  • 41. Data: 2013-10-13 01:49:41
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 01:34, z pisze:

    > Święte słowa. Też jestem za tym żeby rodzice mieli wpływ na treści
    > wpajane ich dzieciom.

    To nie jest dobry pomysł - np. w USA grupy idiotów usiłują spowodować
    wpajanie dzieciom kreacjonistycznych bredni (o stworzeniu Ziemi parę
    tysięcy lat temu, koegzystencji ludzi i dinozaurów itepe.

    > Znowu masz rację. Religia która steruje rynkami kapitałowymi (a te całą
    > resztą) i jeszcze bezczelnie (i skutecznie) robi z siebie ofiarę
    > prześladowań a każdy przejaw krytyki zrównuje z antysemityzmem jest
    > szczytem nowoczesnego bandytyzmu.

    Jeśli pijesz do religii judaistycznej, to ta skupia się na obchodzeniu
    własnych rytualnych zakazów.

    > Też jestem za. Trzeba tylko jakoś uregulować kilka spraw. Kasa na
    > konserwację zabytków,

    To jest uregulowane. Swoje własne obiekty zabytkowe KRK może sobie
    konserwować na takich samych zasadach jak każdy inny prywatny właściciel
    zabytków.

    > szkolnictwo...

    A co jest ze szkolnictwem? Jedyny problem to pasożytowanie KRK na
    szkolnictwie w postaci "lekcji religii".

    > i dogadać się z innymi "mniejszymi"
    > religiami bo to one są najbardziej przeciw temu rozwiązaniu. :-)

    Ich problem.

  • 42. Data: 2013-10-13 10:47:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html
    ?ticaid=111751

    > Wybaczam

    > No i prokurator warunkowo umorzy postępowanie ewentualnie albo sąd
    > uniewinni. Zauważ, że w artykule napisano, że oni zawsze tak
    > świadomie źle liczyli, tylko dotąd się nikt nie czepiał. Bo przecież
    > nie da się zrobić grochówki bez boczku przykładowo. A to jest właśnie
    > wybitnie kryminogenne podejście, bo inny przedsiębiorca chcący
    > konkurować z tym barem albo musiał też kombinować, albo zaliczał
    > padakę. I kolejni przedsiębiorcy uczyli się tego, że nie da się
    > legalnie.

    a może prawo jest debilne i wymaga od ludzi kombinowania...

    w RP są tylko dwie drogi, albo przyjąc że od dnia 1 listopada 2013
    przestrzegamy w 100% każdego nawet najdurniej sformułowanego prawa i tego
    samego dnia państwo popada w paraliż, a sądy zostają zablokowane przez setki
    spraw.

    druga droga to zostawiamy tak jak jest i przyjmujemy że prawo nalezy
    interpretować zgodnie z logiką i inyteresem obywateli.

  • 43. Data: 2013-10-13 10:47:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > o to to.
    >
    > Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą.
    > Otto von Bismarck

    amen

  • 44. Data: 2013-10-13 10:50:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

> [...]
    > przedsiębiorstw produkcyjnych(...) My nie jesteśmy u siebie, jesteśmy w
    > kieszeni kapitału zagranicznego(...)
    > Tragedia polega na tym, że idea Solidarności została zawłaszczona
    > przez ludzi z innego systemu. To nie byli ludzie wychodzący z
    > filozofii chrześcijańskiej i solidarnej, katolickiej nauki
    > społecznej(...) Smutno mi, że umieram nie w tej Polsce, o którą walczyłem...
    > To jest
    > bardzo bolesne. Wymieramy, straciliśmy markę na świecie, jesteśmy
    > całkowicie uzależnieni...Jesteśmy pod okupacją ekonomiczną..."

    pierdoły, sroły... nic innego nie da sie napisać...

    ale facet powinien sie radować bo żyje w wolnym demokratycznym kraju i może
    dowolne brednie wygadywać.

  • 45. Data: 2013-10-13 17:22:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > druga droga to zostawiamy tak jak jest i przyjmujemy że prawo nalezy
    > interpretować zgodnie z logiką i inyteresem obywateli.

    Przywołałem przepis. Co w nim Ci się nie podoba? Przepis, jak przepis.
    Dopłacamy do jarzyn, a nie dopłącamy do słoniny. Miewamy debilne przepisy,
    ale ten akurat wydaje mi się sensowny.

  • 46. Data: 2013-10-13 17:24:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > pierdoły, sroły... nic innego nie da sie napisać...
    > ale facet powinien sie radować bo żyje w wolnym demokratycznym kraju i
    > może dowolne brednie wygadywać.

