1. Data: 2010-10-06 16:45:03
Temat:obliczenie emerytury
Od:"Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór,

Nie wiem czy trafilam na wlasciwa grupe tematyczna, jesli nie to prosze mnie
skierowac na dobra.
Jednak moze w tym gaszczu przepisów trafie tutaj na osobe obznajomiona w
temacie.

Pracuje nieprzerwanie na PKP od 07.01.1976 roku.
W sierpniu tego roku (2010) uzyskalam wiek emerytalny 55 lat.
Nie przystapilam do otwartego funduszu emerytalnego.
Posiadam ustalony kapital poczatkowy oraz wymagane na grudzien 1999 roku
okresy skladkowe i nieskladkowe.

Gdybym przechodzila na emeryture w tym roku otrzymalabym emeryture
przeliczona w wysokosci 70% po staremu i 30% po nowemu.

Moje pytanie brzmi:
Czy przechodzac na emeryture w roku przyszlym moja emerytura bedzie równiez
przeliczona wedlug tej zasady
czy wedlug zasady obowiazujacej w 2011 roku czyli 60% po staremu i 40% po
nowemu?

Zyczac milego wieczoru, serdecznie wszystkich pozdrawiam
Sylwi@

2. Data: 2010-10-07 06:04:27
Temat:Re: obliczenie emerytury
Od:"Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora