  • 31. Data: 2011-05-19 08:39:11
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.05.2011 10:35, MZ pisze:

    > Do tego tak samo kary zabezpieczone kaucją.
    >
    > Jak więc widać umowa C+ jakoś specjalnie nie odbiega od standardu. Inna
    > sprawa, że może trzeba zmienić standard.

    Pięknie. Kto teoretycznie powinien ich pilnować? KRRiTV?

  • 32. Data: 2011-05-19 08:51:58
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 10:39, Andrzej Ława pisze:

    > Pięknie. Kto teoretycznie powinien ich pilnować? KRRiTV?
    Zapewne. Tylko jakoś tego nie widać.

    Jako ciekawostkę po przeczytaniu wszystkich umów jednak C+ najbardziej
    liberalnie podchodzi do kwestii sprzętu, nie paruje kart z dekoderami i
    dopuszcza używanie własnych dekoderów (jest na to paragraf mówiący że
    nie ponosi wtedy odpowiedzialności za wadliwe działanie i brak
    możliwości odbioru programu, ale na tym koniec). U pozostałych użycie
    własnego sprzętu czy nawet sprzętu innego abonenta grozi sankcjami,
    pomijając że jest to nietrywialne (karty parowane z dekoderami). Więc
    zakładając, że mam pakiet full i idę na "wspólny mecz" do kolegi który
    nie ma np. Canal+ SportHD ale ma 80" TV :), to mogę wziąć swoją kartę,
    włożyć do jego dekodera i możemy ten mecz obejrzeć i to w zasadzie
    legalnie. Już pomijam, że tylko C+ ma w ofercie Canal+.

    --
    MZ

  • 33. Data: 2011-05-19 14:14:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL. Sorry, ale nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Piszę o umowie cywilnoprawnej. To co ja piszę zawsze mu wolno i nie da się
    tego ograniczyć. Co najwyżej mogą sobie zagwarantować jakieś kary umowne i
    się okaże to nieopłacalne. Natomiast wmawianie komukowliek, ze tak się nie
    da jest po prostu jego oszukiwaniem.

  • 34. Data: 2011-05-20 08:41:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 19 May 2011 09:59:03 +0200, MZ napisał(a):

    > Ująłbym to inaczej: płacąc na bieżąco tego zapisu się nie zauważa.

    No tak.
    Ale różne sa koleje życiowe.
    Załóżmy że w wyniku wypadku stracił sporo zdrowia nasz abonent tej C+.
    Skutkiem wypadku, była utrata pracy i stałego dochodu.
    Nasz abonent chce przestać korzystać z "OPCJI" i wywiązać się tylko z
    podstawowej umowy. Nawet jeżeli wyłączenie tej "opcji" to będzie jakaś tam
    "kara umowna".
    I teraz co, w sytuacji kiedy nasz abonent nie ma dochodów, chce zmniejszyć
    narastanie długu poprzez likwidacji "opcji", to C+ mu to uniemożliwia?
    Przecież to DEBILIZM!!!!!

    > Opóźniając płatność C+ zabezpiecza się w ten sposób.

    Karkołomna i zupełnie pozbawiona logiki teza.
    W jaki sposób zabezpiecza się C+???
    Że abonent nie będzie mógł zapłacić następnych rachunków, a przez DEBILNY
    zapis dostawca mu to uniemożliwia?

    Do abonenta:
    - taki zapis jest....aspołeczny, narażający klienta na fatalne skutki
    finansowe. Ja bym pokorespondował z UKE oraz UOKiK czy taki zapis jest
    zgodny z prawem.
    Moim zdaniem - nie jest to zapis ani logiczny, ani zabezpieczający żadną ze
    stron, a już na pewno abonenta.

  • 35. Data: 2011-05-20 08:46:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kamil napisa?(a):

    > I teraz co, w sytuacji kiedy nasz abonent nie ma dochodów, chce zmniejszyć
    > narastanie długu poprzez likwidacji "opcji", to C+ mu to uniemożliwia?

    A nie moze calej umowy wypowiedziec?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 36. Data: 2011-05-20 08:52:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    et...
> [...]
    > I teraz co, w sytuacji kiedy nasz abonent nie ma dochodów, chce zmniejszyć
    > narastanie długu poprzez likwidacji "opcji", to C+ mu to uniemożliwia?

