  • 51. Data: 2011-05-28 20:07:58
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 May 2011, spp wrote:

    > Bzdura.

    Ależ ma rację.
    Podpisać może.
    W rozumieniu "technicznie jest w stanie złożyć podpis".
    A to, czy będzie musiał dotrzymać warunków umowy, czy będzie *mógł*
    dotrzymać tych warunków czy też będzie mu *wolno* ich dotrzymać,
    tudzież czy ta umowa będzie ważna, to już sprawa na osobną dyskusję ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2011-05-29 05:51:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Ależ ma rację.

    Nie ma racji.

    > Podpisać może.

    Może sobie podpisać ale ... nie ze mną. Aż taki nierozgarnięty nie
    jestem. ;)

    > W rozumieniu "technicznie jest w stanie złożyć podpis".

    Ale 'technicznie' to ja swojego podpisu tam nie złożę.

    > A to, czy będzie musiał dotrzymać warunków umowy, czy będzie *mógł*
    > dotrzymać tych warunków czy też będzie mu *wolno* ich dotrzymać,
    > tudzież czy ta umowa będzie ważna, to już sprawa na osobną dyskusję ;)

    No właśnie - czy papier z podpisem jednej strony jest umową? ;)

    --
    spp

  • 53. Data: 2011-05-31 23:27:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 May 2011, spp wrote:

    > Ale 'technicznie' to ja swojego podpisu tam nie złożę.

    Pas! - racja.

    pzdr, Gotfryd