  • 281. Data: 2010-10-08 14:17:35
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-08 10:30, niusy.pl pisze:

    > Mogą. I spokojnie pójdą siedzieć za morderstwo. (IMHO powinni wisieć;
    > taniej) Wszak są wolnymi i odpowiedzialnymi ludźmi.
    > Swobody obywatelskie i wolność niestety nie godzą się z trzymaniem na
    > postronku.
    > --
    > To w końcu można się martwić o twoje dzieci czy nie ?

    Nie rozróżniasz surowego karania za przestępstwa i zbrodnie od wp...nia
    się w wychowywanie dzieci.

    Odpowiadając na pytanie: wolno. Nie jest to karalne. Ale ja sobie nie życzę.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 282. Data: 2010-10-08 15:37:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

    > Nie rozróżniasz surowego karania za przestępstwa i zbrodnie od wp...nia
    > się w wychowywanie dzieci.
    >
    > Odpowiadając na pytanie: wolno. Nie jest to karalne. Ale ja sobie nie
    > życzę.

    No ale gdzie jest granica. Bo ja zasadniczo byłbym za prawem do uśmiercania
    swoich dzieci do lat 18, ale ... nie żebym był za samym uśmiercaniem tylko
    jeśli twoja logika ma mieć sens to prawo musi być pełne.

  • 283. Data: 2010-10-08 16:04:50
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-08 17:37, niusy.pl pisze:

> [...]
    > uśmiercania swoich dzieci do lat 18, ale ... nie żebym był za samym
    > uśmiercaniem tylko jeśli twoja logika ma mieć sens to prawo musi być pełne.

    Więc żeby było pełne, musi być minimalistyczne.

    Dlaczego 18 lat? Skąd ta liczba? Z księżyca? Nie sądzisz, że szczeniak
    przed maturą jest za głupi, aby decydować np. kto ma rządzić krajem?

    Pofantazjujmy sobie :)

    Za zabójstwo karze się surowo. (kropka) Za morderstwo - śmiercią.
    Za dziecko będące na utrzymaniu (mieszkające z rodzicami), bez względu
    na wiek odpowiadają rodzice/opiekunowie, ale takie dziecko jest
    "niewolnikiem" (tak: poniekąd własnością, ale nie w sensie przedmiotu,
    nie można np. dziecka sprzedać) rodziców. Nie ma praw cywilnych, ani
    obywatelskich. Wprowadza się dobrowolną czynność cywilnoprawną
    "usamodzielnienie dziecka" z podpisem dziecka i rodziców. Nieodwracalną.

    Powtórzę: Jeśli rodzic zabije dziecko, to mu dożywocie albo czapa.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 284. Data: 2010-10-09 15:01:59
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 14:13:58 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Przyjemne nie równa się dobre dla człowieka.

    Jesli dla kogos priorytetem sa przyjemnosci, to wlasnie one sa dla niego
    dobre.

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 285. Data: 2010-10-09 15:15:49
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 8 Oct 2010 09:22:12 +0200, januszek napisał(a):

    > To raczej media twierdzą, że "lekarze tak twierdzą" ;)

    "Pragnacy zachowac anonimowosc lekarz potwierdzil, ze przyjety do szpitala
    naspidowany nastolatek twierdzil, ze to po tajfunie."
    Podejrzewam, ze ten szum medialny byl wygodna przykrywka dla smarkaczy,
    ktorzy mogli odurzyc sie nielegalnym srodkiem.
    A wiekszosc (tak jak wypowiadajacy sie w TV "zatruty" chlopak) miala bad
    tripa po kannabinoidach i bylo "mamusiu ratuj, ja umieram, chce zeby to sie
    juz skonczylo". Leczenie polegalo na podaniu glukozy i poglaskaniu po
    glowce.

  • 286. Data: 2010-10-10 09:50:44
    Temat: Re: Alkohol... Re:
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-07 15:25, SQLwiel pisze:

    > ... to były czasy!
    >
    > Później jakiś dureń wymyślił izopropanol.

    i komu to przeszkadzało :-)

  • 287. Data: 2010-10-11 08:26:00
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 14:07:20 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > I nie będę miał - nie chce żeby moje dziecko

    Jak nie będziesz miał - to jak może być twoje??

  • 288. Data: 2010-10-11 08:45:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 00:22:08 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > 69 lat to bardzo długi wiek, jak na nasz gatunek.

    Dlatego podnieść wiek emerytalny do 70 - wówczas jebać będziesz całe życie
    i będziesz okradany, a emeryturki i tak nie zdążysz zobaczyć.

    A 35 lat to twoim zdaniem jest wiek w sam raz by wyciągnąć kopyta?
    Jak czytam takie idiotyzmy, to jestem za USTAWOWĄ eutanazją ludzi którzy
    osiągnęli np. 45lat (masz już chyba tyle - co? ;)

  • 289. Data: 2010-10-11 10:00:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

    > Więc żeby było pełne, musi być minimalistyczne.
    >
    > Dlaczego 18 lat? Skąd ta liczba? Z księżyca?

    Tyle ile rodzic odpowiada za dzieciaka.

    > Nie sądzisz, że szczeniak przed maturą jest za głupi, aby decydować np.
    > kto ma rządzić krajem?

    Po co do tego mądrość ?

    > Pofantazjujmy sobie :)
    >
    > Za zabójstwo karze się surowo. (kropka) Za morderstwo - śmiercią.

    Eee, kara powinna być bardziej dolegliwa niż uczyniona szkoda, inaczej
    zawsze będzie opłacało się zaryzykować, więc ... dwa razy zabić

> [...]
    > można np. dziecka sprzedać) rodziców. ..
    > Powtórzę: Jeśli rodzic zabije dziecko, to mu dożywocie albo czapa.

    Ale jak jego dziecko zabije to co z rodzicem ? Odpowiada, prawda ? Zabić
    rodzica ? No i sorry, ale ja nie upatruję rozwiązania w dożywociu, bo ono
    obciąża społeczeńswo a nie tego, kto jest winny. Przestępca musiałby być
    zobowiązany do wykonywania prac społecznych, co nie jest zbyt realne.