  • 141. Data: 2010-02-08 20:03:37
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 20:31, RadoslawF pisze:

    > My nie niszczyliśmy tylko budowaliśmy fabrykę którą inni mogli
    > zniszczyć.

    A po co inni mieli niszczyć zbudowaną przez nas fabrykę?

    > A informacja kto to sfinansował najczęściej jest
    > najważniejsza. Ale to zrozumiesz jak dorośniesz.

    No właśnie - jak dorośniesz zaczniesz rozumieć i pisać z sensem.

    Pa.

    --
    spp

  • 142. Data: 2010-02-08 20:26:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RadoslawF napisal:
    > W Azji i Afryce nie budowaliśmy swoich fabryk tylko budowaliśmy
    > na czyjeś zamówienie. A teraz dowcipnisiu sprawdź sobie na czyje.

    Nie ma znaczenia. Byly kompetencje i mozliwosci techniczne.
    Dzis dowolna inwestycje tez realizujesz, jako wykonawca, wylacznie
    na czyjes zamowienie. Tylko mozliwosci realnie sa silnie zawezone.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 143. Data: 2010-02-08 23:45:52
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message

    > Bardzo szkodliwe i niezdrowe dla mieszkańców, zachód takie fabryki
    > budował w Afryce lub w Azji a wschód truł własnych obywateli.

    Po pierwsze, Polska nie miala koloni ani nie posiadala terytoriow zaleznych.
    Po drgie piepszysz glupoty!
    Poczytaj o przemysle cizekim w UK jako przyklad. To, ze kopalnie zamykano
    bylo spowodowane, tym ze wielu 'dobrze urodzonych" anglikow posiadalo takowe
    w RPA i Argentynie.
    {Prze,ysl ciezki jest i bedzie we Francji w niemczech... W Polsce byl
    niezbedny i dzis jest niezbedny. Polska dzis wszystko musi kupic. Nie mozna
    w Polsce zrobic tego czy tamtego, tylko kupic.
    A co do trucia, znam zaklad w Polsce ktory pod koniec lat 70-siatych mial
    zaklad w ktorym filtry i caly osprzet ochrony srodowiska spelnial by normy
    do dzis:) Normy jakie nalozono na ten zaklad byly obowiazujace od 2003 lub
    2005 roku w europie. Naturalnie nie dotyczy to wszystkich zakladow, ale
    pozkauje jaki byl tred w przemyslie.

  • 144. Data: 2010-02-08 23:55:36
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > mam tylko nadzieje, ze tych strzech nie było widacw zalanym Wrocławiu.
    > Jest róznica, miedzy roznica w przekazie a sugerowaniu, ze ludzie zyja w
    > ziemiankach.

    Wiesz obraz mozna przekazac na kilkdziesiat sposobow, opatrzony odpowiednim
    komentarzem moze zwiekszyc sile odzialywania.
    Idealnym przykladem jest zdjecie ktore obieglo swiat pokazujce uchodzcow
    serbskich czy innych w obozie koncentracyjnym za drutami kolczastymi. Jak
    sie jednak okazlo, oni nie byli za drutami ale ekipy filmowe byly wewnatrz
    ogrodzonego terenu transformatora... czy ktos to potem pokazal, wyprostowal?
    Nie, w swiat poszlo dramtyczne zdjecie z tytulem: Serbskie obozy
    koncentracyjne...
    To samo bylo z Polska i powodzia '97. Pokazane tereny wiejskie, zalane,
    miasteczka czy miasta z ludzmi wygladajcymi jak by nie jedli miesiac lub
    byli przewlekle chorzy. To nalezalo zobaczyc.
    O tym, ze Poznan to obecnie na terenie polski niemieckie miastop Pozen to w
    UK standard. Czy ambasada, konsulat czy inna plcowka dyplomatyczna cos sie
    upomina, ze to nie prawda? Nie... oni chodza na bale...
    Ale to juz inny watek, chcialem jedynie pokazac, ja w masowych srodkach
    przekazu, zwlaszcza tak zwanych "opinotworczych" mozna z ludzi robic debili
    i skad wiesz, ze tego nie robi sie dzis z Korea Polnocna?
    Ja nie wiem co mylsec o KP ale wiem jedno, nie dam wiary masmediom, malo,
    wydaje mi sie, ze blokada Korei Polnocnej to prawda ale Korea jest blokowana
    od tej "naszej" strony...

  • 145. Data: 2010-02-08 23:57:07
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Od Koreańczyków, chłopcze. Od rodowitych żółtych Koreańczyków, w tym od
    > uciekinierów z połnocnego kraju luksusu.

    I jak sadzisz co powiedza? Ze w Korei jest OK ale oni chca poznac swiat?
    Co dzis mowia Polacy o Polsce w UK na pytanie anglikow dlaczego
    przyjechaliscie do UK?
    Mysl!

  • 146. Data: 2010-02-09 00:13:06
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Od Koreańczyków, chłopcze. Od rodowitych żółtych Koreańczyków, w tym od
    > uciekinierów z połnocnego kraju luksusu.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ja pamietam jak w moim ogolniaku byla wycieczka do KRLD - osobiscie
    nie bylem ale co sie nasluchalem...

