  • 1. Data: 2010-10-06 14:43:42
    Temat: konstytucja
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Nie wiem... Czytaliście?
    ;)
    (Ja-tam w referendum głosowałem przeciw.)
    Warto sobie conieco przypomnieć.
    Np. cały rozdział II ->
    http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm

    Zauważcie - wszelkie prawa obywatelskie są sformułowane wg schematu:
    "obywatel ma prawo, chyba, że ustawa stanowi inaczej".
    Wyjątkiem są prawa ulotne i nieegzekwowalne ew. oczywiste, typu
    "obywatel ma prawo do oddychania" (art. 38) :)

    Na ch.j komu taka konstytucja?

    Na marginesie:
    "Kobieta i mężczyzna w Rzeczypospolitej Polskiej mają równe prawa w
    życiu rodzinnym, politycznym, społecznym i gospodarczym"

    - no to po ch.j parytety ???

    Czy jest tu ktoś, kto uważa, że RP jest państwem prawa?

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-10-06 18:05:40
    Temat: Re: konstytucja
    Od: Paweł R <1...@w...pl>

    > Czy jest tu ktoś, kto uważa, że RP jest państwem prawa?

    A to chyba jesteś pierwszym , który sugeruje, że tak może być...
    niestety...

  • 3. Data: 2010-10-06 18:44:18
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-06 16:43, SQLwiel pisze:

    > Czy jest tu ktoś, kto uważa, że RP jest państwem prawa?

    To grupa o polityce ... a nie o Science Fiction :-)

    Tomy M.