  • 1. Data: 2013-10-22 08:50:02
    Temat: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Przy okazji przekazywania paczki, kurier zostawił u mnie paczkę dla sąsiadki której
    akurat nie było, a w jej drzwiach zostawił kartkę że paczka jest u mnie.

    Sąsiadka po paczkę nie zjawia się.

    Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?

    AdamK

  • 2. Data: 2013-10-22 09:09:33
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.10.2013 08:50, Adam Klobukowski pisze:

    > Sąsiadka po paczkę nie zjawia się.
    >
    > Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?

    Próbowałeś zapukać do jej drzwi?

    To równie proste jak zawijanie wierszy (chociaż widzę że i z tym masz
    problem ;) )

  • 3. Data: 2013-10-22 10:48:00
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał

> [...]

    >Sąsiadka po paczkę nie zjawia się.

    >Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?

    Mam nadzieję, że jesteś normalnym człowiekiem.
    Więc zrób to, co chcjałbyś aby zrobiła sąsiadka w odwrotnej sytuacji.

  • 4. Data: 2013-10-22 13:09:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Klobukowski wrote:
> [...]
    > paczka jest u mnie.
    >
    > Sąsiadka po paczkę nie zjawia się.
    >
    > Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?

    cóż

    możesz wezwać saperów i wysadzić paczkę...

    możesz za rok wysłać sąsiadce wezwanie do odbioru paczki wraz z żądaniem
    zapłaty za składowanie, gdy odmówi to wystąpisz do sądu i przy odrobinie
    szczęścia być może uda ci sie nasłać na nią komornika.

    pamiętaj aby wezwania wysyłać na jakiś błędny adres.

    zakładam że na żadne normalne rozwiązanie sam nie wpadniesz sądząc po tym
    idiotycznym zapytaniu.

  • 5. Data: 2013-10-22 13:18:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 08:50:02 UTC+2 użytkownik Adam Klobukowski
    napisał:
    > Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?
    Trochę umoczyłeś.Teraz przez 8 lat masz obowiązek przechowywać paczkę, niedopuścić do
    jej zniszczenia/uszkodzenia itp i minimum raz w tygodniu musisz dochowac "należytej
    staranności" poinformowania sąsiadki o tym że masz jej paczkę. Czyli minimum raz w
    tygodniu musisz dzwonić do jej drzwi i aby mieć na ta czynność potwierdzenie to
    najlepiej aby był przy tym obecny gospodarz domu.

  • 6. Data: 2013-10-22 13:21:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 13:18, Kris pisze:
> [...]
    minimum raz w tygodniu musisz dzwonić do jej drzwi i aby mieć na ta czynność
    potwierdzenie to najlepiej aby był przy tym obecny gospodarz domu.

    Chyba lepiej dzwonić notarialnie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-10-22 13:31:58
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 22 October 2013 13:21:48 UTC+2, Liwiusz wrote:

> [...]
    potwierdzenie to najlepiej aby był przy tym obecny gospodarz domu.

    Może lepiej w obecności Dzielnicowego i Komendanta najbliższej jednostki straży
    pożarnej? ;)

    AdamK

  • 8. Data: 2013-10-22 13:35:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 13:31:58 UTC+2 użytkownik Adam Klobukowski
    napisał:
    > Może lepiej w obecności Dzielnicowego i Komendanta najbliższej jednostki straży
    >pożarnej? ;)
    Mozesz i tak ale sąd może uznac że niedochowałes nalezytej staranności.
    Lepeij gospaodarz domu lub jak Liviusz radzi notariusz

  • 9. Data: 2013-10-22 13:35:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.10.2013 13:18, Kris pisze:
> [...]
    minimum raz w tygodniu musisz dzwonić do jej drzwi i aby mieć na ta czynność
    potwierdzenie to najlepiej aby był przy tym obecny gospodarz domu.

    Oczywiście paczka musi stać w odpowiednio wentylowanym pomieszczeniu,
    wentylacja musi mieć atest i okresowe przeglądy.

    p. m.

  • 10. Data: 2013-10-22 13:37:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 13:35, m pisze:

    > Oczywiście paczka musi stać w odpowiednio wentylowanym pomieszczeniu,
    > wentylacja musi mieć atest i okresowe przeglądy.

    To i tak nie uchroni przed oskarżeniem o przywłaszczenie.

    --
    Liwiusz