  • 21. Data: 2011-05-19 06:32:03
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 22:47, Robert Tomasik pisze:

    > On wypowiada umowę skąłdajac im inną ofertę, którą mogą przyjąć, lub
    > odrzucić.
    ROTFL. Sorry, ale nie masz pojęcia o czym piszesz.

    --
    MZ

  • 22. Data: 2011-05-19 06:34:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MZ" napisał w wiadomości grup
    > Tylko
    > na niektóre promocje (zwłaszcza HBO) trzeba uważać, bo konsultanci (z
    > zewnętrznej firmy) są bardzo namolni, udają niedoinformowanych i
    > wciskają ludziom ten pakiet, a potem się okazuje że zobowiązanie jest z
    > okresem minimalnym, że nie ma w nim kanałów HD i kosztuje (to ostatnio
    > okazało się numerem popisowym jednego pana) przykładowo nie 12 tylko 19
    > zł w promocji, a potem np 32 zł -"bo wie pan, te naście to mi się ciągle
    > myli, ale oczywiście podpisujemy?!?".

    Dlatego warto nagrywać rozmowy.

  • 23. Data: 2011-05-19 06:42:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > "Tylko kary umowne" to w C+ bardzo duże pieniądze, podchodzące pod
    > tysiąc złotych albo i więcej, zależnie jaki pakiet wymawiamy.

    A ta konkretna usługa w ogóle była w promocji ???

  • 24. Data: 2011-05-19 06:58:09
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 08:42, niusy.pl pisze:

    > A ta konkretna usługa w ogóle była w promocji ???
    "Opcja", nie usługa, nazywajmy zgodnie z nomenklaturą, to będzie łatwiej
    po umowie nawigować. HBO regularnie jest "w promocji", więc podejrzewam
    że tak.

    Poniżej moja rozmowa z panem naciąg..konsultantem: ]

    Gość który mi próbował to wcisnąć poległ, jak zacząłem dopytywać czy
    "wszystkie kanały HBO" oznaczają również kanały HD. Było że "wszystkie
    to przecież oczywiste że wszystkie, ale specjalnie dla pana sprawdzę,
    sprawdziłem chyba wszystkie, chwileczkę, zapytam kolegi...... oczywiście
    wszystkie standardowe...do HD trzeba dopłacić (prawie drugie tyle).
    Poza tym "przez 3 miesiące za 12...eee..19 zł, a potem pan się
    zastanowi...eee...no jest okres minimalny, trzeba potem jeszcze miesiąc
    pełnopłatnie korzystać...eee...no tak, panu się za 3 miesiące kończy
    umowa...to chyba musi pan o ten miesiąc jeszcze ją przedłużyć na
    obecnych warunkach..oczywiście chciałbym panu pomóc ale my nie jesteśmy
    uprawnieni do zmian umowy głównej, sprzedajemy tylko opcję HBO..ale ja
    panu pomogę bo po to jestem, mam tu taki sekretny numer, ja go nie
    powinienem podawać, tylko w szczególnych sytuacjach, no ale pana
    sytuacja jest wyjątkowa, więc ja panu dam, pan tam zadzwoni po
    podpisaniu umowy na opcję i od razu panu wszystko załatwią, słowo..co
    co, wszystko jasne i podpisujemy?" ("sekretny numer okazał się jednym z
    powszechnie dostępnych numerów obsługi abonenta C+)

    --
    MZ

  • 25. Data: 2011-05-19 07:49:19
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 17:10, januszek pisze:
    > Ariusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Jak Kali wisiec kasa to dobrze ale jak Kalemu nie pozwolic wylaczyc
    > opcji bo on wisiec kasa to zle ;P
    >
    > j.
    >
    > ps. powinni Ci jeszcze odsetki kazac zaplacic zanim wylacza Ci te opcje ;P

    A coś ty się tak unosisz?- odsetki są ustawowe i mogą naliczyć w każdej
    chwili - jest to dość naturalna konsekwencja niepłacenia w terminie.
    Nie dyskutuję z tym, że rachunki trzeba płacić. Ale nie poddałem tu do
    oceny moich intencji, a praktyk Cyfry+

    Ariusz

  • 27. Data: 2011-05-19 07:52:24
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 17:23, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" napisał w wiadomości grup
    >
    > To czego podpisywałeś taką umowę? Trzeba było iść do konkurencji jak Ci
    > taki zapis nie podoba.
    > Wszyscy winni, tylko nie ty...

    Idź i ty do konkurencji...
    Gdzie ja napisałem, że mi się nie podoba po 1. dałem pod wątpliwość, że
    taki jest - ale to już się wyjaśniło, po 2. moim zdaniem ten zapis służy
    do szantażowania. Masz inne zdanie napisz, bo widzę, że coś cię gryzie

    Ariusz

  • 26. Data: 2011-05-19 07:52:24
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 09:49, Ariusz pisze:
    > Nie dyskutuję z tym, że rachunki trzeba płacić. Ale nie poddałem tu do
    > oceny moich intencji, a praktyk Cyfry+
    Subiektywnie masz rację, że praktyka nieładna. Obiektywnie zgodziłeś się
    na takie rozwiązanie podpisując umowę. Umowa C+ jest skonstruowana przez
    ich prawników i ma zabezpieczać głównie interesy C+. Ty się zgodziłeś
    podpisując i masz niewielkie pole do manewru.

    --
    MZ

  • 28. Data: 2011-05-19 07:59:03
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 01:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Dla normalnego, uczciwego człowieka? Owszem.

