  • 31. Data: 2013-10-12 11:07:22
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: z <...@...pl>

    > ...to co innego, bo czym innym jest niewyłapanie jednego
    > przypadku (nawet w dłuższym czasie), a czym innym "błędna reguła".

    To można uwzględnić jednostkowy przypadek, recydywę, błędną regułę,
    działanie świadome przy wymierzaniu kary.

    Ale do jasnej cho... trzeba to karać a nie rozmywać w wszechoceanie
    biurokracji.

  • 32. Data: 2013-10-12 11:14:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-12 00:50, Andrzej Lawa pisze:
    > Chrześcijaństwo to obca, siłą narzucona ideologia, a katolicyzm w
    > szczególności jest doktryną obcego państwa.
    >
    > Zatem owszem, jesteśmy okupowani przez watykańskich agentów, którzy na
    > szczęście mają coraz mniej do powiedzenia.

    Czy będziesz uczestniczył w obradach nowego zespołu parlamentarnego do
    spraw walki z kościołem? Niezły jesteś. Wniósłbyś duży wkład. Biedroń by
    się ucieszył :-)

  • 33. Data: 2013-10-12 12:55:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2013 00:05:32 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Jak-Rostowski
    -ubogim-kielbase-odbiera,wid,16058196,wiadomosc.html
    ?ticaid=111751
    Gościu od lat wałki kręcił a jak go przyłapali to do prasy leci.
    Powinni go skontrolować ile tam lat mozna do tyłu i niech oddaje niesłusznie pobrane
    dotacje wraz z odsetkami.

  • 34. Data: 2013-10-12 17:23:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Oct 2013, z wrote:

    > Ale do jasnej cho... trzeba to karać a nie rozmywać w wszechoceanie
    > biurokracji.

    Zgoda.
    Przyczepiłem się wyłącznie wersji "jednostkowej" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2013-10-12 17:35:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > Teraz, w wolnym, demokratycznym, praworządnym kraju to samo?

    Założenia nie są oczywiste.
    IMVHO, dajmy na to fakt iż władze widzą potrzebę istnienia
    immunitetu dowodzi braku wiary tychże władz w praworządność.
    Znaczy (w przekonaniu przekonanych o potrzebie immunitetu)
    istnieje REALNE zagrożenie, że ewentualni zamachowcy uzyska-
    liby posłuch u urzędników (policja to też urząd, dla jasnosci,
    podobnie jak dowództwa wojskowe).

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2013-10-12 19:22:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie ten co wliczał słoninę idzie siedzieć za oszustwo albo ci
    > co go "żarliwie" kontrolowali lecą ze stanowisk i bulą kary za nie
    > wypełnianie obowiązków.
    >
    > Zwłaszcza że w TV :-) podali że to nie jest odosobniony przypadek.
    > PRZYPADEK? :-)

    Nie, no już w materiale prasowym przecież jest, ze wszyscy tak robią.

  • 37. Data: 2013-10-13 00:48:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.10.2013 11:14, z pisze:

    > Czy będziesz uczestniczył w obradach nowego zespołu parlamentarnego do
    > spraw walki z kościołem? Niezły jesteś. Wniósłbyś duży wkład. Biedroń by
    > się ucieszył :-)

    A ty co, jesteś jednym z tych pazernych sprzedawców niewidzialnego
    towaru? Czy może jednym z frajerów, co przez lata dał sobie ten kit
    wciskać i cierpisz przez to na odmianę syndromu sztokholmskiego?

  • 38. Data: 2013-10-13 00:57:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-13 00:48, Andrzej Lawa pisze:
    > A ty co, jesteś jednym z tych pazernych sprzedawców niewidzialnego
    > towaru? Czy może jednym z frajerów, co przez lata dał sobie ten kit
    > wciskać i cierpisz przez to na odmianę syndromu sztokholmskiego?

    Szykuje się niezły ubaw z kompromitacją kolejnego zespołu.
    Tak tylko pytałem bo jakaś moda ostatnio na "wyrazistość"
    A Ty na pewno "mdły" nie jesteś. :-)

  • 39. Data: 2013-10-13 01:16:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 00:57, z pisze:

    > Szykuje się niezły ubaw z kompromitacją kolejnego zespołu.
    > Tak tylko pytałem bo jakaś moda ostatnio na "wyrazistość"
    > A Ty na pewno "mdły" nie jesteś. :-)

    Kompromituje to się ten durny zespół "do walki z ateizacją".

    Państwo powinno być ściśle świeckie. Ja np. nie życzę sobie, żeby za
    moje pieniądze w szkołach uczono dzieci zabobonów jako faktów.

    Swoją drogą jeszcze mało tym pasibrzuchom i domagają się moich podatków!

    Wg mnie niemieckie rozwiązanie jest bardzo dobre - tam szybko się
    okazuje, kto jest Katolikiem, a kto tylko chciał mieć jakiś rytuał na
    nudne niedzielne popołudnie.

  • 40. Data: 2013-10-13 01:34:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-13 01:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Państwo powinno być ściśle świeckie. Ja np. nie życzę sobie, żeby za
    > moje pieniądze w szkołach uczono dzieci zabobonów jako faktów.

    Święte słowa. Też jestem za tym żeby rodzice mieli wpływ na treści
    wpajane ich dzieciom.

    > Swoją drogą jeszcze mało tym pasibrzuchom i domagają się moich podatków!

    Znowu masz rację. Religia która steruje rynkami kapitałowymi (a te całą
    resztą) i jeszcze bezczelnie (i skutecznie) robi z siebie ofiarę
    prześladowań a każdy przejaw krytyki zrównuje z antysemityzmem jest
    szczytem nowoczesnego bandytyzmu.

    > Wg mnie niemieckie rozwiązanie jest bardzo dobre - tam szybko się
    > okazuje, kto jest Katolikiem, a kto tylko chciał mieć jakiś rytuał na
    > nudne niedzielne popołudnie.

    Też jestem za. Trzeba tylko jakoś uregulować kilka spraw. Kasa na
    konserwację zabytków, szkolnictwo... i dogadać się z innymi "mniejszymi"
    religiami bo to one są najbardziej przeciw temu rozwiązaniu. :-)