  • 1. Data: 2011-05-18 12:08:37
    Temat: [kronika2prl] Sędziowie stanu wojennego
    Od: mi <m...@o...pl>

    Na grupie co najmniej kilka razy odezwały się głosy oburzenia, że jak
    tak można szargać sędziów, przeca okres młodzieńczego skurwienia był i
    minął. Że teraz "nasza młoda demokracja", że minęło tyle lat II PRL, że
    gruba kreska, że tylko nienawistnicy...

    Otóż okazuje się, że prawodawstwo stanu wojennego wciąż świetnie się ma
    a dyspozycyjnymi sędziami stanu wojennego można nawet uznać tych, którzy
    w momencie jego ogłoszenia ledwo raczkowali i na kupę mówili "papu".
    Jakby nie było dyspozycyjnie szafują dorobkiem reżimu Jaruzelskiego.

    Gówniarska sędzia skazuje z art. 212 kk, jednego z najznamienitszych
    artefaktów stanu wojennego:
    http://www.radiownet.pl/publikacje/apel-pomozecie#/p
    ublikacje/apel-pomozecie

    Co ja tam będę, mały żuczek, się rozwodził o tymże artykule. Niech to
    zrobią zawodowcy - stanowisko HFPC:
    http://www.hfhrpol.waw.pl/obserwatorium/images/konfe
    rencje/212/Paragraf%20212%20Wersja%20Elektr.pdf
    Stanowisko TPCiO:

    Na wszelki wypadek pożegnam się. Nie wiem czy i kiedy się pojawię. Z
    tego artykułu jakiś dyspozycyjny z łatwością mnie skaże z pięćdziesiąt
    razy. :)