  • 31. Data: 2013-05-28 12:12:27
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 09:33, witek wrote:

    > Ty sie nie smiej, bo jak ci przyjdzie z US skarbowego info, ze ci zwrot
    > podatku zatrzymali w ramach kary za nieopłacony abonament to sam
    > bedziesz szukał papierów jak tu udowodnic, ze to radio nie działa.

    > No twoje szczęscie. Ale wystarczy, zeby cię znał i wiedział, ktory
    > samochód twój.

    to ze ktos uzytkuje jakis samochod nie zonacza, ze jest jego wlascicielem...

    zen.aspx

  • 32. Data: 2013-05-28 15:43:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Ja się nie śmieję. ;-) Osobiście znam przypadek zajęcia emerytury za
    > okres faktycznego brak płacenia, za okres nie zgłoszenia uprawnień do
    > zwolnienia + kary, odsetki.
    >
    > Dlatego chciałbym wiedzieć za co mam płacić a za co nie.
    > Jakie kompetencje tych "kontrolerów"? Czy znają się na technologi i
    > odróżnią TV + komp od monitora + tuner, czy wzmacniacz+mp3 w samochodzie
    > od radia samochodowego :-) itd. ...

    Kontrolerami są listonosze.
    Nie masz obowiązku wpuścić ich do domu, ale oni mają obowiązek
    sporządzić protokół.
    Że albo nie zostali wpuszczeni, albo zostali i zastali to i to.
    Na niczym sie nie znają bo niby skąd.

    Zo co masz płacić niewiadomo, ale najlepiej zebys płacił bo na
    celebrytów kasy brakuje.

  • 33. Data: 2013-05-28 15:44:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > JAki adres ma radio zaparkowane w samochodzie? :)

    jego właściciela.

  • 34. Data: 2013-05-28 15:45:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > to ze ktos uzytkuje jakis samochod nie zonacza, ze jest jego
    > wlascicielem...

    na decvyzji KRRITV bedzie pouczenie gdzie sie możesz odwołać od decyzji.

    DO czasu uznania towjego odwołania kara dalej obowiązuje i bedzie
    ściągana przez poborcę podatkowego.

  • 35. Data: 2013-05-28 16:33:32
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 15:44, witek wrote:

    > jego właściciela.

    chyba nie bardzo.

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-05-28 18:12:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 09:35, Użytkownik witek napisał:

    > A listonosz to taki obcy gościu co to nie ma pojęcia, kto jakim
    > samochodem jeździ.

    Nie ma, ja mam samochód w garażu, ale nawet ci którzy trzymają
    auta pod blokiem to w godzinach pracy listonosza mają je
    raczej przed miejscem pracy. Ale wytłumacz skąd listonosz
    ma wiedzieć kto jakim jeździ ? pytam o bloki w mieście a
    nie wiochę czy domki z pojazdami na podjazdach czy podwórkach.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-05-28 19:39:59
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 18:12, RadoslawF wrote:

> [...]
    > ma wiedzieć kto jakim jeździ ? pytam o bloki w mieście a
    > nie wiochę czy domki z pojazdami na podjazdach czy podwórkach.

    Zwlaszcza, ze na podjezdzie domku regularnie moze parkowac opiekunka do
    dziecka

    zen.aspx

  • 38. Data: 2013-05-28 23:05:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 19:39, Użytkownik hiki o! napisał:

    > Zwlaszcza, ze na podjezdzie domku regularnie moze parkowac opiekunka do
    > dziecka

    Może pomysłodawca z malej wioski pochodzi i zapomniał że
    w miastach to troszkę inaczej wygląda.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2013-05-29 02:23:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Może pomysłodawca z malej wioski pochodzi i zapomniał że
    > w miastach to troszkę inaczej wygląda.
    >

    > Pozdrawiam

    zdziwilbys sie ile listonosz wie.
    oczywiscie jak nie wie to nie wie i nie bedzie sie wydurniał oczywiscie,
    Ale nie wiesz co zrobi jak go zmusza.

  • 40. Data: 2013-05-29 09:44:48
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/28/2013 10:04 AM, witek wrote:

    > to nie donos. to jego praca.
    > jak mu każą tak zrobi bo nie ma innego wyjścia.

    Hę? Jak niby zmusisz listonosza żeby podzielił się swoją wiedzą na temat
    do kogo należy który samochód? Powie że "nie mam wiedzy na ten temat" i
    jak mu udowodnisz że ma?

    Bo to że w części przypadków ma - wydaje się dość prawdopodobne, nawet w
    większych miastach.

    p. m.