    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: Tue, 28 May 2013 08:43:38 -0500

    z wrote:

    > Ja się nie śmieję. ;-) Osobiście znam przypadek zajęcia emerytury za
    > okres faktycznego brak płacenia, za okres nie zgłoszenia uprawnień do
    > zwolnienia + kary, odsetki.
    >
    > Dlatego chciałbym wiedzieć za co mam płacić a za co nie.
    > Jakie kompetencje tych "kontrolerów"? Czy znają się na technologi i
    > odróżnią TV + komp od monitora + tuner, czy wzmacniacz+mp3 w samochodzie
    > od radia samochodowego :-) itd. ...

    Kontrolerami są listonosze.
    Nie masz obowiązku wpuścić ich do domu, ale oni mają obowiązek
    sporządzić protokół.
    Że albo nie zostali wpuszczeni, albo zostali i zastali to i to.
    Na niczym sie nie znają bo niby skąd.

    Zo co masz płacić niewiadomo, ale najlepiej zebys płacił bo na
    celebrytów kasy brakuje.