    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Date: Sun, 13 Oct 2013 01:49:41 +0200
    <l3957m$rt3$1@news.task.gda.pl> <l395c8$ulf$8@dont-email.me>
    <l3972r$tb$1@news.vectranet.pl> <l39vb4$3pa$2@node1.news.atman.pl>
    <5259130a$0$14822$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3cjk2$ap5$1@node2.news.atman.pl>
    <5259d3fc$0$32695$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3cl7g$c3r$1@node2.news.atman.pl>
    <5259dc73$0$14819$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 13.10.2013 01:34, z pisze:

    > Święte słowa. Też jestem za tym żeby rodzice mieli wpływ na treści
    > wpajane ich dzieciom.

    To nie jest dobry pomysł - np. w USA grupy idiotów usiłują spowodować
    wpajanie dzieciom kreacjonistycznych bredni (o stworzeniu Ziemi parę
    tysięcy lat temu, koegzystencji ludzi i dinozaurów itepe.

    > Znowu masz rację. Religia która steruje rynkami kapitałowymi (a te całą
    > resztą) i jeszcze bezczelnie (i skutecznie) robi z siebie ofiarę
    > prześladowań a każdy przejaw krytyki zrównuje z antysemityzmem jest
    > szczytem nowoczesnego bandytyzmu.

    Jeśli pijesz do religii judaistycznej, to ta skupia się na obchodzeniu
    własnych rytualnych zakazów.

    > Też jestem za. Trzeba tylko jakoś uregulować kilka spraw. Kasa na
    > konserwację zabytków,

    To jest uregulowane. Swoje własne obiekty zabytkowe KRK może sobie
    konserwować na takich samych zasadach jak każdy inny prywatny właściciel
    zabytków.

    > szkolnictwo...

    A co jest ze szkolnictwem? Jedyny problem to pasożytowanie KRK na
    szkolnictwie w postaci "lekcji religii".

    > i dogadać się z innymi "mniejszymi"
    > religiami bo to one są najbardziej przeciw temu rozwiązaniu. :-)

    Ich problem.