  • 1. Data: 2016-05-01 11:37:34
    Temat: Prawa Podstawowe.
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Karta Praw Podstawowych każdego Dziecka (Człowieka).

    1. Prawo do bezpiecznego życia.
    2. Prawo do pełnej (nieograniczonej) wiedzy o życiu.

    --
    LeoTar

    Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
    Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
    Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

  • 2. Data: 2016-05-01 12:02:33
    Temat: Re: Prawa Podstawowe.
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-05-01 o 11:37, LeoTar pisze:
    > Karta Praw Podstawowych każdego Dziecka (Człowieka).
    >
    > 1. Prawo do bezpiecznego życia.
    > 2. Prawo do pełnej (nieograniczonej) wiedzy o życiu.

    Pedofilu, jeżeli gwałcisz własne dziecko zabierasz mu prawo do
    bezpiecznego życia. Zabierasz mu prawo do wiedzy o życiu - pedofil
    narzuca dziecku własną chorą wizję życia.

    Tak, ja wiem, że masz urojenia związane z własną córką, że to niby ona
    ciebie... więc daruj sobie te brednie, bo każdy pedofil tak sobie
    tłumaczy to zboczenie. Księża też tak tłumaczą, że to wina dzieci, więc
    powtarzam ci: nie odrobiłeś lekcji i nie wymyśliłeś nic nowego.
    Pedofilu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr