...

  • 105. Data: 2009-11-11 21:22:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tg pisze:

    > jak najbardziej, w kazdym szanujacym sie lokalu jest korkowe

    Czyli nie można za friko przyjść z własnym jedzeniem/piciem. W kinach
    też może być zatem "popcornowe" :)

    Poza tym nie dyskutujemy o tym, czy ktoś może pozwolić, tylko czy musi.

    Zatem czy do każdej pizzerii mogę przyjść z własną pizzą?

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2009-11-11 21:22:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    > Tak, to prawda. Liczyłem, że trafi się ktoś
    > rozsądny, kto potrafi to składnie i sensownie
    > wyłożyć i uargumentować. Może nawet wtedy możnaby podyskutować.
    > Ale się nie trafiło...

    Było wyłożone i uargumentowane. ŚLEDŹ WĄTEK!

  • 107. Data: 2009-11-11 21:28:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Było wyłożone i uargumentowane. ŚLEDŹ WĄTEK!

    Nic nie było, od rana było bicie piany,
    bo konkrety się pokazały godzine temu dopiero.
    Zresztą artykuł wg mnie nietrafiony, a stawiający tezę
    nie potrafił uargumentować i nic więcej dodać.

  • 108. Data: 2009-11-11 21:33:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    > Nic nie było, od rana było bicie piany,
    > bo konkrety się pokazały godzine temu dopiero.
    > Zresztą artykuł wg mnie nietrafiony, a stawiający tezę
    > nie potrafił uargumentować i nic więcej dodać.

    Masz bardzo wybiórczą percepcję.

  • 109. Data: 2009-11-11 21:54:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote
    > Kupiłem bilet, który upoważnia mnie do wejścia na salę

    I myślisz, że to daje prawa do wdarcia się na salę, gdy obsługa odmawia
    usługi...?

  • 110. Data: 2009-11-11 21:58:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    >tego typu klauzule w umowach - a tak należałoby taki regulamin
    >potraktować - są zabronione.

    Co z restauracjami? Kiedy do eleganckiej restauracji przychodzi klient z
    kanapkami, termosem i jajkami ugotowanymi w domu. Jeśli kelner odmówi
    obsłużenia czy nawet wyprosi delikwenta to złamie prawo?