  • 61. Data: 2013-10-25 18:32:57
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-25 13:56, hikikomorisan pisze:
    > jak obie strony sie godza - to dlaczego chcesz karac jedna strone?

    Jeśli pracodawca _niezgodnie z prawem_ oferuje śmieciową a stanowisko
    spełnia wymagania _umowy o pracę_ to kto ma być karany?
    Takie są przepisy. Nie trzeba bić piany, mieszać w ustawach tylko po
    prostu egzekwować to co jest.
    Wiem... to jest w Polsce największy problem - egzekwowanie prawa.

    PS. Znowu głośno o AbberGold z powodu "nieporadności wymiaru". I nie
    chodzi o brak kasy, nieudolność ludzką tylko o przepisy. (A kto uchwala
    ustawy od 6 lat? ;-) )
    Skutek będzie taki że się przedawni zanim się spróbuje postawić przed sądem.

  • 62. Data: 2013-10-26 18:07:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 16:01:19 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Moja emerytura jest wynikiem umowy, jaką zawarłem z państwem podejmując
    > pracę w kopalni.
    Przypominam że wypłaca ją Tobie ZUs. Jesli dobrze pamiętam jesteś za likwidacją ZUSu.
    Myslę więc że w takim wypadku honorowo wypadałoby zrzecz się emeryturki.

  • 63. Data: 2013-10-26 21:21:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-26 18:07, Kris pisze:

    > Przypominam że wypłaca ją Tobie ZUs. Jesli dobrze pamiętam jesteś za likwidacją
    ZUSu. Myslę więc że w takim wypadku honorowo wypadałoby zrzecz się emeryturki.

    Jak zwykle pomijasz to, co napisałem wcześniej na ten temat i
    pierniczysz bez sensu.
    Zlikwidować, oczywiście. Ale dać mi do garści całą kwotę, którą
    przynajmniej wg statystyki ZUS wydałby na mnie do mojej śmierci.

    KF

    --

    Nie dziękuję (nie ma za co). Pozdrawiam (ktoś musi jeszcze płacić do
    ZUSu). sqlwiel.

  • 64. Data: 2013-10-26 21:26:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 października 2013 21:21:53 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Zlikwidować, oczywiście. Ale dać mi do garści całą kwotę, którą
    >przynajmniej wg statystyki ZUS wydałby na mnie do mojej śmierci.
    A czemu nie ta która wpłaciłes/wpłacił Twój pracodawca?

  • 65. Data: 2013-10-26 22:03:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-26, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

> [...]
    > Zlikwidować, oczywiście. Ale dać mi do garści całą kwotę, którą
    > przynajmniej wg statystyki ZUS wydałby na mnie do mojej śmierci.

    Czyli nie zlikwidować, a postawić w stan natychmiastowej wykonalności.
    Nie znam ani jednej gospodarki światowej która wytrzymałaby taki manewr.
    Plusów takiego manewru nie ma absolutnie żadnych, za to są same minusy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 66. Data: 2013-10-28 10:52:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Oct 2013, Kris wrote:

    > A czemu nie ta która wpłaciłes/wpłacił Twój pracodawca?

    Choćby dlatego, że ZUS pieniędzmi obracał na dyspozycję państwa,
    które to państwo degraduje wartość pieniądza poprzez inflację.
    Krótko mówiac, z zebranych pieniędzy część wartości została
    skradziona poprzez "dodruk" nie mający pokrycia.

    pzdr, Gotfryd

  • 67. Data: 2013-10-30 09:41:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 10:52:40 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik
    news napisał:
> [...]
    > Krótko mówiac, z zebranych pieniędzy część wartości została
    > skradziona poprzez "dodruk" nie mający pokrycia.

    Ja myślę że odpowiedż jest prostsza- sqlwiel liczyć potrafi i wybrał korzystniejszą
    wersję- czyli chiałby wyciągnąc więcej jak włożył;)