    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Date: Wed, 11 Nov 2009 21:16:25 +0100

    Andrzej Lawa wrote:

    > Słuchaj, leniwa serdeńko - miałeś wskazaną ustawę i ogólny opis
    > przepisu. Paluszki leniwe i nie chce ci się pobrać ustawy i poszukać
    > słowa "niedozwolone"?

    Nie mam zwyczaju pobierać, a tam gdzie mam zwyczaj czytać
    KC jest na ponad 14 stronach.

    Dzięki za przepis, ale na razie się nie zgadzam z taką interpretacją.
    Tak jak w tym artykule - uważa się w razie wątpliwości.
    A ja np nie mam wątpliwości. Przecież nikt nie nakazuje kupowania
    żarcia w tym kinie - możesz kupić tylko bilet na film.
    Regulamin -w formie jak podawany przykład -zabrania wnoszenia i spożywania
    obcego żarcia. Jak się zastosujesz, to i nie wniesiesz i nie bedziesz
    spożywał.

    Jeśli potrafisz jakoś uargumentować swoja interpretacje chętnie się
    zapoznam,
    mam nadzieję, że już teraz będzie Ci łatwiej.