    Moim zdaniem problemem było to, że SOLIDARNOŚĆ była obliczna na destrukcje
    gospodarki i jak już doszła do władzy, to dalej prowadziła podobną
    politykę.

  • 47. Data: 2013-10-13 17:59:00
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-13 17:24, Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem problemem było to, że SOLIDARNOŚĆ była obliczna na
    > destrukcje gospodarki i jak już doszła do władzy, to dalej prowadziła
    > podobną politykę.

    Taki duży, a taki naiwny :)
    "S" z wczesnych '80 była tylko zorganizowaną formą masowego protestu
    społecznego. Skuteczną. Nawet uwzględniając wojnę jaruzelsko-polską.
    "S" z Magdalenki i później była tylko układem grabieżczym. "Damy
    motłochowi wolność, ale podzielimy się tym, co da się ukraść. Potem się
    zobaczy co dalej". No i właśnie teraz mamy to "potem".
    Ani "S" z czasów Gwiazdy, ani S z czasów prezydenta Wałęsy nie
    prowadziła żadnej polityki po '90. To inni pociągali za sznurki. Teraz
    te sznurki trzyma znów kto inny i słabo mówi po polsku.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 48. Data: 2013-10-13 20:50:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Przywołałem przepis. Co w nim Ci się nie podoba? Przepis, jak przepis.
    > Dopłacamy do jarzyn, a nie dopłącamy do słoniny. Miewamy debilne
    > przepisy, ale ten akurat wydaje mi się sensowny.

    Po pierwsze jaki sens był tych dopłat? czy wspieranie nie spożywania
    produktów mięsnych czy wspieranie taniego żywienia, tzw barów mlecznych. Jak
    świat światem w barach mlecznych pierogi były ze skwarkami.

    Po prostu jakis debil, jak zwykle spierdolił przepisy bo nie miał pewnie
    pojęcia co to jest bar mleczny ani co tam sie serwuje.

    i zamiast wspierać normalne bary mleczne to wspiera sie bary wegetariańskie
    :)

  • 49. Data: 2013-10-13 21:09:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Po pierwsze jaki sens był tych dopłat? czy wspieranie nie spożywania
    > produktów mięsnych czy wspieranie taniego żywienia, tzw barów mlecznych.
    > Jak świat światem w barach mlecznych pierogi były ze skwarkami.

    Przeczytaj podlinkowane przeze mnie rozporządzenie i przestaj powtarzać
    brednie z artykułu. Możesz sobie dosypać tych skwarek ile wlezie. Tylko do
    skraek nie dopłacamy.

    > Po prostu jakis debil, jak zwykle spierdolił przepisy bo nie miał pewnie
    > pojęcia co to jest bar mleczny ani co tam sie serwuje.

    Nie. To Ty nie masz pojęcia, co jest w przepisie.

    > i zamiast wspierać normalne bary mleczne to wspiera sie bary
    > wegetariańskie

    Nie. Bary po prostu usiłują oszukiwać.

  • 50. Data: 2013-10-13 21:13:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 października 2013 20:50:52 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > i zamiast wspierać normalne bary mleczne to wspiera sie bary wegetariańskie
    Marku, jako instalator korzystasz z tego że sa dopłaty do solarów. I wyobrąz Sobie że
    Ty uczciwie wyceniasz usługe z uwzględnieniem dopłat a sasiednia firma wystawia
    faktury na co tam jej pasuje aby wziąć większa dotację.
    Będąc ucziwy nie masz szans z nimi konkurować.
    Taka sama sytuacja była tu- uczcwy odliczy mąke i inne rzeczy z listy nieuczciwy
    odliczy okrasę itp.
    Który więc będzie mógł zaproponowac niższe ceny/zyskac więcej klientów?
    W artykule piszą że można odliczyc pieprz surowy gosciu odliczał inny pieprz bo
    surowy w Polsce niedostepny. Więc jak chciał pieprz surowy odliczac to niech do Indii
    jedzie i kupi a jak kupił pieprz suszony to niech nie odlicza skoro nie wolno(to
    idiotyzm ale to inna sprawa)
    To samo z musztarda i keczupem.
    Artykuł jak sie wczytac to typowa pisanina dziennikarska ale osobniki takie jak
    Krzysztof 45(swoja droga co ich w tym okupowanym kraju trzyma? Pszporty im zabrali?)
    sie na to łapią.
    Pamiętam dużo bardziej ostra dyskusje jak media napisały że US naliczył podatek
    piekarzowi który stary chleb biednym oddawał. Oczywiście głosy oburzenia jak to
    "okupowany jest nasz kraj" itp. Jak było naprawdę okazało sie po latch i można sobie
    poczytac tylko ze media juz tego nie nagłasniaja.