  • 141. Data: 2010-10-07 10:44:57
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie [OT]
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 06.10.2010 17:15, WW3 wrote:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1676655,0,1,krol-dopalaczy-ot
    worzyl-sklep-interweniuje-policja,wiadomosc.html
    > Na jakiej podstawie zostal zatrzymany i kieruja go do aresztu?
    > Zerwanie plomb to tylko wykroczenie....
    > A nie sprzedawal niczego zakazanego przez GIS, przyniosl inne "produkty".

    Kilka faktów pomijanych w medialnych nagonkach:
    1. wiek temu większość (wszystkie?) prawie wszędzie (wszędzie?)
    narkotyki były legalne. Włącznie z produktami z koki, marihuany, czy
    słomy makowej. Włącznie z opium czy morfiną. Dostępne powszechnie i
    tanio! Czy problem z narkomanią był większy czy też mniejszy? Jakoś nie
    zauważyłem, żeby ludzkość wtedy upadła. Być może byłem chory i przeoczyłem.

    2. Na prohibicji narkotykowej zyskuje wyłącznie mafia (ogólnie pojęta).
    Tak jak na prohibicji alkoholowej w USA wyrosły pierwsze powszechne
    mafie, które wcześniej działały tylko lokalnie.

    3. Wg. ocen mafie narkotykowe wydają ogromne pieniądze na polityków, by
    dbali o ich interesy. Na potrzeby BBC w latach '90 oszacowano to na ok.
    1,5 miliarda (1500 milionów dolarów) _rocznie_. Chodzi o ciągłą
    delegalizację narkotyków i brak legalnej konkurencji. Pozostawiam bez
    komentarza ws. do bieżących wydarzeń, bo analogia rzuca się sama w oczy.

    mi

  • 142. Data: 2010-10-07 10:46:32
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Popadasz w skrajność. Wymienione produkty mają inne zastosowania niż
    > odurzanie się ( choć można ich również do tego użyć ) Dopalacze służą
    > *tylko* i *wyłącznie* odurzaniu się.

    alkohol tez sluzy *tylko* i *wylacznie* odurzaniu sie, w wyniku jego
    przedawkowania rocznie w polsce umiera ponad 1000 osob, czemu zatem z taka
    gorliwoscia rzad nie prowadzi krucjaty i nie zamyka monopolowych?

  • 143. Data: 2010-10-07 10:51:38
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:46, szerszen pisze:

> [...]
    > przedawkowania rocznie w polsce umiera ponad 1000 osob, czemu zatem z
    > taka gorliwoscia rzad nie prowadzi krucjaty i nie zamyka monopolowych?

    Bo pobiera od niego akcyzę (a przy okazji łapówy od producentów, aby
    pozostał jedynym legalnym środkiem odurzającym). Proste?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 144. Data: 2010-10-07 10:53:22
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 08:19, Liwiusz pisze:
    > Ależ nie denerwuj się, bachory mają o wiele mniejsze prawa, np. nie mogą
    > zawrzeć umowy na abonament telefoniczny, mimo że szkodliwości komórek
    > jeszcze nie dowiedziono. I niech tak zostanie.

    Już trochę żyję na tym świecie i coś mi się wydaje, że za jakiś czas
    małolaty będą mogły podpisywać umowy na świadczenie usług. Zresztą
    pierwsze przesłanki już mamy - konto "junior" na Allegro.

  • 145. Data: 2010-10-07 10:54:27
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 11:56, Maddy wrote:
    > Andrzeju - większość przestępstw popełniają właśnie CUDZE dzieci.
    > Idąc przez miasto późną nocą dostaniesz w łeb raczej od czyjegoś syna
    > (lub córki, robi się pełne równouprawnienie) niż od swojego dziecka.

    To horrendum naszych czasów. Totalitarnie rozumiana prewencja zamiast
    odpowiedzialności za czyny.

    Maddy, być może Cię zaskoczę, ale wyobraź sobie, że życie ogólnie jest
    niebezpieczne. Cegła może Ci na głowę spaść, żyłka Ci może pęknąć, ze
    śmiechu możesz skonać...

    Myślę, że powinniśmy zakazać życia na tej planecie. Zdecydowanie zbyt
    często kończy się śmiercią.

    mi

  • 146. Data: 2010-10-07 10:55:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 11:36, Henry(k) pisze:
    > A o cudze to już się nie można martwić?

    Widzę, że mam do czynienia z człowiekiem a nie z humanoidem. Miło mi. W
    tych czasach nie patrzeć na czubek własnego nosa - to się chwali.

  • 147. Data: 2010-10-07 10:55:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 11:39, Maddy pisze:

    > "Będziemy bronić pokoju o ostatniego naboju!"

    Będzie taka wojna o pokój, że kamień na kamieniu nie zostanie :-D

  • 148. Data: 2010-10-07 10:56:58
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:10, SQLwiel pisze:
    > A odpierdol się od moich dzieci! Zrób se swoje!

    On nic nie napisał o Twoich dzieciach... Ta agresja słowna, co Ci ona daje?

  • 149. Data: 2010-10-07 10:57:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

    > Domyślnym przeznaczeniem kleju jest klejenie. Co jest domyślnym
    > przeznaczeniem dopalaczy? Jak napiszesz, że kolekcjonowanie to przestanę
    > Cię traktować poważnie, co nie znaczy, że zaprzestanę odpowiedzi na
    > Twoje posty;)

    Rynej nie znosi prozni. Do piatku pewnie malo kto wiedzial co to sa te
    dopalacze ;) a do wczoraj kim jest jakis tam pan Bratko ;P Wydaje mi
    sie, ze po takiej reklamie i de facto zepchnieciu interesu w czarny
    rynek dochody tych gosci wzrosna teraz co najmniej 10-krotnie ;) Za rok
    ufundują premierowi Tuskowi pomnik... ;P

    Efekt tego wszystkiego jest taki, ze zamiast mowic o sklepach
    oferujacych narkotyki wszyscy zaczeli uzywac slowa dopalacze ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 150. Data: 2010-10-07 11:00:00
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 21:31, qwerty pisze:
    > Selekcja naturalna! Tacy debile (co kupują dopalacze) niech zdychają.

    Poniekąd masz rację - uczenie ludzi zdrowego rozsądku wbrew ich woli to
    praca syzyfowa. Ale spójrz na sprawę szerzej - jak nie ograniczysz lub
    najlepiej zlikwidujesz dopalaczy, to te debile będą swoje zatrucia
    leczyć w szpitalach, przychodniach itd. Najczęściej publicznych. Za tych
    debili zapłacimy wszyscy. To mi się średnio podoba.