eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-19 23:16:49
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:30b7.000003dc.417597ff@newsgate.onet.pl...

    > W roznych bankach jest rozna praktyka w tym wzgledzie!! Upewnij sie jak jest
    > w Twoim! Bedziesz mial spokojna glowe zamiast losowania. :-)

    Linii kredytowej nie mam - a i nie sądzę, że jeśli jestem ileś tam złotych
    przez 1 dzień na minusie (niedozwolonym) z tyt. raty mieszkaniowej, żeby bank
    to wysyłał komornikowi a nie... sobie.
    Pytanie inne mi się nasuwa , tak z ciekawości -> czy jeśli (zakładając
    wyczerpanie kwoty wolnej) np. o godzinie 15:00 wpłacę 100 zł a o 15:15 zrobię
    przelew, to... czy go zrobię i czy system naliczy te 100 zł - bo dzień się nie
    skończył...?
    Coś wydaje mi się, że... to będzie zależeć od banku, ludzi w nim pracujących i
    systemu... prawda?

> [...]
    >
    > Nie mam potrzeby dowartosciowywania sie na grupach newsowych i obrzucania
    > kogokolwiek blotem. To pozostawiam frustratom. Nie ma tez we mnie tej
    > zarliwosci legalistow czy tez studentow pierwszego roku w smiertelnie
    > powaznym traktowaniu prawa i przepisow przez duze pe ;-). Zdaje sobie
    > sprawe, ze kazda sytuacja jest w pewien sposob inna, oraz ze z zalozenia mam
    > zbyt malo informacji aby jakiejkolwiek wiazacej oceny takiej sytuacji
    > dokonac. Skoro cos wiem, albo mam na jakis temat zdanie, ktore moze byc w
    > jakis sposob komus pomocne, nie widze przeszkod w podzieleniu sie taka

    No i chwała Ci za to!:)) Fajnie że się na bankach znasz więcej niż ja:)) A nt.
    egzekucji to też wiesz z praktyki czy... mówisz jak uważasz, no bo dość
    konkretnie o tej hipotece przymusowej pisałeś...?