  • 1. Data: 2013-10-22 08:48:15
    Temat: Równoważne adresy
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Różne osoby w różnych sytuacjach różnie zapisują ten sam adres:

    ul. Upierdliwa 2/3
    ul. Upierdliwa 2 m3
    ul. upierdliwa 2 mieszkania 3

    Czy są jakieś przepisy które określają jakie adresy są równoważne?

    Problem: bank przypieprzył się że na jednym papierku jest tak a na drugim siak.
    Ponieważ odkręcanie tego to spora kołomyja a gonią terminy umowne, to chciałbym im
    jakoś odpór dać.

    AdamK

  • 2. Data: 2013-10-22 09:19:38
    Temat: Re: Równoważne adresy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 08:48, Adam Klobukowski pisze:
> [...]
    Ponieważ odkręcanie tego to spora kołomyja a gonią terminy umowne, to chciałbym im

    Teoretycznie każdy z tych zapisów jest prawidłowy, chodź ten pierwszy
    niejednoznaczny.... A przekonałem się po tym jak zacząłem mieszkać pod
    adresem, gdzie numer budynku to jest 4/6 a dodatkowo numer mieszkania.....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 3. Data: 2013-10-22 17:45:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:526626fa$0$2145$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > niejednoznaczny.... A przekonałem się po tym jak zacząłem mieszkać pod
    > adresem, gdzie numer budynku to jest 4/6 a dodatkowo numer

    Budynek przy ul. Upierdliwej 2/3 musiałby stać po dwóch stronach tej samej
    ulicy :-)

  • 4. Data: 2013-10-22 17:57:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > Budynek przy ul. Upierdliwej 2/3 musiałby stać po dwóch stronach tej samej
    > ulicy :-)

    Według Ciebie budynek 11 i 11/1 stoi po tej samej stronie, czy przeciwnej?
    A jak z budynkami 2a, 2b, 3c? 5, 5/1, 5a?

  • 5. Data: 2013-10-22 18:11:09
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.10.2013 17:57, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Według Ciebie budynek 11 i 11/1 stoi po tej samej stronie, czy przeciwnej?
    > A jak z budynkami 2a, 2b, 3c? 5, 5/1, 5a?

    Nie mówiąc o adresie ul. Jakaś 5/6/7 m 19

    p. m.

  • 6. Data: 2013-10-22 18:12:48
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-22 17:57, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Według Ciebie budynek 11 i 11/1 stoi po tej samej stronie, czy przeciwnej?
    > A jak z budynkami 2a, 2b, 3c? 5, 5/1, 5a?

    Wiadomo o co chodzi. Robert skrócił na wzór amerykański, gdzie chyba
    parcele mają określoną szerokość, a budynek może zajmować kilka parcel i
    ma numer 1024/1028 7th Ave, ale nie 1024/1027

    Z kolei ja nie natknąłem się na adresy typu Wołowa 12/1 m10, a co
    najwyżej 12a/10 (czyli 12a,m10)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-10-22 18:29:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Z kolei ja nie natknąłem się na adresy typu Wołowa 12/1 m10, a co najwyżej
    > 12a/10 (czyli 12a,m10)

    A spotkałeś się z 17/1F? W polsce wszystko jest możliwe.

  • 8. Data: 2013-10-22 18:37:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Według Ciebie budynek 11 i 11/1 stoi po tej samej stronie, czy
    > przeciwnej?
    > A jak z budynkami 2a, 2b, 3c? 5, 5/1, 5a?

    Jak masz 11/1, to wiadomo, że to nie jest budynek na dwóch sąsiednich
    działkach. Zgodnie z przepisami po jednej stronie ulicy masz numery
    nieparzyste, a po drugiej parzyste i tylko sytuacja, gdy w adresie masz
    dwie kolejne liczby parzyste lub nieparzyste może wzbudzać wątpliwość. Jak
    sobie wyobrażasz budynek na dwóch sąsiednich działkach o numerach 11 i 1?
    Most nad działkami 3~9 i to "pod wlos"?

  • 9. Data: 2013-10-22 18:42:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Z kolei ja nie natkn��em si� na adresy typu Wo�owa 12/1 m10,
    A unas takia numeracja jest często spotykana.
    Targowa 12/1 mieszkania 2 np.

  • 10. Data: 2013-10-22 18:50:25
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Zgodnie z przepisami po jednej stronie ulicy masz numery
    > nieparzyste, a po drugiej parzyste

    Nieprawda. Nie ma takich przepisów. I znam co najmniej kilka przykładów,
    że tak nie jest. Na wsiach (miejscach z bardzo rozproszoną zabudową)
    szczególnie.
    A kiedyś (we Wrześni chyba) byłem na uliczce, gdzie numery nie szły
    według niczego, ani parzyste/nieparzyste ani po kolei - np. nr 3
    sąsiadował z 12, czy jakoś tak.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof