  • 41. Data: 2005-06-21 14:51:35
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    news:d998fo$fsj$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ilu ludzi w tym roku zagryzły amstafy?

    Nie wiem. I w sumie nieistotne. Przekonaliście mnie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 42. Data: 2005-06-21 14:52:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dlaczego gdyby każdy z tej grupy widział drecha wymachującego pistoletem
    > na
    > ulicy to by się oburzał, a gdy ja pisze o takich samych drechach mających
    > amstaffy to jestem nazywany burakiem, bo mój kanapowiec bez kagańca
    > chodzi?
    > Pomyślcie o tym, mieszkańcy Cicely.

    zdefiniuj slowo dres.

    P.

  • 43. Data: 2005-06-21 14:52:58
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rzucił się z jakim efektem?

    Przewrócił ją; odciągnął go właściciel.

    >Chyba nawet nie wyobrażasz sobie co potrafi i w
    > jak krótkim czasie amstaf.

    To samo pewnie co kanapowiec, tyle mądrych głów mnie do tego tu przekonuje.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 44. Data: 2005-06-21 14:57:59
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d999en$j05$1@inews.gazeta.pl...

    > o widze ze kompleks wielkosci mamy ... duzy pies == agresywny pies..

    Nie, ja nie stawiam takiego znaku równości. Nigdzie ani razu o tym nie
    wspomniałem. Ja twierdzę, że duży pies = groźniejsze obrażenia.
    Dziwnie przemilczacie porównanie skutków zaatakowania przez pekińczyka ze
    skutkami ataku psa obrończego.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 45. Data: 2005-06-21 15:00:20
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d999iu$jos$1@inews.gazeta.pl...

    > zdefiniuj slowo dres.

    I co jeszcze?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 46. Data: 2005-06-21 15:00:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Schwester <j...@c...com> writes:

    > O słodka obłudo....
    > Każdy właściciel psa tak mówi.

    'Pan się nie boi, on nie gryzie...' ;)

  • 47. Data: 2005-06-21 15:04:16
    Od: "Kriepa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d9967f$3jl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > LOL. Znasz w ogole znaczenie skrótu, ktory uzywasz? Najczęściej ludzie
    piszą
    > go, aby zaznaczyc, ze to ich ostatnia wypowiedz w danym wątku, nie zas
    > produkują nowe posty z tym skrótem, za kazdym razem gdy ich zaświerzbi
    > klawiatura:-))

    A Ty po co piszesz, skoro on skończył z Tobą dyskusję?
    Koniecznie musisz mieć ostatnie słowo?

    Pozdrawiam, Marta

  • 48. Data: 2005-06-21 15:07:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Przewrócił ją; odciągnął go właściciel.

    Czyli być może ( a nawet zaryzykuję-na pewno) chciał powąchać lub polizać.
    Gdyby miał choć 10% agresji z tej jaką prezentują małe kundelki oszczekujące
    wszystkich i wszystko to twoje dziecko już by nie żyło.

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 49. Data: 2005-06-21 15:08:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, ja nie stawiam takiego znaku równości. Nigdzie ani razu o tym nie
    > wspomniałem. Ja twierdzę, że duży pies = groźniejsze obrażenia.

    duzy czlowiek to zly czlowiek bo duzy czlowiek == wieksze obrazenia,
    rozwiazanie, wsadzic wszystkich duzych chlopcow do pierdla, dobrze pojalem
    rozumowanie?

    > Dziwnie przemilczacie porównanie skutków zaatakowania przez pekińczyka ze
    > skutkami ataku psa obrończego.

    To mniejwiecej jak bys mial pretensje do goscia ktory zabil innego goscia
    zastajac go w lozku
    swojej zony. Male psiaki czesto prowokuja takie zachowania.
    Oczywiscie zalezy od wychowania (i godnosci psaiaka) kiedys sporo czasu
    spedzialem
    z owczarkiem kaukaskim (spora i chyba nawet wpisana na te posrana liste),
    'Nurcia',
    najbardziej podobalo mi sie jak przechodzila obok takiego malego
    szczekajacego "gowienka"
    nie zwracajac na nie uwagi.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 50. Data: 2005-06-21 15:10:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > I co jeszcze?

    i nic wiecej,
    1.czy dres to osoba noszaca dresik?
    2.Czy dres to osooba majaca "meskie" rysy twarzy?
    3.Czy dres to opalony mlody chlopak noszacy oryginalne ubrania?
    4.czy dres to agresywny przyglupi osobnik?

    jak dla mnie dres podpada pod punkt 4. i teraz zastanawia mnir jak nie
    znajac
    czlowieka mozesz go wrzucic do jednego wora z psycholami?

    P.