  • 91. Data: 2010-10-07 08:13:41
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Butapren jest na liście zakazanych substancji?

    Na tej samej co dopalacze.
    Sklepy z herbatą też oplombować, wszak więźniowie z braku innych
    środków "czaju używają coby kopło w dekiel".

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2010-10-07 08:24:22
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 10:13, RadoslawF pisze:

    > Na tej samej co dopalacze.
    > Sklepy z herbatą też oplombować, wszak więźniowie z braku innych
    > środków "czaju używają coby kopło w dekiel"

    I twoim zdaniem jeśli ludzie zaczną umierać po spożyciu tej twojej
    herbatki, to PIS nie ma prawa zabezpieczyć towaru (w celu sprawdzenia
    np. czy nie zawiera amfetaminy)

  • 93. Data: 2010-10-07 08:24:50
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 10:02, Maddy pisze:

    > Większości tego co sprzedają handlarze dopalaczami nie ma liście
    > substancji zakazanych.

    Ile razy ma jeszcze zadawać to pytanie na tej grupie?
    Czy dokonałeś ekspertyzy, czego dopalacze nie zawierają a czego nie?

  • 94. Data: 2010-10-07 08:28:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    > Większości tego co sprzedają handlarze dopalaczami nie ma liście
    > substancji zakazanych.

    Jaka konkretnie listemasz na mysli? Wskaz prosze.

    j.

    ps. Butapren to nazwa handlowa, ktora nie nic wspolnego z zawartymi w
    produkcie substancjami.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 95. Data: 2010-10-07 08:28:54
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 10:11, RadoslawF pisze:

    > Towaru nie zabezpieczono tylko zaplombowano drzwi sklepie.

    Ot tak sobie zaplombowano drzwi dla jajec. ;/

    > Gdyby towar zabezpieczono to leżał by w policyjnym (lub podobnym)
    > magazynie.

    'leżałby'

  • 96. Data: 2010-10-07 08:29:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 10:24, RedLite pisze:

    > I twoim zdaniem jeśli ludzie zaczną umierać po spożyciu tej twojej
    > herbatki, to PIS nie ma prawa zabezpieczyć towaru (w celu sprawdzenia
    > np. czy nie zawiera amfetaminy)

    Może. I co ma zrobić, jeżeli stwierdzi, że substancja która daje kopa
    nie jest wymieniona jako niedozwolona?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 97. Data: 2010-10-07 08:36:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 10:28, januszek pisze:
    > Maddy napisa?(a):

    > Jaka konkretnie listemasz na mysli? Wskaz prosze.

    Daleko nie sięgając - może tą w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii?

    > ps. Butapren to nazwa handlowa, ktora nie nic wspolnego z zawartymi w
    > produkcie substancjami.

    Januszek to taki facet który nie umie cytować i wycina wrotki.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 98. Data: 2010-10-07 08:42:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Ile razy ma jeszcze zadawać to pytanie na tej grupie?
    > Czy dokonałeś ekspertyzy, czego dopalacze nie zawierają a czego nie?

    I nikt Ci nie wmówi że białe jest białe,nie?

    Ty czytasz czasami co piszesz, czy się brzydzisz?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 99. Data: 2010-10-07 08:53:32
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 10:42, Maddy pisze:

    > I nikt Ci nie wmówi że białe jest białe,nie?

    Nie odpowiedziałeś na moje pytanie skąd wiedza na temat składu
    chemicznego tego gówna?
    pomogę ci bo widzę, że nawet na tak prosto postawioną kwestię nie jesteś
    w stanie skrobnąć pół zdania - dam ci trzy możliwe odpowiedzi

    a) z opakowania?
    b) własnoręcznej ekspertyzy chemicznej?
    c) własnoręcznej ekspertyzy konsumpcyjnej?

  • 100. Data: 2010-10-07 08:55:58
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 10:29, Maddy pisze:

    > Może. I co ma zrobić, jeżeli stwierdzi, że substancja która daje kopa
    > nie jest wymieniona jako niedozwolona?

    Niedozwolona i/lub niebezpieczna
    Ma na to rok, czy nawet 18 miesięcy. Ale pan Bratko nie wytrzymał nerwowo.