  • 1. Data: 2016-04-27 12:01:39
    Temat: Jak TK ma w d... szarego obywatela - na pierwszym lepszym przykładzie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.kancelaria.lex.pl/czytaj/-/artykul/tk-wypowie-si
    e-ws-braku-uzasadnienia-oddalenia-skargi-na-komornik

    http://ipo.trybunal.gov.pl/ipo/dok?dok=F-1033251209%
    2FSK_14_11_RPO_2011_09_16_ADO.pdf

    http://ipo.trybunal.gov.pl/ipo/dok?dok=F735786814%2F
    SK_14_11_rpo_2012_08_20_ADO.pdf

    http://trybunal.gov.pl/rozprawy-i-ogloszenia-orzecze
    n/wyroki-i-postanowienia/art/4635-sporzadzenie-uzasa
    dnienia-postanowienia-wydanego-na-posiedzeniu-niejaw
    nym-na-ktore-nie-przyslugu/

    I to jest niezłe:
    "Następstwem uwzględnienia skargi przez sąd może być tylko uchylenie czynności
    egzekucyjnej jako czynności wadliwej. Nie oznacza to jednak uchylenia negatywnych dla
    strony skutków tej czynności. [...] nie kończy postępowania w sprawie, a w
    konsekwencji nie podlega zaskarżeniu zażaleniem, postanowienie oddalające skargę na
    czynność komornika polegającą na zajęciu ruchomości, gdyż w tym wypadku występuje
    dalszy etap egzekucji w postaci sprzedaży zajętej ruchomości.
    MARSZAŁEK SEJMU
    /-/ Ewa Kopacz"

    Itp. itd.

    Jak to było z tymi traktorami?

  • 2. Data: 2016-04-27 12:05:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2016 12:01:39 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jak to było z tymi traktorami?

    Inaczej. Traktory nie były własnością dłużnika. Czyli to była kradzież.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-04-27 12:23:16
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Inaczej. Traktory nie były własnością dłużnika. Czyli to była
    > kradzież.

    Nie były ani formalnie _ani praktycznie_ własnością dłużnika.
    Była to "(o wiele) za daleko idąca" interpretacja stanu faktycznego
    przez komornika.

    Komornicy powinni dostać po dupie i zacząć znacznie bardziej "uważać"
    już co najmniej przy olewaniu skarg na swoje postępowanie. Tylko że jak
    się przesadzi to o wiele za łatwo będzie uniknąć egzekucji komorniczych.
    Komornikom trzeba dokręcić śrubę ale bez wpadania w "pijany marsz od
    ściany do ściany".

    --
    A. Filip
    Nie dla psa kiełbasa, nie dla kota spyrka. (Przysłowie polskie)

  • 4. Data: 2016-04-27 18:38:37
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > ..Traktory nie były własnością dłużnika. Czyli to była kradzież.

    To nie była kradzież. To był rabunek.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2016-04-27 21:03:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-04-16 o 18:38, Stokrotka pisze:

    > To nie była kradzież. To był rabunek.

    W mojej ocenie problemem nie tyle było samo zabranie tego ciągnika, co
    jego szybka sprzedaż, zanim ktokolwiek zareagował.

  • 6. Data: 2016-04-27 22:26:25
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-27 o 18:38, Stokrotka pisze:

    > To nie była kradzież. To był rabunek.

    Ale nie szczelali

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2016-04-27 22:47:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > W mojej ocenie problemem nie tyle było samo zabranie tego ciągnika, co
    > jego szybka sprzedaż, zanim ktokolwiek zareagował.

    Po to się akcję zrobilo

  • 8. Data: 2016-04-27 23:21:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > To nie była kradzież. To był rabunek.

    W mojej ocenie problemem nie tyle było samo zabranie tego ciągnika, co
    jego szybka sprzedaż, zanim ktokolwiek zareagował.
    ---
    O czym Ty znowu p..isz ?! Traktor został zajęty bezprawnie. Takich
    bezprawnych działań tego komornika było więcej.

  • 9. Data: 2016-04-27 23:35:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przy czym zgodnie z retoryką SN na postanowienie o odrzuceniu skargi na komornika w
    takim przypadku nie przysługuje nie tylko zażalenie, a wedle kolesiów Rzeplińskiego i
    s-ka zwanych szumnie TK nawet nie należy Ci się uzasadnienie takiego postanowienia.
    BTW wielki szacunek dla byłej RPO p. Ireny Lipowicz, w tej i wielu innych sprawach.

    -----

  • 10. Data: 2016-04-27 23:59:48
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-27 o 23:35, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > BTW wielki szacunek dla byłej RPO p. Ireny Lipowicz, w tej i wielu innych sprawach.

    I do kogo masz błaźnie pretensje? Do TK, czy jełopów którzy uchwalili
    takie prawo?

    --
    Sonn