  • 31. Data: 2005-06-21 14:07:34
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "Les P" <l...@n...pl>

    Użytkownik "flower" napisał
    "Les P" wrote:

    > Może. A ilu ludzi takie futrzaki zagryzły?

    Przepis o smyczy i kagańcu nie zmniejszył i nie ograniczy wszystkich
    zagryzień, bo te mają miejsce zwykle na wsi (pies na łańcuchu też powinien
    mieć kaganiec?). Poza tym wyluzuj - więcej ludzi rokrocznie umiera od
    ukąszenia owadów, a las jest ich stałym siedliskiem...
    Natomiast bardziej niż dużych psów obawiam się, że moje dziecko może zostać
    draśnięte przez jakiegoś chorego, nieszczepionego ratlerka (bo pikuś się boi
    zastrzyków). W każdym razie prawdopodobieństwo takiego zderzenia jest
    większe w tak gęsto zaludnionym i zapsionym terenie (z przewagą pikusiów, co
    to _jeszcze_nigdy nikogo ...), w jakim mi przyszło żyć.

    > Masz dzieci? Biegasz w lesie? Bo to przestaje być śmieszne jak widzisz
    > patrzącego na ciebie rottweilera luzem.
    > To naprawde nie jest pocieszenie, że właściciel zapłaci jakiś śmieszny
    > mandacik po fakcie.

    Mam dzieci, łażę po lesie i wiem, że psy normalnych właścicieli puszczone
    luzem nie rzucają się na dzieci, inne psy i co tam jeszcze. Bardziej ufam
    dużym psom rasowym, które zwykle mają zdrową psychikę, niż kurduplastym
    mieszańcom. Takie mam doświadczenia.

    > Ja się pytam poważnie, co można zrobić. Przecież nie będę dzwonił na
    > policję
    > widząc psa luzem w lesie; zresztą nikt normalny nie przyjedzie. Czy to
    > jest
    > jedyne wyjście?

    Robisz z igły widły. Dużo spaceruję i rzadko spotykam psy ganiające po lesie
    za autem. Miałeś poprostu pecha spotegowanego jakimś traumatycznym
    przeżyciem z przeszłości. Gdyby tak wołać policję do każdej potencjalnie
    grożnej grupki krótko ogolonej, spożywającej jakieś płyny ukryte w
    papierowych torebkach młodzieży, tylko dlatego, że zatrzymali się na chwilę
    i popatrzyli w twoim kierunku - o, to byśmy mieli co chwila dyskotekę!

    > Dlaczego gdyby każdy z tej grupy widział drecha wymachującego pistoletem
    > na
    > ulicy to by się oburzał, a gdy ja pisze o takich samych drechach mających
    > amstaffy to jestem nazywany burakiem, bo mój kanapowiec bez kagańca
    > chodzi?
    > Pomyślcie o tym, mieszkańcy Cicely.

    No, jest pewna różnica. Nie wszystkie Amstaffy to dresiarze.

    No dobrze - pośmieliśmy się, to teraz poważnie. W końcu chcę Ci jednak
    pomóc.

    Więc jeśli zadzwonisz na policję i powiesz, że widziałeś dresa który
    wymachuje amstaffem - założę się, że przyjadą na sygnale... choćby z
    ciekawości:-)

    Les P :-)

  • 32. Data: 2005-06-21 14:10:38
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Kriepa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty po co piszesz, skoro on skończył z Tobą dyskusję?

    On kończyl tę dyskusję juz 3krotnie. Na pewno jeszcze sie odezwie :-))

    > Koniecznie musisz mieć ostatnie słowo?

    Zaś jakas pokręcona logika. On napisal EOT [3x] i wolno mu pisać, ja nie
    napisalam i mi nie wolno?:-))) To forum dyskusyjne - jak Ci sie nie podoba
    to nie czytaj tego wątku albo wrzuć mnie do KF. O odpisywaniu mi nie
    wspomnę:-))

    Swoją drogą co za lojalność. Kolega z pracy?:-)))

    HaNkA

  • 33. Data: 2005-06-21 14:11:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koniec odcinka trzeciego, ostatniego.

