  • 1. Data: 2005-06-21 06:26:05
    Temat: Nieścisłości a fałszywe zeznania
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    Witam szacowną grupę.

    Czy jest jakaś norma wytyczająca granicę pomiędzy nieścisłościami w
    zeznaniach świadka a jego fałszywym zeznaniem? Zwłaszcza, jeśli te
    nieścisłości są kluczowe w jego zeznaniu?

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

  • 2. Data: 2005-06-21 07:01:13
    Temat: Re: Nieścisłości a fałszywe zeznania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Majchrzak wrote:

    [ciach śmieci]

    Jeśli chodzi o normy, to obowiązują polskie literki wg. normy ISO
    8859-2. Popraw konfigurację.

    Zaś ścisłych norm rozgraniczających nieścisłość (wynikającą z ułomności
    ludzkiej pamięci) od świadomego kręcenia oczywiście nie ma i być nie
    może, bo człowiek to nie maszynka.

  • 3. Data: 2005-06-21 07:36:25
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-21 09:01:13, na pl.soc.prawo
    (<news:d98dvn$m2m$1@opal.futuro.pl>), Andrzej Lawa napisał(a):

    > Marcin Majchrzak wrote:
    >
    > Jeśli chodzi o normy, to obowiązują polskie literki wg. normy ISO
    > 8859-2. Popraw konfigurację.

    Przepraszam, nie zmieniłem po próbach UTF-8, a u mnie wyglądało dobrze.

    > Zaś ścisłych norm rozgraniczających nieścisłość (wynikającą z ułomności
    > ludzkiej pamięci) od świadomego kręcenia oczywiście nie ma i być nie
    > może, bo człowiek to nie maszynka.

    Jak więc rozstrzygnąć, czy świadek złożył fałszywe zeznanie, czy jedynie
    "rozminął się" z pamięcią? Zaskarżyć go i niech sąd się wypowie?

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

  • 4. Data: 2005-06-22 12:28:29
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 6/21/2005 9:01 AM, Andrzej Lawa wrote :
    > Marcin Majchrzak wrote:
    >
    > [ciach śmieci]
    >
    > Jeśli chodzi o normy, to obowiązują polskie literki wg. normy ISO
    > 8859-2. Popraw konfigurację.

    Konfigurację ma dobrą ;-). Wyłącz ignorowanie nagłowków Mime w Mozilli
    jeśli rzeczywiście widziałeś śmieci -- ten feature bywał potrzebny w
    czasach OE, ale Mozilla radzi sobie z tym dobrze.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 5. Data: 2005-06-22 14:33:45
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-22 14:28:29, na pl.soc.prawo
    (<news:42b9596d$1@news.home.net.pl>), Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > Konfigurację ma dobrą ;-). Wyłącz ignorowanie nagłowków Mime w Mozilli
    > jeśli rzeczywiście widziałeś śmieci -- ten feature bywał potrzebny w
    > czasach OE, ale Mozilla radzi sobie z tym dobrze.

    Ale na niusy.onet.pl oglądanych przez www faktycznie są śmieci. Chyba że
    ustawię ręcznie UTF-8 w przeglądarce. Wtedy inni robią śmieci :-)

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

  • 6. Data: 2005-06-22 15:11:48
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 6/22/2005 4:33 PM, Marcin Majchrzak wrote :
> [...]
    >

    > Ale na niusy.onet.pl oglądanych przez www faktycznie są śmieci. Chyba że
    > ustawię ręcznie UTF-8 w przeglądarce. Wtedy inni robią śmieci :-)

    Zgoda, tyle że Usenet czyta się przy pomocy klienta usługi NNTP, a nie
    przeglądarki www. Zresztą google sobie jakoś radzi.

    [FUT:poster]
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 7. Data: 2005-06-22 15:31:17
    Temat: [OT]Re: Nieścisłości a fałszywe zeznania
    Od: maHo <m...@p...net>

    Marcin Majchrzak wrote:
> [...]
    >

    > Ale na niusy.onet.pl oglądanych przez www faktycznie są śmieci. Chyba że
    > ustawię ręcznie UTF-8 w przeglądarce. Wtedy inni robią śmieci :-)

    Czyli używasz kiepskiego czytnika newsów po prostu

    pozdrav

    maHo

  • 8. Data: 2005-06-22 15:47:02
    Temat: Re: [OT]Re: Nieścisłości a fałszywe zeznania
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-22 17:31:17, na pl.soc.prawo
    (<news:d9c0hf$d2v$1@nemesis.news.tpi.pl>), maHo napisał(a):

    > Czyli używasz kiepskiego czytnika newsów po prostu

    Niby dlaczego? Mój czytnik poprawnie koduje i poprawnie wyświetla polskie
    literki i nie tylko.

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

  • 9. Data: 2005-06-22 16:22:53
    Od: maHo <m...@p...net>

    Marcin Majchrzak wrote:

    > Niby dlaczego? Mój czytnik poprawnie koduje i poprawnie wyświetla polskie
    > literki i nie tylko.

    to inaczej. Serwis niusy.onet.pl jest kiepskim czytnikiem newsów.

    pozdrav

    maHo