  • 51. Data: 2016-04-30 17:55:02
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 30 Apr 2016 15:42:46 +0200, test <t...@t...test> wrote:
    > Bez wątpienia - pismo, nakaz, cokolwiek, powinno być nieważne i nie
    > nieść za sobą jakichkolwiek skutków prawnych, czy administracyjnych,
    > jeżeli nie jest zrozumiałe dla odbiorcy.

    Podobnie konsekwencje prawne nie powinny obowiązywać gdy łamie się
    prawo nieświadomie :)

    --
    Marek

  • 52. Data: 2016-04-30 19:09:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 kwietnia 2016 16:05:04 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

    > A orientujesz się może jakie to były koszty? Bo mam spory trawnik ;)

    O szkole specjalnej pisałeś, teraz trawnik a przy okazji może byś wyjaśnił o co Twoim
    zdaniem w załączonym piśmie chodzi

  • 53. Data: 2016-04-30 19:41:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 kwietnia 2016 10:01:10 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jak nie mam prawa jazdy, to jadę autobusem/taksówką, czy biorę samochód
    > i jadę na pałę?
    Załóżmy ze dostajesz pismo jak ja. Nie wiesz o co w nim chodzi(bo nie wiesz).
    200zł w zęby i do prawnika pędzisz. Co prawnik doradzi?

  • 54. Data: 2016-04-30 21:37:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 19:41, Kris pisze:

    > Załóżmy ze dostajesz pismo jak ja. Nie wiesz o co w nim chodzi(bo nie wiesz).
    > 200zł w zęby i do prawnika pędzisz. Co prawnik doradzi?

    Nie wziąłbym 200zł w zęby, tylko poszedł do urzędu i przejrzał akta, co
    do których się mam wypowiedzieć. Albo zadzwonił i dopytał o co chodzi,
    oceniając, czy w ogóle chcę się wypowiadać.

    Tyle z tego pisma wynika.

    Opcja "200zł" była dla tych, którzy nawet tak prostego tekstu nie
    rozumieją. Nie wnikam, czy sam należysz do takiej grupy, czy tylko
    rżniesz głupa.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2016-04-30 23:18:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    do których się mam wypowiedzieć. Albo zadzwonił i dopytał o co chodzi,
    oceniając, czy w ogóle chcę się wypowiadać.
    ---
    Z ciekawości ?

  • 57. Data: 2016-05-01 00:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jak nie mam prawa jazdy, to jadę autobusem/taksówką, czy biorę samochód
    > i jadę na pałę?

    Porównaniae z dupy, za przeproszeniem. Zeby czytac, to trzeba umiec czytac
    a nie jezdzic samochodem.
    Jeżeli umiem czytać, to z urzedowego pisma powinienem łatwo wywnioskowac o
    co chodzi.

  • 56. Data: 2016-05-01 00:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik test t...@t...test ...

    > Poprosił Ciebie o wyjaśnienie niezrozumiałej postawy. Na razie można
    > sądzić, iż popierasz precedens - bo we współczesnym świecie, nie ma na
    > taką postawę miejsca - iż człowiek mniej inteligentny (straszne - ale
    > użyjmy tego określenia dla skrócenia wypowiedzi), może być
    > zdekoncentrowany niezrozumiałą dla niego treścią.

    Nie rozumiem co do mnie piszesz... :)

  • 58. Data: 2016-05-01 00:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > co do których się mam wypowiedzieć. Albo zadzwonił i dopytał o co
    > chodzi, oceniając, czy w ogóle chcę się wypowiadać.

    I jednoczesnie oceniasz to pismo ok? Troche dziwne...
    To moze powinni napisac wprost: wzywa się obywatela Liwiusza...

    > Opcja "200zł" była dla tych, którzy nawet tak prostego tekstu nie
    > rozumieją. Nie wnikam, czy sam należysz do takiej grupy, czy tylko
    > rżniesz głupa.

    Ale to juz ustalilismy co urzednicy mieli na mysli...?

  • 59. Data: 2016-05-01 08:45:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-01 o 00:59, Budzik pisze:
> [...]
    > a nie jezdzic samochodem.
    > Jeżeli umiem czytać, to z urzedowego pisma powinienem łatwo wywnioskowac o

    Zupełnie bezpodstawne założenie, że czytanie polega tylko na składaniu
    liter w słowa, a słów w zdania.

    (zresztą nawet jeśli, to z pisma Krisa wyraźnie wynika, co może zrobić,
    obnoszenie się z tym jak on tego pisma *nie rozumie* (co jest czym innym
    niż: rozumiem, ale pismo zawiera za mało informacji) jest trochę żenujące).

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2016-05-01 08:47:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-01 o 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > I jednoczesnie oceniasz to pismo ok? Troche dziwne...

    Tak jak pisałem - pismo jest lakoniczne. Ale nie jest bełkotem. Po
    prostu Kris używa słów, których znaczenia nie zna.

    Kris ustalił, bo zadzwonił.

    --
    Liwiusz