  • 41. Data: 2007-07-12 07:14:43
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 19:59
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f735rl$msu$1@news.onet.pl>):

    > Nie przesadzaj. Jak jedziesz do lasu to chyba nie po to by oglądać tv.

    No ale tu ludzie mieszkają :D Ja nie mam TV w namiocie... Tu jest wieś i są
    domu

    > A w każdym innym miejscu masz dostęp do kilku tv albo z eteru albo
    > z kabla albo z satelity.

    No gdzie tak masz? na małym wycinku kraju. Myślisz wielkomiejsko. Z satelity
    to i tu mam, ale jakiego wiejskiego stać na np.130zł abonamentu? Moi
    rodzice mieszkają na takiej podmiejskiej wsi i tyle mniej więcej płacą za
    Cyfrę Dodać. Tylko że wieś jest na peryferiach Zabrza i Gliwic i ojciec
    pracuje w mieście i go stać.

    Myślisz jak mieszkaniec blokowiska. A właśnie o tym mówię, że nie każdy
    mieszka w blokowisku i TVP dla nich to jedyna stacja, bo lata powietrzem.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 42. Data: 2007-07-12 07:15:23
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 20:59
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f739ar$a12$4@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    Hint: Dla bogaczy

  • 43. Data: 2007-07-12 07:16:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 22:07
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f73di8$ckl$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Za cenę obecnego abonamentu + jeszcze troszkę miałbyś TV Cyfrową przez
    > satelitę.

    Nie sądzę.... Zwłaszcza że wsiowe abonamentu i tak nie płacą :D Do tego
    istnieją zwolnienia z abonamentu. Osoby chore itp.

  • 44. Data: 2007-07-12 07:17:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 21:49
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f73c80$4q2$1@news.dialog.net.pl>):

    > Pewnie, że nie każdy.
    > A czy można zostać kretynem w wyniku jakichś ćwiczeń, czy może trzeba się
    > nim urodzić i następnie tylko te wrodzone predyspozycje rozwijać?
    > Nie dziw się, że pytam - wiem, że ta droga już za tobą (przejrzałem twoje
    > posty), jesteś na mecie, a ja jeszcze nawet nie wystartowałem, więc nie
    > wiem.

    Spokojnie, nie musisz startować... Nie zauważyłeś, że po prostu już na
    starcie jesteś po drugiej stronie.

  • 45. Data: 2007-07-12 07:42:49
    Od: Jacek_P <D...@c...edu.pl>

    Wrak Tristana <n...@s...pl> napisal:
    > Hint: Dla bogaczy

    O cholera, ale mnie dowartosciowales :)
    Najnizszy abonament w Cyfrze wynosi 38 zl. Jak widzisz, niewiele
    wiecej niz haracz KRRiT, a dostajesz sporo wiecej.
    Nie ma obowiazku brania C+ i HBO, za ktore ceny sa nieco kosmiczne.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 46. Data: 2007-07-12 08:03:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 09:42
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f74m1p$au9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > O cholera, ale mnie dowartosciowales :)
    > Najnizszy abonament w Cyfrze wynosi 38 zl. Jak widzisz, niewiele
    > wiecej niz haracz KRRiT, a dostajesz sporo wiecej.

    a) haracz i tak musisz zapłacić
    b) Pytanie co masz w tym pakiecie za 38? TVP i Trwam? :D

  • 47. Data: 2007-07-12 12:05:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Ale TOKFM to bełkotniki polityczne.

    A ty w ogóle słuchasz tej stacji? Polityka zajmuje tam nie więcej niż
    połowę, a w niektóre dni to mniejszość. Są audycje jak ty to piszesz
    "rozwojowe". Weź posłuchaj dłużej i dopiero się produkuj.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 48. Data: 2007-07-12 12:30:49
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 14:05:47 +0200, Johnson napisał(a):

    > A ty w ogóle słuchasz tej stacji? Polityka zajmuje tam nie więcej niż
    > połowę, a w niektóre dni to mniejszość. Są audycje jak ty to piszesz
    > "rozwojowe". Weź posłuchaj dłużej i dopiero się produkuj.

    Aż połowę? Właśnie włączyłem i faktycznie - jedna piosenka i już od
    kilkunastu minut bełkoczą o tej aferze w CBA.
    Radia przestałem słuchać kilka lat temu - newsy mam w internecie,
    muzykę z mp3 - to po co komu radio.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 49. Data: 2007-07-12 12:38:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > Aż połowę? Właśnie włączyłem i faktycznie - jedna piosenka i już od
    > kilkunastu minut bełkoczą o tej aferze w CBA.

    Wychodzisz z domu a tu pada deszcz. Myślisz sobie kurcze pada i padał,
    nigdy słońca nie ma :) Takie jest twoje rozumowanie.

  • 50. Data: 2007-07-12 14:00:38
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Wrak Tristana <n...@s...pl> napisal:
    > a) haracz i tak musisz zapłacić

    Zalezy od tego na czym ogladasz :)

    > b) Pytanie co masz w tym pakiecie za 38? TVP i Trwam? :D

    Apage od piso-propagandy. Sporo kanalow i porzadne jakosciowo
    sygnaly radiowe. Szczegoly:
    http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_sat_pakiet-podstaw
    owy.html
    --