  • 1. Data: 2010-02-03 16:29:37
    Temat: Eksmisja z pomieszczenia tymczasowego???
    Od: "bonus09" <b...@w...pl>

    Jestem inwalidą od 10 lat ,mam 61 lat ,2 grupa inwalidztwa /umiarkowana/
    korzystam z pomocy społecznej 444 zł miesięcznie z tego komornik zabiera
    ponad polowe na zalegle alimenty.

    . Po eksmisji przenieśli mnie do pomieszczenia zastępczego a gdy wystąpiłem
    do gminy o przyznanie mnie lokalu socjalnego otrzymałem odpowiedz odmowną
    ,uzasadniają ze zostało przekroczene kryterium metrażowe oraz że zajmuje
    lokal bez zgody właściciela -/ gmina warszawska/------ niezastosowanie sie
    do powyższego spowoduje iż działania zmierzające do skutecznego odzyskania
    w/w lokalu beda kontynuowane .

    .Przed eksmisja byłem 40-ty na liście oczekujących na zawarcie umowy najmu
    na czas nieokreslony , Mając przekonanie ze gmina nie biedzie mataczyła
    ,przed wykonaniem eksmisji nie zwróciłem sie do sadu o ustalenie prawa do
    lokalu socjalnego poniewarz uchwala gminy o umieszczeniu mnie na liscie
    oczekujących była aktalna i zapewnial mnie dach nad glową.

    W korespondencji burmistrz potwierdzil ze jestem na liscie i z powodu
    braku malych lokali musze czekac .

    Jednak stalo sie inaczej , po eksmisji i umieszczeniu mnie w pomieszczeniu
    zastępczym ,zaraz po tych działaniach podjęto uchwałę ze moje potrzeby
    lokalowe zostały zaspokojone i postanowili usunac mnie z listy oczekujacych
    na zawarcie umowy najmu.

    Tu sie zaczyna wielki problem i obawa o ponowną eksmisję na bruk badz do
    noclegowni Moje obawy sa niepokojace - co mam robic ? czy wystapic do
    gminy o cofniecie uchwaly wykluczajacej mnie z listy oczekujacych , czy te
    wystapic do sadu o ustanowienie prawa do lokalu socjalnego

    Musze wspomniec ze wyrok o eksmisje bez prawa do lokalu socjalnego byl z
    1994 roku wtedy bylem zdrowy ,mialem firme i sąd stwierdził ze stać mnie na
    zatroszczenie się o mieszkanie, nie byl to wyrok za znecanie .

    Czy teraz sąd może oddalic pozew o lokal socjalny z uwagi ze w ciagu 6
    miesiecy nie odwolalem sie od wykonania eksmisji,

    czy może uznac ze to jest inna sprawa i dotyczy innego zdarzenia,

    , czy tez jest szansa żadac uchlenie uchwaly skreslenia mnie z listy
    oczekujących na lokal

    Zastanawiam sie jakie bledy zostały popelnione przeze mnie albo przez gmine
    , zadlużenia nie miałem , nie mam innego mieszkania , nie wiem o co tu
    chodzi

    Bardzo proszę o podpowiedzi . bonus09