  • 1. Data: 2010-01-14 16:55:25
    Temat: umowa na odległość?
    Od: KM <k...@w...pl>

    witam znawców zawiłości umów net 24
    właśnie dogadałem się z nieco bełkoczącym konsultantem Netii w sprawie
    przedłużenia umowy. Pytanie: czy mogę odstąpić od tej słownej umowy
    poniekąd zawartej na odległość, pytam na wszelki wypadek o swoje prawa.
    Warto wiedzieć. Jak na razie niczego nie podpisałem, czy takie "tak" w
    trakcie rozmowy może być wykorzystane przeciwko mnie?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-14 17:01:39
    Temat: Re: umowa na odległość?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly KM nabazgrału:

> [...]
    > przedłużenia umowy. Pytanie: czy mogę odstąpić od tej słownej umowy
    > poniekąd zawartej na odległość, pytam na wszelki wypadek o swoje

    Możesz, w terminie bodajże do siedmiu dni, ale że memoria fragilis, to
    niech ktoś mnie poprawi w tej kwestii w razie czego.

    > Jak na razie niczego nie podpisałem, czy takie
    > "tak" w trakcie rozmowy może być wykorzystane przeciwko mnie?

    Jeżeli ci zapowiedziano, że podpisuje się z tobą umowę telefoniczną,
    zapowiedziano, że rozmowa jest nagrywana, treść umowy przeczytano, a ty
    na każde pytanie odpowiedziałeś twierdząco (czy jak tam sobie życzyli),
    to tak, takie "tak" może być - ewentualnie - wykorzystane przeciwko
    tobie.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2010-01-14 17:52:31
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapowiedziano, że rozmowa jest nagrywana (...),
    > to tak, takie "tak" może być - ewentualnie - wykorzystane przeciwko

    Informacja o nagrywaniu raczej nie ma tutaj nic do rzeczy.

    Piotr

  • 4. Data: 2010-01-14 22:50:54
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Coś jest na rzeczy z tymi konsultantami, a raczej namolnymi
    pośrednikami/naganiaczami dzwoniącymi w celu przedłużenia umowy z Netią. Do
    mnie dzwonili po raz 5(!) usiłując sprzedać obietnicę działania usługi. Na
    moją prośbę o pokazanie (test podobny jak w neostradzie), jak i czy ta
    zwiększona prędkość zadziała gadka na okragło ta sama, jak z panienką, "tak,
    ale po ślubie (zawarciu umowy) później można próbować negocjować niższą
    opcje..." Hm, chyba np. częstsze całuski, ale bez dupci...
    Właśnie, czy "rozwód" z Netią do 10 dni od zawarcia takiej umowy będzie
    możliwy?

  • 5. Data: 2010-01-15 22:11:48
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Agall pisze:

    > Właśnie, czy "rozwód" z Netią do 10 dni od zawarcia takiej umowy będzie
    > możliwy?

    Musi byc.

    Jacek Kustra