  • 1. Data: 2005-06-21 11:43:31
    Temat: umowa najmu
    Od: Grzechu <g...@g...com>

    Witam,

    otrzymałem przedwstepną umowę najmu i chciałbym sie poradzić czy nie ma
    w niej jakiś kruczków, czy ktoś z szanownych grupowiczów miałby ochotę
    poswięcić chwilke na przeglądnięcie tej umowy?? Jeśli tak to prosze
    pisać, a ja ją wysle na priv.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Gzegorz

  • 2. Data: 2005-06-21 17:26:31
    Temat: Re: umowa najmu
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzechu" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niej jakiś kruczków, czy ktoś z szanownych grupowiczów miałby ochotę
    > poswięcić chwilke na przeglądnięcie tej umowy?? Jeśli tak to prosze pisać,

    Godzina mojej pracy kosztuje 300 zł. Ślij, jak cie stac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-06-21 17:29:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Godzina mojej pracy kosztuje 300 zł. Ślij, jak cie stac.

    duzo, prawnik na miejscu wziąłby stówę.

  • 4. Data: 2005-06-21 17:34:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > duzo, prawnik na miejscu wziąłby stówę.

    Ja jeszcze za łącze płace. Poza tym załatwie go w 20 min i tez stówe
    zaplaci.
    Poza tym nie wyczuwasz ironii.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-06-21 17:38:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:
    > Poza tym nie wyczuwasz ironii.

    wyczuwam, dlatego posłałem go do prawnika dając mu przynętę, że będzie
    taniej.