  • 1. Data: 2010-10-06 10:20:53
    Temat: reakcja prokuratora
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    Czy prokuratura otrzymując zawiadomienie o przestępstwie musi zareagować,
    czy może olać (zawiadamiającego i zawiadomienie) ????

    pozdr

    ety

  • 2. Data: 2010-10-06 11:11:59
    Temat: Re: reakcja prokuratora
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ety" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy prokuratura otrzymując zawiadomienie o przestępstwie musi zareagować,
    > czy może olać (zawiadamiającego i zawiadomienie) ????

    Raczej jakos musi - wszczac chocby czynnosci wyjasniajace i udzielic
    zawiadamiajacemu jakiejs odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-10-06 11:19:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 13:11, SDD pisze:
    > Użytkownik "ety"<e...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Raczej jakos musi - wszczac chocby czynnosci wyjasniajace i udzielic
    > zawiadamiajacemu jakiejs odpowiedzi.

    Często jest to postanowienie o odmowie wszczęcia śledztwa/dochodzenia.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-10-06 13:47:28
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-10-06 13:19, Liwiusz pisze:

    > Często jest to postanowienie o odmowie wszczęcia śledztwa/dochodzenia.

    a czy ja jako zglaszajacy ale nie poszkodowany moge sie od tego odwolac ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 5. Data: 2010-10-06 17:31:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kotlet z karkówki" <m...@m...maill> napisał w wiadomości
    > a czy ja jako zglaszajacy ale nie poszkodowany moge sie od tego odwolac ?

    Jesli nie jesteś pokrzydzonym, to nie jesteś stroną postanowienia i nie
    przysługuje Ci odwołanie.

  • 6. Data: 2010-10-06 17:50:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/6/2010 5:20 AM, ety wrote:
    > Czy prokuratura otrzymując zawiadomienie o przestępstwie musi zareagować,
    > czy może olać (zawiadamiającego i zawiadomienie) ????

    musi zareagowac informując cię, że olewa sprawę.

  • 7. Data: 2010-10-06 19:38:43
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    Użytkownik "witek"

    > musi zareagowac informując cię, że olewa sprawę.

    A musi z tym zdążyć w jakims terminie czy może się ociagać?

    pozdr

    ety