  • 41. Data: 2013-10-25 13:59:40
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 13:28:26 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Wracam do mojego przykładu półmózga, którego praca nie jest warta
    > więcej, niż powiedzmy 1kpln (bo jest półmózgiem, a sił bozia też
    > poskąpiła). Mogłby pracować za tego tała, byłby zadowolony, pracodawca
    > by go chętnie zatrudniał i płacił mu tała. Ale na 1850/mies to już
    > pracodawcę nie stać za pracę słabego półmózga

    Skoro pracodawca prowadzi biznes to jakies kalkulacje robi. I skoro potrzebuje
    pracownika a nie stac go na zapłacenie minimalnej wymaganej płacy to może on jest
    tym półmózgiem i niech więc albo sam stanie do łopaty albo niech zamknie biznes i
    zatrudni sie u innego pracodawcy za tała netto.

  • 42. Data: 2013-10-25 14:02:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-25 13:59, Kris pisze:

> [...]
    tym półmózgiem i niech więc albo sam stanie do łopaty albo niech zamknie biznes i
    zatrudni sie u innego pracodawcy za tała netto.

    Czyli pracownik chce pracować, pracodawca chce zatrudniać, ale obaj nie
    mogą, bo jakiemuś półmózgowi Krisowi się to nie podoba?

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2013-10-25 14:04:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 13:45:01 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Czyli Twój teść (zgaduję:) nie może znaleźć pracy, a wieku emerytalnego
    > jeszcze nie osiągnął.
    > Wyobraź sobie więc, że zlikwidowano ten p...y ZUS i Tobie i Twojej żonie
    > zostaje miesięcznie blisko dwa tała w kieszeni.
    Ok ale te dwa tała jak piszesz to nawet jak zostana w mojej kieszeni po likwidacji
    ZUS-u to powinienem całe swoje szare komórki wytężyć i je inwestowac"niekoniecznie w
    pln" jak ktos tam pisał. Więc znów nie mam dwóch tała na utrzymanie teścia.

  • 44. Data: 2013-10-25 14:06:14
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    tym półmózgiem i niech więc albo sam stanie do łopaty albo niech zamknie biznes i
    zatrudni sie u innego pracodawcy za tała netto.

    Nie. On po prostu tego półmózga (do prostej roboty) nie zatrudnia bo mu
    się nie opłaca, przez co mniej dóbr produkuje, wskutek czego *WSZYSCY*
    tracą.
    Kolejna zdobycz socjalizmu! Więcej takich, a wprowadzi się znów kartki
    na czipsy i proszek do prania.
    Czy do Was nie dociera, że koniecznym warunkiem sprawnego funkcjonowania
    socjalizmu jest permanentny niedobór wszyskiego?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 45. Data: 2013-10-25 14:12:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:02:15 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Czyli pracownik chce pracować,
    Za 1000zł netto
    >pracodawca chce zatrudniać,
    Za 1000zł brutto
    > ale obaj nie mogą, bo jakiemuś półmózgowi Krisowi się to nie podoba?
    Określenia typu "półmózg" itp zostaw Sobie na dyskusje z Lawa.

  • 46. Data: 2013-10-25 14:16:30
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 25.10.2013 14:04, Kris wrote:
> [...]
    pln" jak ktos tam pisał. Więc znów nie mam dwóch tała na utrzymanie teścia.

    Tesc inwestowal w rodzine, teraz rodzina inwestuje w niego, jak umrze
    test, to twoje dzieci beda inwestowac w rodzine, w tym w ciebie, jak
    umrzesz to dzieci twoich dzieci beda inwestowac w rodzine, w tym w twoje
    dzieci....

    Zanim wynale

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 47. Data: 2013-10-25 14:17:36
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 25.10.2013 14:16, hikikomorisan wrote:

> [...]
    > test, to twoje dzieci beda inwestowac w rodzine, w tym w ciebie, jak
    > umrzesz to dzieci twoich dzieci beda inwestowac w rodzine, w tym w twoje

    ziono socjalizm, rodziny jakos trwaly, a ludzkosc nie wymarla. Kogo los
    pokrzywdzil, mial pecha. Kto mial rodzine - mial szczescie.

  • 48. Data: 2013-10-25 14:18:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-25 14:12, Kris pisze:
    > Za 1000zł netto
    > Za 1000zł brutto

    W takim przypadku nie doszłoby do zawarcia umowy.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2013-10-25 14:21:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:06:14 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Nie. On po prostu tego półmózga (do prostej roboty) nie zatrudnia bo mu
    > się nie opłaca,
    To niech przeniesie swój biznes na Cypr czy do innego raju podatkowego.
    Otwierał biznes, znał realia, wiedział ile za co będzie płacił.
    Nie stac go na zatrudnienie pracownika to niech robi sam albo zrezzygnuje z własnego
    biznesu i zatrudni się u sąsiada

    >przez co mniej dóbr produkuje, wskutek czego *WSZYSCY*
    Mógłby produkowac jeszcze jesli by np niewolników za miskę ryżu do pracy zatrudniał.
    "Wszyscy" by zyskali
    Gdyby Tobie emeryture zabrać i "zatrudnić" za miskę ryżu to Wszyscy by przecież
    zyskali. Ale w sumie po co zabierac, zrzeknij sie sam albo przekaż na utrzymanie
    kogoś kto pracy nie ma(tak jak mi proponujesz utrzymywac teścia)

    > Kolejna zdobycz socjalizmu! Więcej takich, a wprowadzi się znów kartki
    > Czy do Was nie dociera, że koniecznym warunkiem sprawnego funkcjonowania
    > socjalizmu jest permanentny niedobór wszyskiego?
    U nas pomimo jak twierdziśz że jest socjalizm to mamy nadmiar emerytów i kombatantów.
    Najmłodsi kombatanci urodzili się pewnie paredziesiąt lat po wojnie.

  • 50. Data: 2013-10-25 15:52:50
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Za 1000zł netto
    > Za 1000zł brutto

    Wystarczy więc z tego układu wypieprzyć Vincenta z przyległościami, a
    brutto stanie się równe netto i obaj się dogadają.
    Proste?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.