  • 1. Data: 2011-06-20 19:01:01
    Temat: Spółka Cywilna i kret
    Od: "Tester" <e...@o...pl>

    Witam,

    Jestem współwłaścicielem spółki cywilnej. Od pewnego czasu sytuacja spółki dość
    mocno się pogorszyła. Generalnie jesteśmy na minus liczony w setkach tysięcy.
    Przy okazji zacząłem podejrzewać wspólnika o to że kręci biznes na boku.
    poszperałem i okazało się, że nie dość że działa na tym samym poliu co nasza
    spółka, to dodatkowo kradnie (podbiera) naszych klientów do swojej działalności.
    Doradźcie co najlepiej zrobić z tą sytuacją, żeby jeżeli nie wyjść na plus, to
    przynajmniej nie stracić sporych pieniędzy. Czy jest możliwość wytoczenia mu
    procesu o odszkodowanie, czy o działanie na szkodę spółki?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    TT

  • 2. Data: 2011-06-20 21:09:56
    Temat: Re: Spółka Cywilna i kret
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tester wrote:

> [...]
    > możliwość wytoczenia mu procesu o odszkodowanie, czy o działanie na
    > szkodę spółki? Z góry dziękuję za pomoc.

    Przy takich kwotach to naprawdę grupa dyskusyjna nie jest najlepszym
    źródłem wiedzy.

    W skrócie - da się, ale powinieneś się z tym zwrócić do zawodowca.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-06-21 12:36:36
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > mu
    > procesu o odszkodowanie, czy o działanie na szkodę spółki?

    byłem kiedyś w podobnej sytuacji.... sprawa nie jest prosta..
    lepiej poszukaj jakiegoś radcy prawnego, bo generalnie procedura jest
    "bardziej na piśmie"
    niż na gębe.....
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2011-06-21 18:53:30
    Od: zenek <z...@n...email>

    Tracisz setki tysięcy złotych i szukasz porady na tym forum?
    Dobry jesteś :D