  • 51. Data: 2010-01-16 12:56:28
    Temat: Re: BSA
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    wspolna-flaszka.pl napisal:
    > ja nie zakupilem i nie zaplacilem a takze wszedlem legalnie w posiadanie :)
    > Nie przeszkadza mi klikanie na cyferkę przy uruchamianiu

    Naprawde jestes o tym przekonany? No to przeczytaj, jakie sa warunki
    korzystania z TC.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 52. Data: 2010-01-16 13:20:43
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Naprawde jestes o tym przekonany? No to przeczytaj, jakie sa warunki
    > korzystania z TC.

    przestepstwem jest uzyskanie od osoby nieuprawnionej
    a mowimy o przestepstwie

  • 53. Data: 2010-01-16 14:43:40
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:20:36 +0100, spp napisał(a):
    /.../

    > Przecież TC też nie musisz mieć do końca świata. Jeżeli wymogiem
    > legalności jest posiadanie dowodu zakupu to albo trzymasz fakturę albo
    > ... zmieniasz program na inny. Zakup TC nie jest obowiązkowy.

    Wymogiem legalności jest zakup.

  • 54. Data: 2010-01-16 14:46:11
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:56:28 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Naprawde jestes o tym przekonany? No to przeczytaj, jakie sa warunki
    > korzystania z TC.

    Akurat TC nie ma nic do gadania. Jest ubezwłasnowolniony przez urząd
    który występuje w jego imieniu. TC może nawet nie wiedzieć o tym, że masz
    problem przez niego.
    Spytaj Olgierda.

  • 55. Data: 2010-01-16 15:04:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb napisał(a):

    > Wymogiem legalności jest zakup.

    W przypadku TC? Mozna uzywac przez 30 dni a potem odinstalowac i znowu
    zainstalowac na 30 dni ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 56. Data: 2010-01-16 15:28:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-16 13:09, Arek pisze:

    > Ale ja go kupiłem (licencję) i co komu do tego gdzie i czy posiadam
    > fakturę. Zapłaciłem i to jest warunek wejścia w legalne posiadanie.

    Ale nie jedyny.
    Kupując zawarłeś umowę z kilkoma warunkami, nie możesz sobie bezkarnie
    wybierać tych do których się będziesz stosował i tych które olejesz.
    Jeżeli sądzisz, że jakieś klauzule wyglądają na niedozwolone - zgłoś to
    do UOKiK. Do czasu rozstrzygnięcia powinieneś ich jednak przestrzegać
    lub liczyć się z konsekwencjami za ich łamanie.

    --
    spp

  • 57. Data: 2010-01-16 15:38:26
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Ale nie jedyny.
    > Kupując zawarłeś umowę z kilkoma warunkami, nie możesz sobie bezkarnie
    > wybierać tych do których się będziesz stosował i tych które olejesz.

    buahahahahaha, a jak si enie dostosuje i wywali wszystkie faktury to co ?

  • 58. Data: 2010-01-16 15:47:02
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 16:28:37 +0100, spp napisał(a):

> [...]

    > do UOKiK. Do czasu rozstrzygnięcia powinieneś ich jednak przestrzegać
    > lub liczyć się z konsekwencjami za ich łamanie.

    Niech oni idą do UOKikKu z umową żeby poświadczył, że tak można.

  • 59. Data: 2010-01-16 15:50:04
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

> [...]
    > UOKiK. Do czasu rozstrzygnięcia powinieneś ich jednak przestrzegać lub
    > liczyć się z konsekwencjami za ich łamanie.

    Chwila, fakturę wydaje się wyłącznie na prośbe kupującego. Zdaje się, że
    nikt nie może mnie zmusić do jej odebrania.

    --
    Arek

  • 60. Data: 2010-01-16 16:02:39
    Temat: Re: [OT] Re: BSA
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-16 12:21, Użytkownik januszek napisał:

    > Napisałeś: "politykiem *czy* idiotą" co sugeruje wybór i niejako
    > wyklucza bycie politykiem i idiotą jednocześnie :P Taka pisownia ;)

    Popatrz na to z innej strony, dałem człowiekowi szansę aby
    napisał kim jest, miał nawet możliwość wyboru.
    Miał też prawo on lub inna osoba np. Ty stwierdzić że jest
    jednym i drugim.
    Zadane tak pytanie wprawdzie sugeruje że jest jednym albo drugim
    ale nie zmusza do takiej odpowiedzi. :-)