  • 91. Data: 2011-06-25 18:10:52
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iu578o$e8h$2@news.onet.pl...

    > No właśnie taka zagadka. Gdzie byłby większy błąd pomiaru (wyrażony w
    > km/h)? Czy w przypadku pojazdu poruszającego się 20 km/h czy takiego o
    > prędkości 300 km/h?
    >
    > --
    Częste w pomiarach jest wystepowanie mozliwego błedu pomiaru zarówno
    stałego, jak i proporcjonalnego, np. błąd pomiaru wynosi X% wartości
    mierzonej, nie mniej jednak niż Y.

  • 92. Data: 2011-06-25 18:45:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Na pewno jest to tolerancją podana w "km/h" czy może w "%"?
    > Jeżeli w "km/h" - to przy jakiej prędkości jest owo "+/-3km/h"?

    W zakresie 25-100km/h tolerancja wynosi +-3km/h.
    powyżej 100km/h tolerancja wynosi +-3%

  • 93. Data: 2011-06-25 18:56:46
    Temat: Re: Co robiÄ? po nieprzyjÄ?ciu mandatu?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-25 15:11, p 47 pisze:

    > Oczywiście,- nie ma podstaw do zastosowania sankcji TYLKO w powyższej,
    > opisanej w ostatnim zdaniu pouczenia sytuacji, tj. wówczas, gdy
    > nieobecność obwinionego jest USPRAWIEDLIWIONA!

    Aby obwiniony musiał się usprawiedliwiać, jego stawiennictwo musiałoby
    być obowiązkowe. Z zacytowanego wzoru to jeszcze nie wynika.

    > Sąd nie używa błędnych wzorców i nie dotyczy to cytowane przeze mnie
    > pouczenie kodeksu karnego, a właśnie postępowania w sprawie o
    > wykroczenie, co widać choćby z tego, że w pouczeniu mowa o OBWINIONYM ,
    > a nie oskarżonym!

    > Własnie także treść pouczenia, które wyżej przytoczyłeś poddana
    > rozbiorowi logicznemu w pełni potwierdza moją tezę, że obecność
    > obwinionego na rozprawie jest OBOWIĄZKOWA

    kiepsko z logiką.

    Wszak nieobecność gdzieś, gdzie się nie musi być, jest jak najbardziej
    usprawiedliwiona.

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2011-06-25 19:09:19
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-25 20:10, p 47 pisze:

> [...]
    > błedu pomiaru zarówno stałego, jak i
    > proporcjonalnego, np. błąd pomiaru wynosi X%
    > wartości mierzonej, nie mniej jednak niż Y.

    A odpowiedź?

    JK

  • 95. Data: 2011-06-25 19:16:57
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-25 20:07, p 47 pisze:

    > Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl>
    > napisał w wiadomości

    > Od kiedy rzucanie papierków na ziemię jest
    > czynem o charakterze chuligańskim? -Andrzej
    > Ława zapomniał w "realu", że to nie internet,
    > gdzie może bezkarnie na wiele sobie pozwalać i
    > próbował na prywatnym terenie , wbrew woli
    > własciciela wprowadzać swoje "widzi-mi-się".

    Dowiedzieć się czegokolwiek od ciebie, to
    graniczy z cudem.
    Pytam o co był oskarżony AŁ, a ty mi jakieś
    ogólne pierdoły wypisujesz. Co to znaczy:
    wprowadzać swoje "widzi-mi-się"?

    > Zalecam zapoznanie się ze sprawą, jesli to cię
    > naprawdę ciekawi.

    Ciekawi mnie czy rozróżnisz obwinionego od
    oskarżonego. Najwyraźniej nie, bo unikasz
    odpowiedzi na to pytanie jak ognia.

    JK

  • 96. Data: 2011-06-25 19:18:44
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Częste w pomiarach jest wystepowanie mozliwego błedu pomiaru zarówno
    > stałego, jak i proporcjonalnego, np. błąd pomiaru wynosi X% wartości
    > mierzonej, nie mniej jednak niż Y.