    LoL. A dopiero odpisywalam Twojemu alter-ego, ze na pewno sie odezwiesz,
    zeby kolejny raz zakonczyc watek:-))

    HaNkA

  • 34. Data: 2005-06-21 14:30:15
    Od: "Kriepa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d99420$g63$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy sie, jak ukradniesz Tico to mniejsze przestępstwo niz jak
    ukradniesz
    > Mercedesa?

    Tak mnie tylko zastanawia czy ci, co te bzdury tu wypisują naprawdę w nie
    wierzą...

    Pozdrawiam, Marta

  • 35. Data: 2005-06-21 14:30:50
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Les P" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    co
    > to _jeszcze_nigdy nikogo ...), w jakim mi przyszło żyć.

    Draśnięty pikuś nie lubi zastrzyków, a pikuś ze zmasakrowaną twarzą, o ile
    przeżyje, to różnica, nie uważasz?
    Powtarzam: na moją córkę w wieku niemowlęcym rzucił się amstaff. Ciekawe ilu
    z teoretyków z tego wątku, porównujących duże i silne psy z kanapowcami,
    przeszłoby nad tym do porządku dziennego.

> [...]
    > luzem nie rzucają się na dzieci, inne psy i co tam jeszcze. Bardziej ufam
    > dużym psom rasowym, które zwykle mają zdrową psychikę, niż kurduplastym

    A jakie masz doświadczenia z mieszankami amstaffów kupowanymi gdzieś na
    giełdzie samochodowej? Przecież są tam sprzedawane.

    > No, jest pewna różnica. Nie wszystkie Amstaffy to dresiarze.

    Sam piszesz że to od właściciela zależy. Ja mówię o takich właścicielach.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 36. Data: 2005-06-21 14:32:54
    Od: maHo <m...@p...net>

    Schwester wrote:

    > O słodka obłudo....
    > Każdy właściciel psa tak mówi.

    zauważ tylko, że pies flower był na smyczy. A z tego co wiem pies musi
    być na smyczy lub w kagańcu. Więc kundelek był "legalny". Za to ten
    drugi pies nie (bez kagańca, bez smyczy).

    pozdrav

    maHo

  • 37. Data: 2005-06-21 14:33:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Może. A ilu ludzi takie futrzaki zagryzły?

    A ilu ludzi w tym roku zagryzły amstafy?

    Pzdr
    Leszek

  • 38. Data: 2005-06-21 14:35:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Powtarzam: na moją córkę w wieku niemowlęcym rzucił się amstaff.

    Rzucił się z jakim efektem? Chyba nawet nie wyobrażasz sobie co potrafi i w
    jak krótkim czasie amstaf.

    Pzdr
    Leszek

  • 39. Data: 2005-06-21 14:48:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie jest istotne czy mój był w kagańcu. Mój nie podleci i nie zaatakuje
    > obcego psa, bo po pierwsze nie ma takiego charakteru (tak, wiem że to nie
    > ma
    > znaczenia. Nie, nie chcę o tym rozmawiać),

    ta lista to najwieksza bzdura z jaka sie stytknalem, najprawdopodobniej
    tworzyla ja stara dewota
    nie mieszkajaca nigdy z zadnym psem .
    Przyklad Owczarek kaukaski - nie spotkalem agresywnego, ....... najbardziej
    agresywne sa te male gowna
    a o nich jakos nie wspomnieli.

    >Mój nie podleci i nie zaatakuje
    > obcego psa,

    a jak juz podelci to nie jest to regula tak jak u ludzi (agresywnych) i tak
    jak u rzekomo agresywnych psiakow

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 40. Data: 2005-06-21 14:50:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To może wystawić mojego grzywacza (coś a'la pudel) do walk psów? W końcu
    > jesteście rozsądnymi ludźmi, wiecie co mówicie.

    o widze ze kompleks wielkosci mamy ... duzy pies == agresywny pies..
    Ja proponuje psychologa. Akurat barzdiej prawdopdobne jest ze taki pudelek
    spowoduje agresje u wiekszego psiaka niz brak kaganca czy smyczy.

    P.