  • 61. Data: 2016-05-01 09:06:13
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 08:47:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tak jak pisałem - pismo jest lakoniczne. Ale nie jest bełkotem. Po
    > prostu Kris używa słów, których znaczenia nie zna.
    Jest bełkotem.
    Lubisz analogie z dupy wzięte to może tak:
    Możesz wejść do sklepu i powiedzieć- "poproszę piwo",a możesz tesz wejść i zacząć
    "bełkotać" że zgodnie art. Xxx ustawy o wychowaniu w trzeżwoscioraz art xxx ustawy o
    prawach konsumnta oraz ....(tu można wstawić więcej prawniczego belkotu) chciałbyś
    skorzystać ze swojego prawa.

    To by było za proste. Zwykły rozgarnięty urzędnik by tak napisał ale nasza gmina ma
    podpisaną umowę z kancelarią prawną na obsługę prawną więc prawnicy takie pisma
    tworzą.
    >Kris ustalił, bo zadzwonił
    A co zakazywało napisać wprost o co chodzi?

  • 62. Data: 2016-05-01 09:16:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 08:45:43 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Zupełnie bezpodstawne założenie, że czytanie polega tylko na składaniu
    > liter w słowa, a słów w zdania.
    >
    > (zresztą nawet jeśli, to z pisma Krisa wyraźnie wynika, co może zrobić,
    > obnoszenie się z tym jak on tego pisma *nie rozumie* (co jest czym innym
    > niż: rozumiem, ale pismo zawiera za mało informacji) jest trochę żenujące).

    Jedyne sensowne zdanie tam to:
    "wszcząć postępowanie w sprawie ustalenia opłaty za czerwiec 2015"
    Ale opłaty zostały ustalone stosowną uchwałą rady miasta w lipcu 2014 bodajże.

    Jak widać w tej dyskusji, o co chodzi w tym piśmie wiedzą tylko czytacze o nickach
    "sonn" i "z" jednak szczegółów zdradzić nie chcą.

  • 63. Data: 2016-05-01 09:21:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 09:16:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu niedziela, 1 maja 2016 08:45:43 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jak widać w tej dyskusji, o co chodzi w tym piśmie wiedzą tylko czytacze o nickach
    "sonn" i "z" jednak szczegółów zdradzić nie chcą.

    "Sonn" i "m"

  • 64. Data: 2016-05-01 11:17:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > kilku urzędników miało
    > przyjemność gadać ze mną przez tel.

    Naprawdę tak powiedzieli, czy to tylko Twoje domysły?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 65. Data: 2016-05-01 12:21:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 11:17:20 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    2...@g...com

    > Naprawdę tak powiedzieli, czy to tylko Twoje domysły?
    Pierwszego dnia ze 3 razy przełączali mnie do różnych działów i okazało się że osoba
    która zna temat jest nieobecna. Następnego dnia po 2 przełączeniu odezwała się Pani
    która wytłumaczyła o co chodzi

  • 66. Data: 2016-05-01 13:53:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

> [...]
    > zrobić, obnoszenie się z tym jak on tego pisma *nie rozumie* (co jest
    > czym innym niż: rozumiem, ale pismo zawiera za mało informacji) jest

    Czepiasz sie słówek.
    Kris od samego poczatku dokładnie o tym pisał, ze nie wie, co urzednik miał
    na mysli, wysyłając mu to pismo.
    I to tu chodzi. Przeciez nie o brak literalnego rozumienia pisma...

  • 68. Data: 2016-05-01 13:53:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > Naprawdę tak powiedzieli, czy to tylko Twoje domysły?

    Rozumiesz zwrot "miec przyjemnosc z kim rozmawiac" jako rozmowe ktora
    rzeczywiście miała być przyjemna a nie tylko "miała miec miejsce"?
    Hmm...

  • 67. Data: 2016-05-01 13:53:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Tak jak pisałem - pismo jest lakoniczne. Ale nie jest bełkotem. Po
    > prostu Kris używa słów, których znaczenia nie zna.

    A moze zamiast czepiac sie słówek, udowodnisz ze sam umiesz czytac ze
    zrozumieniem i pogadamy o meritum problemu czyli o pismie ktore niesie ze
    soba niewiadomą tresc?

    > Kris ustalił, bo zadzwonił.

    ROTFL

    Dziwny to jest swiat w ktorym ludzi nie dziwi sytuacja w ktorej urzednik
    pisze pismo, traci na to czas czyli budzetowe pieniadze, pismo nic nie
    wyjasnia, trzeba dzwonic, szukac, pytac, byc moze nawet osobiscie udac sie
    do urzedu czyli znów: tracic pieniadze.
    I słychac głosy ze to jest ok... Dziwne...

  • 69. Data: 2016-05-01 15:13:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 13:53:30 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > do urzedu czyli znów: tracic pieniadze.
    > I słychac głosy ze to jest ok... Dziwne...
    I pisze to Liwiusz- korwinista;)

  • 70. Data: 2016-05-01 16:19:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > Rozumiesz zwrot "miec przyjemnosc z kim rozmawiac" jako rozmowe ktora
    > rzeczywiście miała być przyjemna a nie tylko "miała miec miejsce"?

    Zrozumiałbym jakby Kris napisał, że to on miał przyjemność rozmawiać z
    kilkoma urzędnikami. A tak to wyszło wprost: urzędnikom zrobiło się
    miło, że (Kris) do nich zadzwonił. Może ja dziwny jestem, ale jak gdzieś
    dzwonię to zdarza mi się zapytać "z kim mam przyjemność rozmawiać?" Nie
    zdarzyło mi się natomiast powiedzieć "ma pan/pani przyjemność rozmawiać
    z <tu moje imię i nazwisko>"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675