  • 161. Data: 2011-06-27 18:47:38
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ja już widziałem takiego co mu w czasie hamowania odjechało koło - na
    > dwupasmówce.
    > Po prostu oderwało się od mocowania piasty, wewnętrzna część została na
    > śrubach, obręcz z oponą pojechała w dal.

    Co Ty, nie znasz się, przecież wszyscy oświeceni wiedza, że
    trzydziestoletni żuk hamuje prawie tak samo dobrze jak nowe Ferrari, no
    moooże troszeczkę gorzej.

  • 162. Data: 2011-06-27 18:53:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 20:32, Cavallino pisze:

    > A jaki procent Żuków ma sprawne hamulce?
    > I nie tylko hamulce?

    Pojęcia nie mam, mój ma na ten przykład niesprawne, ale jak
    dowiedziałem się jaką metodą spowodować by sprawne były, to
    można podejrzewać, że duży.

    > Ja już widziałem takiego co mu w czasie hamowania odjechało koło
    > - na dwupasmówce.
    > Po prostu oderwało się od mocowania piasty, wewnętrzna część
    > została na śrubach, obręcz z oponą pojechała w dal.

    Ja takie coś widziałem w Lagunie 4 miesięcznej i w beemce 5
    która z aso wyjechała i 100 metrów za aso takie mecyje.
    Rzekłbym, że na trasie widziałem dużo więcej aut bez kół o marce
    innej niż żuk.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 163. Data: 2011-06-27 21:55:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jun 2011, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A Ty zdajesz sobie sprawę, że ten z podporządkowanej ma ustąpić pierwszeństwa ?

    A Ty zdajesz sobie sprawę, że ten z podporządkowanej ma zachować ZWYKŁĄ
    ostrożność?
    Czytałeś co piszę czy nie? - podkreślę: "ZAUWAŻENIA".

    > To znaczy właśnie to, by nie wjechać przed maskę obojętnie ile
    > ktoś jedzie po głównej.

    A to co piszę wyżej, oznacza, że ten z podporządkowanej nie ma
    obowiązku wysyłać umyślnego (tak jak np. przy cofaniu), żeby
    z najbliższego drzewa wypatrywał pojazdów których nikt się
    (ze względu na oczekiwane prędkości) nie spodziewa.

    Nie, nie "obojętnie ile kto jedzie".
    I przypadki w których "wyjeżdżający" nie został uznany za winnego,
    mimo że wbił się z niego pojazd 200kmph jadący z pierwszeństwem przyroda
    zna.
    Nie, nie chce mi się szukać :>, możesz napisać "nie wierzę", Twoja wola.

    pzdr, Gotfryd

  • 164. Data: 2011-06-28 12:04:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 20:53:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Ja takie coś widziałem w Lagunie 4 miesięcznej i w beemce 5
    > która z aso wyjechała i 100 metrów za aso takie mecyje.
    > Rzekłbym, że na trasie widziałem dużo więcej aut bez kół o marce
    > innej niż żuk.

    No bo cavalino to dresiarz mykający BeeMKą, która kupił jako "funkiel -
    nówka, mało śmigana" od jakiegoś handlarza, który z kolei wytargał ją że
    szrotu, pospawał, poklepał, polepił i kij....cavalino może po wsi smigać -
    panicho :))))

  • 165. Data: 2011-06-28 12:05:53
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 19:22:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zdaje się, że czytałeś tylko pół PoRD i to takie "giertychowe"
    > - mniejsze "pół", by było łatwiej czytać i zaliczyć...

    To które w końcu pół jest "większe" a które "mniejsze"?

    NMSP

  • 166. Data: 2011-06-29 04:53:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > No bo cavalino to dresiarz mykający BeeMKą, która kupił jako "funkiel -

    PLONK pyskacza.

  • 167. Data: 2011-06-29 16:19:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino