  • 81. Data: 2010-01-18 16:47:23
    Temat: Re: BSA
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-18 17:40, zly pisze:

    > Patrz mój post niżej

    OK.

    Wygląda na to, że jedynym sposobem na zamknięcie tej dyskusji jest
    zrobienie tego samego co z otrzymanym pismem.
    Wątek ląduje w koszu.

    Dla mnie - EOT.

    --
    spp

  • 82. Data: 2010-01-21 18:00:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Jan 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Taaaaaaaaaak? A masz fakturę na javową gierkę ze strony? I jak mam wymóc
    > na Novellu wystawienie mi faktury na 0zł za używane przeze mnie Open
    > SuSE? ;)

    Jak nic - biegły uzna że "działałeś na szkodę...".
    Są precedensy :P

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2010-01-27 19:25:12
    Od: "Hamster" <m...@o...pl>

    > oni to robią od końca.
    > zawiadamiają policję w imieniu twórcy oprogramowania, ta wchodzi
    > przybierajac sobie BSA jako asystującego. wolno im, a co.

    A czy ja mam obowiazek wpuscic do firmy/domu, jakiegos "asystenta" panow z
    Policji?
    Jak rozumiem pan policjant moze wejsc na podstawie nakazu, oraz w wypadku
    gdy zachodzi
    podejrzenie, ze dochodzi do przestepstwa. Ale wspomniany asystent?
    Co by sie stalo gdybym powiedzial, ze pan wlaadza moze wejsc, ale tamtemu
    podejrzanemu typowi z BSA z pyska smierdzi i go nie wpuszcze??
    pozdr