    Ująłbym to inaczej: płacąc na bieżąco tego zapisu się nie zauważa.
    Opóźniając płatność C+ zabezpiecza się w ten sposób. Widział co
    podpisywał (albo przynajmniej powinien widzieć).

    > Dla złodziejskiej firmy? Jak najbardziej! Spóźniłeś się dwa dni z
    > zapłatą? Parę groszy z tego będzie - ale jak jeszcze dopłacisz za
    > wszystkie opcje, z których chciałeś zrezygnować: to jest już konkretna
    > kasa!

    Zgadza się, każdy orze jak może. Zanim mi jak zwykle nawrzucasz
    zaznaczam, że jestem klientem, nie pracownikiem w/w firmy:] Też taką
    umowę podpisałem, ale nigdy nie miałem z tym punktem problemu. Inna
    sprawa że korzystam tylko z promocji które same wygasają.

    > Swoją szosą czy nie dałoby się powołać w tym przypadku na niezgodność z
    > zasadami współżycia społecznego?

    Bitwa o kilkadziesiąt złotych (póki co). Sprawa w sądzie? Potrwa, a
    licznik będzie bił. Jeśli przegra, to koszty wyjdą znacznie większe.
    IMHO lepiej zapłacić.

    > Tak czy inaczej doradzam rezygnację z usług kanciarzy z tak oszukańczymi
    > zapisami w umowie.
    A kogo polecasz? Bo inne platformy nie są lepsze, do tego C+ ma
    (subiektywnie) najszerszą ofertę programową i całkiem sensowne ceny.

    --
    MZ

  • 29. Data: 2011-05-19 08:08:31
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.05.2011 09:59, MZ pisze:

    > Ująłbym to inaczej: płacąc na bieżąco tego zapisu się nie zauważa.

    Errae humanum est - i błąd może powstać nie tylko u abonenta, ale np. w
    księgowości syfry czy w którymś z banków.

    [ciach]

    > Bitwa o kilkadziesiąt złotych (póki co). Sprawa w sądzie? Potrwa, a
    > licznik będzie bił. Jeśli przegra, to koszty wyjdą znacznie większe.
    > IMHO lepiej zapłacić.

    I jak najszybciej kończyć umowę.

    > A kogo polecasz? Bo inne platformy nie są lepsze, do tego C+ ma
    > (subiektywnie) najszerszą ofertę programową i całkiem sensowne ceny.

    Taką, która nie ma tak bandyckich zapisów.

    Jaką konkretnie? Nie wiem - dla mnie TV to strata pieniędzy i czasu.

  • 30. Data: 2011-05-19 08:35:50
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 10:08, Andrzej Ława pisze:

    > Taką, która nie ma tak bandyckich zapisów.
    Wszystkie mają. Tyle że wychodzi to dopiero w momencie właśnie takim jak
    ten. Poszukałem dla dwóch wiodących :> i znalazłem takie cuś:

    http://n.pl/fileadmin/pdf/Regulamin_swiadczenia_slug
    _obowiazujacy_od_1.04.2011.pdf
    - 3 miesięczny okres wypowiedzenia (w praktyce często 4 miesięczny)
    jeśli wypowiada abonent, Neovision może przestać świadczyć usługi w
    każdym momencie, do tego kary kary kary za wszystko, kaucja

    Jeśli chodzi o zmiany w ofercie, to w regulaminie jest tylko jasno
    napisane, że włączyć można nie mając żadnych zaległości.

    Rozdział VI. Zmiany Pakietów i Opcji Dodatkowych
    1. Na wniosek Abonenta, ITI Neovision może wyłączyć Pakiet/Pakiety
    wybrany/wybrane przez Abonenta, z zastrzeżeniem, iż liczba Pakietów,
    które po wyłączeniu pozostaną aktywne, będzie zgodna
    z zapisami Cennika, Cenników Promocyjnych, Warunków Promocji
    bądź Szczegółowych Warunków.
    2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, może być
    dokonana po złożeniu przez Abonenta wniosku o wyłączenie Pakietu/
    Pakietów telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
    Biura Obsługi Klienta ITI Neovision, listownie, faksem, bądź przy
    wykorzystaniu innych środków komunikacji udostępnionych przez
    ITI Neovision. ITI Neovision wyłączy Pakiet/Pakiety z końcem Okresu
    rozliczeniowego, w którym Abonent złoży wniosek o wyłączenie
    Pakietu/Pakietów, z zastrzeżeniem odrębnych postanowień Warunków
    Promocji, Cenników Promocyjnych bądź Szczegółowych
    Warunków.
    3. Abonent, który nie zalega z Opłatami, w każdym czasie może
    zamówić Pakiet/Pakiety składając wniosek o włączenie Pakietu/
    Pakietów telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
    Biura Obsługi Klienta ITI Neovision bądź przy wykorzystaniu innych
    środków komunikacji udostępnionych przez ITI Neovision

    Kolejna platforma, podobnie:

    http://www.cyfrowypolsat.pl/regulamin_swiadczenia_us
    lug_cp_01-11-2009_04a.pdf

    Taki sam zapis jak w C+

    "Rozdział 7.
    Zmiana zakresu usług
    § 12
    1. Abonent, który nie ma żadnych zaległości płatniczych, może złożyć
    wniosek o zmianę (rozszerzenie bądź zmniejszenie) zakresu świadczonych
    Usług, o ile Umowa bądź Promocyjne Warunki Umowy nie stanowią inaczej."

    Do tego tak samo kary zabezpieczone kaucją.

    Jak więc widać umowa C+ jakoś specjalnie nie odbiega od standardu. Inna
    sprawa, że może trzeba zmienić standard.

    --
    MZ