  • 1. Data: 2013-10-12 01:26:18
    Temat: prawo smieciowe niekonstytucyjne (prawdopodobnie)
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Ustawa śmieciowa zawiera przepisy, które są niezgodne z konstytucją -
    przyznali w piśmie do Trybunału Konstytucyjnego marszałek Sejmu Ewa
    Kopacz i zastępca prokuratora generalnego Robert Hernand. Chodzi o to,
    kto ma płacić opłatę śmieciową. Resort środowiska broni ustawy.

    http://biznes.onet.pl/sejm-i-prokurator-generalny-op
    lata-smieciowa-niezg,18493,5582184,5535500,474,1,new
    s-detal

    ja pierdole, to nawet w ustawie o smieciach sie moga jebnac?

    za co te cioty od ustaw biora kase?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-10-12 01:50:38
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-12 01:26, hikikomorisan pisze:

> [...]
    s-detal

    > ja pierdole, to nawet w ustawie o smieciach sie moga jebnac?

    Dzisiaj smieci jutro obywatele. Jak naród nie wyjdzie na ulice i nie
    pogoni tego scierwa z sejmu to chyba czeka go komin krematorium.

    Znow kominy polskich obozow koncentracyjych beda dymiły.

  • 3. Data: 2013-10-12 07:24:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-12 01:26, hikikomorisan pisze:

    > Ustawa śmieciowa zawiera przepisy, które są niezgodne z konstytucją -

    Nie szkodzi. Zmienią (*)stytucję. Dawniej ekstradycja obywatela
    polskiego też była niezgodna. I co? I g*o!

    > za co te cioty od ustaw biora kase?

    Za "odpowiednie" formułowanie ustaw ze starannie zaprojektowanymi lukami
    ("lub czasopisma").

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-10-12 07:25:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-12 01:50, LeonKame pisze:

    > Dzisiaj smieci jutro obywatele. Jak naród nie wyjdzie na ulice i nie
    > pogoni tego scierwa z sejmu to chyba czeka go komin krematorium.

    Chyba przegiąłeś. Nie zabija się bezsensownie wołów roboczych ani
    niewolników.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-10-12 07:28:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:
    > Ustawa śmieciowa zawiera przepisy, które są niezgodne z konstytucją

    tym gorzej dla konstytucji.

  • 6. Data: 2013-10-12 09:27:57
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-10-12 01:26, hikikomorisan pisze:

    > za co te cioty od ustaw biora kase?

    Statystyczny Polak ma wykształcenie średnie. O ile wyżej może być
    statystyczny poseł, przedstawiciel narodu?

  • 7. Data: 2013-10-12 11:49:37
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-12 07:25, sqlwiel pisze:

    > Chyba przegiąłeś. Nie zabija się bezsensownie wołów roboczych ani
    > niewolników.

    Tylko ze w tym kraju coraz mniej debilnych braci do dymania.

  • 8. Data: 2013-10-12 11:51:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-12 09:27, Aicha pisze:

    > Statystyczny Polak ma wykształcenie średnie. O ile wyżej może być
    > statystyczny poseł, przedstawiciel narodu?

    A jakby mieli wyzsze to bylo by lepiej ? ostatnio bylo glosno o tym jak
    to profesorowie jakiejs znanej ekonomicznej uczelni wtopili kase w
    piramide finansowa. Przyglupow nie brakuje w tym kraju jak widac.
    I to przyglupow z dyplomem.

  • 9. Data: 2013-10-12 12:19:33
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-10-12 11:51, LeonKame pisze:

> [...]
    > to profesorowie jakiejs znanej ekonomicznej uczelni wtopili kase w
    > piramide finansowa. Przyglupow nie brakuje w tym kraju jak widac.

    Chciwców, nie przygłupów.

  • 10. Data: 2013-10-12 12:21:43
    Od: xantiros <x...@y...com>

> [...]
    s-detal

    > ja pierdole, to nawet w ustawie o smieciach sie moga jebnac?

    Lepiej sprawdź kto pracuje w biurach legislacyjnych, prawnicy na
    stażach. Mało który z doświadczeniem będzie tam za grosze pracował.

    Po ostatniej "aferze" z nagrodami dla "prawników biura legislacji" nie
    wiem czy ktoś tam z tych zdolniejszych bedzie chciał tam siedzieć.

    Prawnik w biurze legislacyjnym zarabia podobno około 3-4 tysięcy +
    premie, ten sam prawnik pracując na prywacie tyle wyciągnie za 2-3
    sprawy z palcem w pupie, nawet będąc prawnikiem przydzielanym z urzędu.