eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-19 23:03:34
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:30b7.000003dc.417597ff@newsgate.onet.pl...

    > że bank w pierwszej kolejności wziął sobie środki na spłatę linii
    > kredytowej -
    > a POTEM dopiero RESZTĘ przesłał komornikowi - dot. kwoty wolnej.

    W roznych bankach jest rozna praktyka w tym wzgledzie!! Upewnij sie jak jest
    w Twoim! Bedziesz mial spokojna glowe zamiast losowania. :-)

    > A Ty adwokatem jesteś, prawnikiem, czy co...?? :)))))))

    Daj spokoj, co za pomysl..... :)))))))) Ze sie w taki sposob ubawie na
    grupie o prawie, to sie nie spodziewalem... :))))) Po prostu cos tam wiem o
    bankach.

    > większość) od razu rzucają błotem: "trzeba było spłacać, nie brać
    > kredytów"
    > itd.....:(( Teraz to już trudno.... poza tym każda sytuacja jest inna -
    > lecz to
    > już nie ma znaczenia....:((

    Nie mam potrzeby dowartosciowywania sie na grupach newsowych i obrzucania
    kogokolwiek blotem. To pozostawiam frustratom. Nie ma tez we mnie tej
    zarliwosci legalistow czy tez studentow pierwszego roku w smiertelnie
    powaznym traktowaniu prawa i przepisow przez duze pe ;-). Zdaje sobie
    sprawe, ze kazda sytuacja jest w pewien sposob inna, oraz ze z zalozenia mam
    zbyt malo informacji aby jakiejkolwiek wiazacej oceny takiej sytuacji
    dokonac. Skoro cos wiem, albo mam na jakis temat zdanie, ktore moze byc w
    jakis sposob komus pomocne, nie widze przeszkod w podzieleniu sie taka
    informacja albo opinia.

    marekz