  • 1. Data: 2013-10-23 08:33:35
    Temat: Referendum
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Dziś w Sejmie będzie głosowany projekt ustawy o zmianie Konstytucji.
    Projekt przewiduje że:
    - Sejm nie może odrzucić obywatelskiego wniosku o referendum w pierwszym
    czytaniu
    - Sejm MUSI ogłosić referendum jeżeli z takim wnioskiem występuje ponad 1
    mln obywateli
    - W drodze referendum można będzie również zmienić Konstytucję
    Za wnioskiem są wszystkie kluby z wyjątkiem PO.

    No i kij w mrowisko: czyli czy uważacie że "motłoch" może mieć takie prawa,
    że w czasach internetu demokracja i demokracja bezpośrednia ma szanse
    zaistnienia nie tylko na papierze.

    pozdr

  • 2. Data: 2013-10-23 08:49:30
    Temat: Re: Referendum
    Od: "Smieć" <j...@g...com>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawa, że w czasach internetu demokracja i demokracja bezpośrednia ma
    > szanse zaistnienia nie tylko na papierze.

    Na tej grupie jest wielu ultra liberałów, potomków byłych książąt, hrabiów i
    innych arystokratów. Dla nich motłoch był zawsze motłochem, więc co chcesz
    aby popierali demokrację?

  • 3. Data: 2013-10-23 10:26:01
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "

    > Na tej grupie jest wielu ultra liberałów, potomków byłych książąt,
    > hrabiów i innych arystokratów. Dla nich motłoch był zawsze motłochem,
    > więc co chcesz aby popierali demokrację?

    "

    Ci co sa przy korycie to najwyżej potomstwo mazowieckiego scierwa co to
    w dupie byl i gowno widzial. I nie potrafi rzadzic nawet wlasna zagroda
    z jedna swinia.

  • 4. Data: 2013-10-23 10:32:27
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >No i kij w mrowisko: czyli czy uważacie że "motłoch" może mieć takie prawa,
    >że w czasach internetu demokracja i demokracja bezpośrednia ma szanse

    Jeśli ten sam motłoch mógł zadecydować o dopuszczeniu do rządów Partii
    Oszustów to czemu nie.

  • 5. Data: 2013-10-23 10:35:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-23 10:32, Nostradamus pisze:
    > - Sejm MUSI ogłosić referendum jeżeli z takim wnioskiem występuje ponad 1
    > mln obywateli

    To dużo. Z tego co słyszałem, w USA wystarczy kilkadziesiąt tysięcy
    podpisów, aby sprawą musiał zająć się prezydent.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-10-23 10:54:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 08:33, Danusia pisze:
> [...]
    > prawa, że w czasach internetu demokracja i demokracja bezpośrednia ma
    > szanse zaistnienia nie tylko na papierze.

    Ja tam akurat przy stanowczym potępianiu demokracji uważam, że
    demokracja bezpośrednia jest o niebo lepsza (czyt: mniej zła), niż
    przedstawicielska w ordynacji proporcjonalnej.
    Również jestem za okręgami jednomandatowymi, aby głosować "na
    człowieka", a nie na mafię.

    Tak więc jestem zdecydowanie "za" umocnieniem referendów, zwłaszcza za
    wiążącym referendum w sprawie Kary Śmierci na przykład. Idąc dalej -
    można by w podobny sposób nieco odciążyć Trybunał Stanu... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-10-23 10:57:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Tak więc jestem zdecydowanie "za" umocnieniem referendów, zwłaszcza za
    > wiążącym referendum w sprawie Kary Śmierci na przykład. Idąc dalej -
    > można by w podobny sposób nieco odciążyć Trybunał Stanu... :)

    Z ta kara smierci to co politykow do komor gazowych za to ze zamiast
    zajmowac sie sprawami narodu kradli ?

  • 8. Data: 2013-10-23 11:11:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 10:57, LeonKame pisze:

    > Z ta kara smierci to co politykow do komor gazowych za to ze zamiast
    > zajmowac sie sprawami narodu kradli ?

    no...
    Tyle, że nie do komór, a na latarnie we stolycy. Ku przestrodze.
    Popatrz jaka oszczędność dla budżetu, odciążenie przeciążonych sędziów,
    efekt resocjalizacyjny, wychowawczy, prewencyjny itp.
    Ile się łajdak jeden z drugim zastanowi czy na pewno chce, zanim wpisze
    się na listę kandydatów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2013-10-23 11:24:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sqlwiel napisa?(a):

    > Również jestem za okręgami jednomandatowymi, aby głosować "na
    > człowieka", a nie na mafię.

    Ok, a jak rozwiązałbyś prblem celebrytów? Bo to Oni zaczęliby wygrywać w
    takich wyborach.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 10. Data: 2013-10-23 11:42:33
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.10.2013 10:35, Liwiusz wrote:

    > To dużo. Z tego co słyszałem, w USA wystarczy kilkadziesiąt tysięcy
    > podpisów, aby sprawą musiał zająć się prezydent.

    NAsz sie pierdolami zajmowac nie bedzie, bo on ma obiadki i wystapienia
    wazne, a nie jakies pierdy ze komus z obywateli jest zle.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx