  • 51. Data: 2013-10-13 21:15:36
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 października 2013 20:50:52 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > i zamiast wspierać normalne bary mleczne to wspiera sie bary wegetariańskie
    Marku, jako instalator korzystasz z tego że sa dopłaty do solarów. I wyobrąz Sobie że
    Ty uczciwie wyceniasz usługe z uwzględnieniem dopłat a sasiednia firma wystawia
    faktury na co tam jej pasuje aby wziąć większa dotację.
    Będąc ucziwy nie masz szans z nimi konkurować.
    Taka sama sytuacja była tu- uczcwy odliczy mąke i inne rzeczy z listy nieuczciwy
    odliczy okrasę itp.
    Który więc będzie mógł zaproponowac niższe ceny/zyskac więcej klientów?
    W artykule piszą że można odliczyc pieprz surowy gosciu odliczał inny pieprz bo
    surowy w Polsce niedostepny. Więc jak chciał pieprz surowy odliczac to niech do Indii
    jedzie i kupi a jak kupił pieprz suszony to niech nie odlicza skoro nie wolno(to
    idiotyzm ale to inna sprawa)
    To samo z musztarda i keczupem.
    Artykuł jak sie wczytac to typowa pisanina dziennikarska ale osobniki takie jak
    Krzysztof 45(swoja droga co ich w tym okupowanym kraju trzyma? Pszporty im zabrali?)
    sie na to łapią.
    Pamiętam dużo bardziej ostra dyskusje jak media napisały że US naliczył podatek
    piekarzowi który stary chleb biednym oddawał. Oczywiście głosy oburzenia jak to
    "okupowany jest nasz kraj" itp. Jak było naprawdę okazało sie po latch i można sobie
    poczytac tylko ze media juz tego nie nagłasniaja.

  • 52. Data: 2013-10-13 21:15:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 20:50, Marek Dyjor pisze:

    > Po pierwsze jaki sens był tych dopłat? czy wspieranie nie spożywania
    > produktów mięsnych czy wspieranie taniego żywienia, tzw barów mlecznych.
    > Jak świat światem w barach mlecznych pierogi były ze skwarkami.

    Nieprawda. Poza tym i w ramach tego przepisu mogą być - tylko do samych
    skwarek nie będzie dopłat.

    > Po prostu jakis debil, jak zwykle spierdolił przepisy bo nie miał pewnie
    > pojęcia co to jest bar mleczny ani co tam sie serwuje.

    Debilem był restaurator, który olewał przepisy i liczył, że mu to ujdzie
    na sucho.

    > i zamiast wspierać normalne bary mleczne to wspiera sie bary
    > wegetariańskie :)

    Wspiera się tanią ale (w miarę) zdrową żywność. Skwarki to niezdrowy luksus.

  • 53. Data: 2013-10-13 22:19:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 21:15, Kris pisze:
    > ale osobniki takie jak Krzysztof 45(swoja droga co ich w tym
    > okupowanym kraju trzyma? Pszporty im zabrali?)
    No niestety trzyma. Są rzeczy które trzymają bez względu na gnój tu
    panujący.
    > sie na to łapią.
    Teraz urzędników coś olśniło? Czy jest to odgórny prikaz nagonki na bary
    mleczne zwłaszcza na te w dobrych punktach miasta?
    20 lat ten bar prowadzi a może i dłużej. Sanepid i skarbówkę z ich
    wyjaśnieniami co mu wolno a co nie, zna pewnie tak samo dobrze jak
    swojego listonosza. I teraz dopiero wtopił? Nie łykam tego.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 54. Data: 2013-10-13 22:50:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjaśnieniami co mu wolno a co nie, zna pewnie tak samo dobrze jak
    > swojego listonosza. I teraz dopiero wtopił? Nie łykam tego.

    Krzysiek! Pisałem już w tym wątku. Ustawa się zmieniła od początku 2011
    roku, a on liczy po staremu.

  • 55. Data: 2013-10-13 23:09:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 22:19, Krzysztof 45 pisze:
    > No niestety trzyma. Są rzeczy które trzymają bez względu na gnój tu
    > panujący.

    Większość tego gnoju to takie stworki jak ty.

    Won do KRLD!

    Tam nie będziesz miał problemu ze "skomplikowanymi" dopłatami do żywności.

  • 56. Data: 2013-10-13 23:27:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 22:50, Robert Tomasik pisze:

    > Krzysiek! Pisałem już w tym wątku. Ustawa się zmieniła od początku
    > 2011 roku, a on liczy po staremu.

    OK. Tylko nie chcę mi się wierzyć że tego wszystkiego nie konsultował w US.
    Każdy kto prowadzi DG doskonale wie że gdy ma np. zwrot nadpłaconego
    podatku lub korzysta z dopłat to kontrole są nieuniknione.

  • 57. Data: 2013-10-13 23:33:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-13, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Taka sama sytuacja była tu- uczcwy odliczy mąke i inne rzeczy z listy nieuczciwy
    odliczy okrasę itp.
    > Który więc będzie mógł zaproponowac niższe ceny/zyskac więcej klientów?

    Ten który ma lepszą jakość, lokalizację, obsługę, albo ten który się zwyczajnie
    bardziej spodoba klientom. Nie tylko cena decyduje, inaczej drogie knajpy by nie
    miały racji bytu.

    Mam obok [1] siebie 3 knajpy. Jedna w przedziale cenowym 10-12 zł, druga w przedziale
    20-40 zł, trzecia w przedziale 30-70 za obiad. Żadna nie ma problemów z klientami.
    Dopłaty IMHO mogą służyć uzyskaniu większej rentowności, ale nie uzyskaniu
    rentowności
    "w ogóle".

    I co ciekawe knajpa po 10-12 zł, to NIE jest bar mleczny. Zwykła knajpa, bez dotacji.
    W pobliskim barze mlecznym za podobny posiłek płaci się niewiele więcej.

    [1] 5 minut pieszo

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 58. Data: 2013-10-13 23:37:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > OK. Tylko nie chcę mi się wierzyć że tego wszystkiego nie konsultował w
    > US.

    Ja sądzę, że nie. Poza tym w skarbówce kontrolujących szkoli sie z
    opóźniniem. Zauważ, że od połowy 2012 roku kontrolują 2011 rok dopeiro, bo
    dopiero masz to rozliczone.

    > Każdy kto prowadzi DG doskonale wie że gdy ma np. zwrot nadpłaconego
    > podatku lub korzysta z dopłat to kontrole są nieuniknione.

    Jak juz pisałem, to mnie dziwi, że ktoś nieparwidłowości nie wyłapał na
    składanych przez niego deklaracjach. Z rozporządzenia wynika, ze nalicza to
    narastająco co miesiąc i wysyła. I nie widzieli tej słoniny? Czy facet
    wartość słoniny do kapusty dopisywał.

  • 59. Data: 2013-10-14 07:07:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 23:37, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > to narastająco co miesiąc i wysyła. I nie widzieli tej słoniny? Czy
    > facet wartość słoniny do kapusty dopisywał.

    To raz, a dwa. Nie wierzę też w to, że facet z takim doświadczeniem
    interpretuje przepisy dotyczące dopłat na swoją modłę i tak się rozliczał.

  • 60. Data: 2013-10-14 13:50:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]

    > odliczac to niech do Indii jedzie i kupi a jak kupił pieprz suszony
    > to niech nie odlicza skoro nie wolno(to idiotyzm ale to inna sprawa)

    znaczy jest tak jak pisze... prawo pisali debile nie majacy pojećia o cyzm
    piszą...

    > To samo z musztarda i keczupem.

    jeszcze raz znaczy jest tak jak pisze... prawo pisali debile nie majacy
    pojećia o czym piszą...

> [...]
    > Oczywiście głosy oburzenia jak to "okupowany jest nasz kraj" itp. Jak
    > było naprawdę okazało sie po latch i można sobie poczytac tylko ze

    realnie trochę naciągał ale zasada pozostaje...

    podobnie jak to że wielkim beneficjentem wszelkich dobroczynnych zbiórek
    smsowych jest Państwo które powinno dokładać do dobroczynności a co
    najmniej nie powinno na niej zarabiać a tak jak wpłacisz 100zł to ok 19 zeta
    z tego zarobi Państwo.