    Warto dodać, że błąd pomiaru ma zazwyczaj rozkład gaussowski, a więc
    możliwy jest pomiar z błędem 10 x "sigma", choć jest mało prawdopodobny.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 97. Data: 2011-06-25 20:27:45
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Dowiedzieć się czegokolwiek od ciebie, to graniczy z cudem.
    > Pytam o co był oskarżony AŁ, a ty mi jakieś ogólne pierdoły wypisujesz. Co
    > to znaczy: wprowadzać swoje "widzi-mi-się"?

    Jesli nie wystarczają ci moje wyjasnienia to nic nie stoi na przeszkodzie,
    abys sobie sam poszukał w sieci szczegółów, skoro w ramach wsparcia osób
    niepełnosprawnych już cię wstepnie o istocie rzeczy poinformowałem, jak też
    dowiedziałeś się ode mnie, że te szczegóły tam są do odszukania. Nie mam
    obowiązku prowadzić cię za raczkę.

    >natomiast jesli >

    > Ciekawi mnie czy rozróżnisz obwinionego od oskarżonego. Najwyraźniej nie,
    > bo unikasz odpowiedzi na to pytanie jak ognia.

    Skoro nie masz o tej różnicy pojecia to po prostu zapytaj, a nie kręć.
    Ja już wcześniej w jednej z odpowiedzi Liwiuszowi odnosiłem się do tego, -
    skoro zabierasz głos to wypadałoby posty w tym watku przeczytać.
    Ale skoro nie potrafisz skorzystać np z Googli i nie wiesz, co to KPK i KPw
    SoW to w ramach wspomnianego wspierania osób niepełnosprawnych informuję, że
    :

    KPw SoW ,Art. 20. § 1. Obwinionym jest osoba, przeciwko której wniesiono
    wniosek o ukaranie w sprawie o wykroczenie.
    KPK, Art. 71.§ 2. Za oskarżonego uważa się osobę, przeciwko której wniesiono
    oskarżenie do sądu, a także osobę, co do której prokurator złożył wniosek o
    warunkowe umorzenie postępowania.

  • 98. Data: 2011-06-25 20:34:24
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > kiepsko z logiką.
    >
    > Wszak nieobecność gdzieś, gdzie się nie musi być, jest jak najbardziej

    Oporny jesteś:
    KPK, Art. 75. § 1. Oskarżony, który pozostaje na wolności, jest obowiązany
    stawić się na każde wezwanie w toku postępowania karnego oraz zawiadamiać
    organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie miejsca swego zamieszkania
    lub pobytu trwającego dłużej niż 7 dni, o czym należy oskarżonego uprzedzić
    przy pierwszym przesłuchaniu.

    § 2. W razie nie usprawiedliwionego niestawiennictwa oskarżonego można
    zatrzymać go i sprowadzić przymusowo.

    Mam nadzieję, że chociaż wiesz, dlaczego cytuję KPK, a nie KPwSoW i dlaczego
    ten artykuł odnosi sie też do obwinionego;-)

  • 99. Data: 2011-06-25 20:36:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.06.2011 21:16, JK pisze:

    > Dowiedzieć się czegokolwiek od ciebie, to graniczy z cudem.
    > Pytam o co był oskarżony AŁ, a ty mi jakieś ogólne pierdoły wypisujesz.
    > Co to znaczy: wprowadzać swoje "widzi-mi-się"?

    Bo TW p47 ma, jak każdy duszą i sercem ubek, ostrą tendencję do
    bezczelnego kłamania z wykorzystaniem powierzchownej zbieżności jego
    "tez" z prawdą.

    Sugeruję nie czytać jego bredni, jeśli nie chcesz uzyskiwać informacji
    klasy "amerykańscy podżegacze wojenni przylecieli i zrzucili stonkę"
    (dowód: stonka pochodzi z terenu USA, czyli przylecieli i zrzucili).

  • 100. Data: 2011-06-25 20:50:28
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:4e0646cb$1@news.home.net.pl...

    > Bo TW p47 ma, jak każdy duszą i sercem ubek, ostrą tendencję do
    > bezczelnego kłamania z wykorzystaniem powierzchownej zbieżności jego "tez"
    > z prawdą.

    He, he, "powierzchownej zbieżności "...- "powierzchownie" mordę obili i
    "powierzchownie" prawomocnie skazali;-))