  • 1. Data: 2013-10-11 00:05:32
    Temat: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Urzędnicy skarbowi nakazali barowi mlecznemu Perełka zwrot ok. 100 tys.
    zł państwowej dotacji do posiłków. Powód? Bo na pierogach była okrasa, w
    krupniku szyjki indycze, a w żurku kawałki boczku. No i pieprz też nie ten.

    Przez blisko 20 lat przychodzili do mnie ci sami kontrolerzy. Nigdy nie
    miałem żadnych problemów. Dopiero w tym roku nakazali mi zwrócić około
    100 tys. dotacji, kwestionując moje rozliczenia - mówi WP.PL Wojciech
    Brzeski z gdańskiego baru mlecznego Perełka.

    http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Jak-Rostowski
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html
    ?ticaid=111751
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-11 00:10:47
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z gdańskiego baru mlecznego Perełka.
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Jak-Rostowski
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html

    oj tam sie czepiasz
    wiadomo ze dotacje sa dla swoich a nie dla jakiegos Brzeskiego
    mogl sie zapisac do PO czy PiS i nie mial by problemow

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 3. Data: 2013-10-11 00:30:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Jak-Rostowski
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html

    Po takim artykule powinni mu przeliczyć poprzednie lata. Skoro
    rozporządzenie określało, co ma być, a czego nie w rozliczeniu, to powinien
    to uwzględniać w rozliczeniach. I fakt, iż od lat tego nikt nie umiał
    przeliczyć, a teraz przyszeł ktoś, kto umie niczego tu nie zmienia.

  • 4. Data: 2013-10-11 01:20:12
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.10.2013 00:30, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > umiał przeliczyć, a teraz przyszeł ktoś, kto umie niczego tu nie zmienia.

    Zacznijmy od tego, ze jak sie rostowski myli na 50+ miliardow, to nic
    sie nie dzieje.

    A jak Kowalski sie pomyli(?) na pare zlotych to rusza na niego machina w
    stylu "zajebac skurwysyna".

    Ot Polska wlasnie.

    Sa rowni i rowniejsi.

    I jak napisal w poscie obok - nie dla psa kiebasa, nie byl ze swoich, to
    bedzie mial problemy, bo sie grosze nei beda zgadzac, bo pieprz byl i
    okrasa a nie sama maka z ziemniakami.

    Ale jakby to byl krolika znajomy, to gadka bylaby inna...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-10-11 03:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > powinien to uwzględniać w rozliczeniach. I fakt, iż od lat tego nikt
    > nie umiał przeliczyć, a teraz przyszeł ktoś, kto umie niczego tu nie

    Aha, czyli urzędnicy są od karania.
    A nie od pomgania. I nikt wczesniej nie powinien mu tego podpowiedziec,
    skoro kontrolowali go iles razy?

    Nie wiem jak z jakościa artykułu (to o musztardziei majonezie brzmi np.
    niewiarygodnie) ale podejscie jak powyzej srednio mi sie podoba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 6. Data: 2013-10-11 04:36:48
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-11 03:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem jak z jakościa artykułu (to o musztardziei majonezie brzmi np.
    > niewiarygodnie) ale podejscie jak powyzej srednio mi sie podoba.

    Ci qrwa polacy sami sobie bat ukrecili, francuzi to scierwo podczas
    rewolucji poscinali na gilotynie a u nas.

  • 7. Data: 2013-10-11 06:56:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    co następuje:

    > Aha, czyli urzędnicy są od karania.
    > A nie od pomgania. I nikt wczesniej nie powinien mu tego podpowiedziec,

    Z księżyca spadłeś, czy po długoletnim wyroku wyszedłeś? :)
    Zaczynając od tematu postu:
    - Tak. Polska jest krajem okupowanym.
    - Tak. Urzędnicy są pracownikami okupanta, więc są od karania. Przedtem:
    od ciemiężenia i łupienia. Jak to pod okupacją. Od pomagania, to może
    być najbliższa rodzina.
    - Dotacje unijne działają, jeśli 70% z nich wróci do kogo-trza.
    Widocznie bohater zapomniał się podzielić.

    ... i parę innych równie oczywistych odpowiedzi.
    Kwestie merytoryczne nie mają żadnego znaczenia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-10-11 07:24:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-11 00:05, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Jak-Rostowski
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html

    Znam ludzi co z takiej właśnie obawy o działanie podstępnych biurw nie
    pchają się w dotacje chociaż mogliby i przyczyniali by się do nowych
    miejsc pracy i całej tej zielonej wyspy...
    To jest po prostu za skomplikowane i obwarowane widzimisię urzędniczym.
    Jeśłi nawet na początku, jest pieknie, lata lecą i nikt się nie
    przypie... to można trafić na taki "kfiatek" i popłynąć.

    Do dupy z takim sposobem dotowania, do dupy z całą redystrybucją i z
    marnotrawstwem naszych podatków.

  • 9. Data: 2013-10-11 12:11:34
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Niemcy twierdza ze polacy sa takim sqrwiałym narodem przez wojny i
    okupacje , poprostu sami zaczeli zachowywac sie jak okupant własnego narodu.

  • 10. Data: 2013-10-11 17:23:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > powinien to uwzględniać w rozliczeniach. I fakt, iż od lat tego nikt
    > nie umiał przeliczyć, a teraz przyszeł ktoś, kto umie niczego tu nie

    Wynacz robert ale pierniczysz...

    Takie literalne interpretowanie prawa jst klasycznym sposobem na
    upierdolenie kogos nisko przy samej ziemi...

    zdaj sobei sprawę że w RP przy naszym skrajnie popierdolonym prawie
    podatkowym KAZDEGO moża udupć potrzebna jest tylko odrobina dobre znaczy
    zlej woli urzedasów. Zapamiętaj to KAŻDEGO...

    Zacznijmy od tego że wątpie czy jest jeden prawnik w polsce który zna
    aktualne prawo podatkowe i inne prawa związane z przesiębiorczością. Tego
    nie może nikt znać bo to coś jest tak zagmatwane że nawet ci co je piszą nie
    wiedzą co siedzi w kodeksach i co jest aktualne.