  • 1. Data: 2010-10-06 16:45:03
    Temat: obliczenie emerytury
    Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl>

    Dobry wieczór,

    Nie wiem czy trafilam na wlasciwa grupe tematyczna, jesli nie to prosze mnie
    skierowac na dobra.
    Jednak moze w tym gaszczu przepisów trafie tutaj na osobe obznajomiona w
    temacie.

    Pracuje nieprzerwanie na PKP od 07.01.1976 roku.
    W sierpniu tego roku (2010) uzyskalam wiek emerytalny 55 lat.
    Nie przystapilam do otwartego funduszu emerytalnego.
    Posiadam ustalony kapital poczatkowy oraz wymagane na grudzien 1999 roku
    okresy skladkowe i nieskladkowe.

    Gdybym przechodzila na emeryture w tym roku otrzymalabym emeryture
    przeliczona w wysokosci 70% po staremu i 30% po nowemu.

    Moje pytanie brzmi:
    Czy przechodzac na emeryture w roku przyszlym moja emerytura bedzie równiez
    przeliczona wedlug tej zasady
    czy wedlug zasady obowiazujacej w 2011 roku czyli 60% po staremu i 40% po
    nowemu?

    Zyczac milego wieczoru, serdecznie wszystkich pozdrawiam
    Sylwi@

  • 2. Data: 2010-10-07 06:04:27
    Temat: Re: obliczenie emerytury
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>