  • 131. Data: 2010-02-08 14:48:42
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lut, 15:17, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2010-02-08, Przemysław Bernat <p...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli szukasz kolejnych wrażeń, to polecam jego dyskusje przeróżne na
    > grupie pl.biznes.banki - tam też się dowiesz jaki to nasz kraj jest be,
    > a UK to wprost raj. Polecam, ale jedynie w ramach rozrywki :)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Mozna jeszcze looknac na emigracja.londyn gdzie czlowiek sie dowie
    m.in. ze widows vista to szczyt osiagniec cywilizacyjnych, najlepszy
    system operazyjny swiata ect. ect. a llinux to jakas niedorobka
    szkoleniowa dla dzieci w podstawowce - tak jak jezyk logo :)

    Przeciez gadamy z gosciem, ktory jest znany z tego, ze wie wszystko i
    zna sie na wszytskim.

    Sam podaje tony informacji nie popartych zrodlami - w odpowiedzi na
    podanie zrodla kaze nam szukac samodzielnie, w odpowiedzi na zrodla
    pokazujace, ze jest inaczje niz twierdzi mowi, ze jestesmy matoly bo
    zrodla sa niewiarygodne lub zmanipulowane.

    Na koniec nazwie kazdego glupiem i gowniarzem wychowanym na
    propagadzie IPN, a on ma juz 100 lat wszedzie byl, wszystkich zna i
    wie lepiej :)

  • 132. Data: 2010-02-08 14:57:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-08 14:03, pmlb wrote:

    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in
    > message news:hkom3j$g1i$1@news.onet.pl...

    > Na temat Wenezueli wiem niewiele, poza tym, ze mial tam miejsce
    > nakrotszy w histori zamach stanu trwajacy nie cale 72 godziny:)
    > Natomiast napisz, co napisalem nieprawdziwego dotyczacego Korei
    > Polnocnej! I napisz skad masz ta wiedze.

    Od Koreańczyków, chłopcze. Od rodowitych żółtych Koreańczyków, w tym od
    uciekinierów z połnocnego kraju luksusu.

  • 133. Data: 2010-02-08 15:23:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 15:48, BK pisze:

    > Na koniec nazwie kazdego glupiem i gowniarzem wychowanym na
    > propagadzie IPN, a on ma juz 100 lat wszedzie byl, wszystkich zna i
    > wie lepiej :)

    No, nareszcie trafna diagnoza. :)

    --
    spp

    PS - chociaż jeżeli chodzi o linuksa to może mieć rację ... ;)

  • 134. Data: 2010-02-08 15:24:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lut, 15:57, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Od Koreańczyków, chłopcze. Od rodowitych żółtych Koreańczyków, w tym od
    > uciekinierów z połnocnego kraju luksusu.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ja pamietam jak w moim ogolniaku byla wycieczka do KRLD - osobiscie
    nie bylem ale co sie nasluchalem...

  • 135. Data: 2010-02-08 16:14:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

> [...]
    > powodz w Polsce.
    > Mam dalej kontynuowac?:))
    > W Prasie pojawialy sie glosy o braku schronienia dla tysiecy ludzi w
    > Polsce ze wzgledu na zalane pomieszczenia mieszkalne robione na wpol w
    > ziemi i na powierzchni - innymi slowy ziemianka.
    > Zdjecia w prasie pokazywaly strzechy dachow reszta po woda oraz widok
    > ludzi ewakuowanych lub uciekajacych przed wielka woda, widok
    > przypominal sceny z wojny jugoslowianskiej lub irackiej. W tym samym
    > czasie podawano informacje powodziowe z niemiec, jak sadzisz byla

    mam tylko nadzieje, ze tych strzech nie było widacw zalanym Wrocławiu.
    Jest róznica, miedzy roznica w przekazie a sugerowaniu, ze ludzie zyja w
    ziemiankach.

  • 136. Data: 2010-02-08 16:36:52
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-07 22:48, Użytkownik Jacek_P napisał:

    > No to moze cos z przemyslu: fabryki kwasu siarkowego, w zakresie budowy
    > ktorych Polska byla swiatowym liderem; ciezka synteza chemiczna m.in.
    > kauczuku syntetycznego. Nota bene: polskie czasopismo 'Polimery' jest chyba
    > jedynym POLSKOJEZYCZNYM czasopismem indeksowanym przez ISI.

    Bardzo szkodliwe i niezdrowe dla mieszkańców, zachód takie fabryki
    budował w Afryce lub w Azji a wschód truł własnych obywateli.

    Pozdrawiam

  • 137. Data: 2010-02-08 17:12:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 17:36, RadoslawF pisze:

    > Bardzo szkodliwe i niezdrowe dla mieszkańców, zachód takie fabryki
    > budował w Afryce lub w Azji a wschód truł własnych obywateli.

    No tak, a więc byliśmy Zachodem. Polska słynęła z budowy takich
    instalacji w Azji i Afryce. :)

    --
    spp

  • 138. Data: 2010-02-08 17:49:38
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-08 18:12, Użytkownik spp napisał:

    > No tak, a więc byliśmy Zachodem. Polska słynęła z budowy takich
    > instalacji w Azji i Afryce. :)

    W Azji i Afryce nie budowaliśmy swoich fabryk tylko budowaliśmy
    na czyjeś zamówienie. A teraz dowcipnisiu sprawdź sobie na czyje.

    Pozdrawiam

  • 139. Data: 2010-02-08 17:53:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 18:49, RadoslawF pisze:

    > W Azji i Afryce nie budowaliśmy swoich fabryk tylko budowaliśmy
    > na czyjeś zamówienie. A teraz dowcipnisiu sprawdź sobie na czyje.

    Czy to naprawdę ważne za czyje pieniądze niszczyliśmy środowisko?

    --
    spp

  • 140. Data: 2010-02-08 19:31:02
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-08 18:53, Użytkownik spp napisał:

    > Czy to naprawdę ważne za czyje pieniądze niszczyliśmy środowisko?

    My nie niszczyliśmy tylko budowaliśmy fabrykę którą inni mogli
    zniszczyć. A informacja kto to sfinansował najczęściej jest
    najważniejsza. Ale to zrozumiesz jak dorośniesz.