  • 101. Data: 2016-05-12 19:00:19
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "m"

    > "A mogli przy....lic"
    >
    > I taki sposób komunikacji jest dla mnie niezrozumiałym bełkotem
    > prawnym. Bo zapisali prawie cala kartkę A4 mądrymi zdaniami ale nie
    > napisali o co chodzi. Bron dalej z Liwiuszem do spółki takie sposoby
    > komunikacji

    Ależ ja go nie bronię. Ja tylko protestuję kiedy piszesz że treść pisma
    jest niezrozumiała.
    ---
    Treść pisma jest zrozumiała. Pismo nie odnosi się w ogóle do sprawy tylko do
    jej prowadzenia. Coś jakby tutaj ktoś napisał artykuł, że z jego
    stanowiskiem można zapozna się na zamkniętej grupie FB lub tp.

  • 102. Data: 2016-05-21 11:38:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    BTW jak ktoś do mnie dzwoni z reklamolinii i od razu "Panie Adasiu/Krzysiu/Stasiu (tu
    moje imię)..." to od razu opierdalam ostro. Ździwka u młodzieży jest.

    -----
    > Nie zdarzyło mi się natomiast powiedzieć "ma pan/pani przyjemność rozmawiać z <tu
    moje imię i nazwisko>"

  • 103. Data: 2016-05-21 12:58:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup

    BTW jak ktoś do mnie dzwoni z reklamolinii i od razu "Panie
    Adasiu/Krzysiu/Stasiu (tu moje imię)..." to od razu opierdalam ostro.
    Ździwka u młodzieży jest.

    ---
    A jak dzwoni z "Panie ąćęłńóśźż" to co odpierdalasz ?
    -----