    Ok, nie wiem czy cie dobrze zrozumialem, ale masz na mysli czasy PRL-u, wiec
    prosze znalazlem film na Youtube amatorski z 1989 roku i popatrz soibie na
    te glodujace dzici i zebrajace na ulicach...
    Nie idalo mi sie znalesc na razie nic z przed 1989.
    Po 1989 a zwlaszcza lata 2000+ amatorskich filmow jest mnostwo z Korei
    Polnocnej, jakos dziwnie troche inne od tych filmow kreconych ukryta kamera
    na zlecenie...
    http://www.youtube.com/watch?v=P8DPBVaCDXQ

  • 147. Data: 2010-02-09 00:26:24
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message

    > Nic nie ma. Albo opisy głodu, tortur i terroru, albo rzadkie pierdoły
    > oficjalnej propagandy z uśmiechniętymi przedszkolakami, Kimem i defiladami
    > wojskowymi. Podaj przykład jednego amatorskiego filmu pokazującego
    > codzienne życie poza Phenianem.

    Jasne op[isy glodu, mordu i terroru...
    Bo tak masz to postrzegac, inne filmiki nie... to propaganda:))
    Niezle:))
    No tu masz kolejna propagnade jak policjantka strzela do kierowcy (turysty)
    ktory ja filmuje...
    Porownaj zachowanie policjantki, z polska policja! Godnosc, dystynkcja z
    jaka reprezentuja swoj kraj jest wrecz przykladowa. To nie te buraki z
    polski w bejzbolowkach i z "kurwa" na ustach... Ogladnij i porownaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=6YVIBawHaQY&feature=r
    elated

  • 148. Data: 2010-02-09 00:28:22
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > LOL Bijesz już szczyty śmieszności. Nawet CIA jest przeciw Twojej
    > prawdzie!
    > Myślisz, że UFO'ki też są zamieszani w ogólnoświatowy spisek mający
    > zdyskredytować koreańskiego Umiłowanego Przywódce i centralnie sterowana
    > gospodarkę socjalistyczną? :-)

    Dane maja to do siebie, ze sie zmieniaja.

  • 149. Data: 2010-02-09 00:35:00
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 8 Lut, 15:17, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2010-02-08, Przemysław Bernat <p...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli szukasz kolejnych wrażeń, to polecam jego dyskusje przeróżne na
    > grupie pl.biznes.banki - tam też się dowiesz jaki to nasz kraj jest be,
    > a UK to wprost raj. Polecam, ale jedynie w ramach rozrywki :)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Mozna jeszcze looknac na emigracja.londyn gdzie czlowiek sie dowie
    m.in. ze widows vista to szczyt osiagniec cywilizacyjnych, najlepszy
    system operazyjny swiata ect. ect. a llinux to jakas niedorobka
    szkoleniowa dla dzieci w podstawowce - tak jak jezyk logo :)

    Sztyty to chyba ty przezywasz publikujac na grupie:)
    Jesli juz cos przytaczasz badz zetelny a nie z kregu piaskownicy A. Lawy.
    A teraz ladnie napisz nam ile komputerow ma zinstalowana Viste a ile linux i
    powiedz, ze ci z Vista to debile...
    Nawet nie wiesz o czym byla rozma a wtracasz tu watki z innych grup, nie mam
    nic przeciwko temu ale zrob to solidnie, przytocz cala dyskuje lub daj do
    niej linka, inaczej pokazujesz, ze jestes kolejnym malym ktoremu brakuje
    argumentow i zaczynsz jak w przedszkolu skrazyc:)) i to klamiac.

    Przeciez gadamy z gosciem, ktory jest znany z tego, ze wie wszystko i
    zna sie na wszytskim.

    Skoro sie nie znasz to dlaczego zaprzeczasz? Jesli zaprzeczasz i twierdzisz,
    ze jest inaczej oznacza to, ze znasz sie na wielu wiecej rzeczach niz ja -
    prawda?
    Inaczej bys nie zaprzeczaal bo nie mogl bys z barku wiedzy - zgadza sie?

    Sam podaje tony informacji nie popartych zrodlami - w odpowiedzi na
    podanie zrodla kaze nam szukac samodzielnie, w odpowiedzi na zrodla
    pokazujace, ze jest inaczje niz twierdzi mowi, ze jestesmy matoly bo
    zrodla sa niewiarygodne lub zmanipulowane.

    Dane, zwlaszcza statytyczne maja to do siebie, ze ulegaja zmianiom.
    Potrafisz to zrozumiec?
    Jesli nie to przykro mi... na tym sie nie znasz....

    Na koniec nazwie kazdego glupiem i gowniarzem wychowanym na
    propagadzie IPN, a on ma juz 100 lat wszedzie byl, wszystkich zna i
    wie lepiej :)

    Skoro ktos nie zna znakow drogowych, nie wie, ze dane statystyczne ulegaja
    zmianom, jakie sa roznice visty i linux to co moge powiedziec?
    Odnosisz sie do wiekszoisci moich wypowiedzi, zadna wiedza poza negowaniem i
    obrazniem nie blysneles - znasz sie na tym nad czym dyskutujesz czy tylko
    tak pierniczysz by zablysnac?

  • 150. Data: 2010-02-09 00:37:07
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Zwracam Ci uwagę, że dyskutujesz z osobnikiem, który kategorycznie
    > stwierdził, że jeśli będziesz ruszał na zielonym świetle, a pędzący
    > gdzieś na oślep z tyłu do tramwaju pieszy właduje się w bok Twojego
    > pojazdu - to jest to Twoja wina ;)

    Udowdonij smieszny zakompleksiony czlowieku o malym rozumku.
    Juz ci napisalem co o tobie mysle.
    Juz ci pisalem niejednokrotnie, daj zone moze ona bedzie wiecej kumac co sie
    piusze i bedzie potrafila czytac ze zrozumieniem, a ty dalej swoje ze 2+2 to
    5... ajaj