    Tak, c+ jest zły...
    Chyba jako jedyna platforma w czasie powodzi anulowała / wstrzymała opłaty abo
    za swoją platformę.
    Straciłem pracę i nie mogę zapłacić za czynsz, energię elektryczną, gaz, wodę
    itp. Przecież to hieny! Teraz nie mam za co wypić, bo komornika przysyłają!

  • 37. Data: 2011-05-20 09:06:14
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 10:52:39 +0200, qwerty napisał(a):

    > Tak, c+ jest zły...

    ty to napisałeś.

    > Chyba jako jedyna platforma w czasie powodzi anulowała / wstrzymała opłaty abo
    > za swoją platformę.

    I co to ma do rzeczy?
    A Jurek Owsiak znowu zorganizuje WOŚP. ;P

    > Straciłem pracę i nie mogę zapłacić za czynsz,

    No to wyprowadź się z miejsca zamieszkania i wypowiedz umowę najmu.

    > energię elektryczną,

    Wypowiedz umowę o sprzedaż energii, albo zmień taryfę na niższą.

    > gaz, wodę itp.

    To samo - wypowiedz umowę, albo zmień taryfy obowiązujące dla tych mediów.

    > Teraz nie mam za co wypić,

    Ciulosz jak z nut. Nikt trzeźwy by nie napisał posta o takiej treści, jak
    ty to zrobiłeś :)
    Wcześnie rozpocząłeś weekendówkę :) No chyba że walisz na okrągło i nonstop
    jesteś na bani - co wynikać może z treści twojego postu :)

  • 38. Data: 2011-05-20 09:08:08
    Od: Kamil <a...@a...com>

    > Tak, c+ jest zły...

    ty to napisałeś.

> [...]

    I co to ma do rzeczy?
    A Jurek Owsiak znowu zorganizuje WOŚP. ;P

    > Straciłem pracę i nie mogę zapłacić za czynsz,

    No to wyprowadź się z miejsca zamieszkania i wypowiedz umowę najmu (bo per
    analogia takie coś chce zrobić nasz abonent).

    > energię elektryczną,

    Wypowiedz umowę o sprzedaż energii, albo zmień taryfę na tańszą.

  • 39. Data: 2011-05-20 09:14:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    et...

    > ty to napisałeś.

    Nie wyczułeś ironii.

> [...]
    >
    > Wypowiedz umowę o sprzedaż energii, albo zmień taryfę na tańszą.

    > To samo - wypowiedz umowę, albo zmień taryfy obowiązujące dla tych mediów.

    Ale chcę dalej korzystać - tak jak autor wątku. Nie mogę zmienić taryfy, bo mam
    dług

    > Ciulosz jak z nut. Nikt trzeźwy by nie napisał posta o takiej treści, jak
    > ty to zrobiłeś :)

    Przedstawiłem stereotyp.

    > Wcześnie rozpocząłeś weekendówkę :) No chyba że walisz na okrągło i nonstop
    > jesteś na bani - co wynikać może z treści twojego postu :)

    Dla twojej wiadomości: w ogóle nie piję (nawet na święta).

  • 40. Data: 2011-05-20 09:18:22
    Temat: Re: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 May 2011, Robert Tomasik wrote:

    > On wypowiada umowę skąłdajac im inną ofertę, którą mogą przyjąć, lub
    > odrzucić.

    Wypowiedzenie umowy a złożenie oferty zmiany istniejącej umowy
    to dwie różne rzeczy.
    W omawianym przypadku, biorąc pod uwagę niechęć jednej ze stron,
    rozłączne. Czyli najpierw zapłaci kary umowne za wypowiedzenie
    jednej umowy, a potem byc może przyjmą jego ofertę i zawrą
    nową umowę.

    Kierujesz w stronę absurdalnej wersji, jakoby wolno było
    (jednostronnie) wypowiedzieć *cześć* umowy bez uprzednich uzgodnień.
    Każdy by tak chciał, wypowiadał by tę część z której wynika
    jego obowiązek zapłaty, zachowując resztę wg której należy
    mu się świadczenie :P

    pzdr, Gotfryd